Final vo dä Final 28.01.09> Züri - Magnitogorsk

  • Zitat von Gysino

    ich finds au e frächheit das mer so es gaylord stadion mit züri verbindet.

    dän spielet doch ih eim vo däne vielne hockeystadie in züri.

  • Zitat von Max Payne

    Ich würde eigentlich liebend gerne auf dein Post eingehen, leider fehlt mir die Zeit, muss CHL Final schauen, sorry

    Rofl

    Guet als nöd Kenner vode lokale Verkehrssituation würi mich a dinere Stell jetzt au hurtig uf de Wäg mache, sus verpassisch de Final wenns dumm lauft garamänd no :schtrunz:

  • Zitat von Uriella


    Stimmt, so Klimbimzeugs wie LED Laufband chamer halt ufem Chatzesee eher schlächt ufbaue, wiso bini nöd früener druf cho.
    Das nännt mer Stimmig wo i some Hexekessel cha ufcho, s bebt chli, s rumplet chli, d Kamera vom TV mah wagglet, und mir isch scho bewusst dass dir de Ihdruck chli "komisch" mus vorcho, aber kei Angst es hebt, ich weisses us Erfahrig :suff:

    Wie du überhaupt d'Chraft uufbringsch im Momänt über Hockey z'schriibe, geschweige dänn nahz'dänke.... :roll:

    Scho luschtig, dass ihr Rappi Fans so guet über dä Z und sis Stadion informiert sind.......villicht Fremdhockyschauer? :shock: :shock:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von steff


    dän spielet doch ih eim vo däne vielne hockeystadie in züri.

    Kunsteisbahn Dolder, erbaut 1930, älteste Kunsteisbahn der Schweiz, Kapazität 15'000 Zuschauer. Heimstätte des ZSC 1930 - 1950, Heimstätte WM 1954.

    Wär doch cool: Winter Classics 2009 uf em Dolder! :cool:

    Dann wären da noch Eisbahn Heuried und Oerlikon, dort wird es knapp mit den Zuschauern! :razz:

  • Zitat von Gysino

    Wie du überhaupt d'Chraft uufbringsch im Momänt über Hockey z'schriibe, geschweige dänn nahz'dänke.... :roll:

    Scho luschtig, dass ihr Rappi Fans so guet über dä Z und sis Stadion informiert sind.......villicht Fremdhockyschauer? :shock: :shock:

    Wieso denn au nöd ? Bringe sogar d Chraft uf Hockey go z luege :wink:

    Du, sovil wie ide Medie gschribe wird, da wüssed sogar mir Hinterwäldler das am ZSC hüt s Stadion nöd zur Verfüegig staht und ihr zu ois chömed go uswiche. Dadefür musmer nur chöne läse und Tele Züri empfange, was das dänn mit Fremdhockeyschauer z tue het....ken Plan !?

  • Zitat von Max Payne

    LOL du hesch d lacher uf dinere siite,mer chönt meine rappi spillt im final..OMG

    zusammenhänge erkennen ist nicht so eine stärke, hä ?

    na ja, wie auch immer, ich wünsche trotzdem allen zürchern einen guten abend, vorallem denen, die ich kenne.

  • Zitat von Uriella

    Wieso denn au nöd ? Bringe sogar d Chraft uf Hockey go z luege :wink:

    Du, sovil wie ide Medie gschribe wird, da wüssed sogar mir Hinterwäldler das am ZSC hüt s Stadion nöd zur Verfüegig staht und ihr zu ois chömed go uswiche. Dadefür musmer nur chöne läse und Tele Züri empfange, was das dänn mit Fremdhockeyschauer z tue het....ken Plan !?

    Demit hesch dich eigentlich scho selber disqualifiziert... hüt isch en guete abig, de zsc gwünnt d champions league und alli rappi-affe verschwindet wieder vo dem board... (de steff isch usgnoh, de tummlet sich scho länger da ume und das ufeme ganz aständige niveau)

  • Zitat von Simms

    Demit hesch dich eigentlich scho selber disqualifiziert... hüt isch en guete abig, de zsc gwünnt d champions league und alli rappi-affe verschwindet wieder vo dem board... (de steff isch usgnoh, de tummlet sich scho länger da ume und das ufeme ganz aständige niveau)

    ohhhh...welch unwissender du bist - verziehen sei dir junger padawan

  • Zitat von dantheman

    ohhhh...welch unwissender du bist - verziehen sei dir junger padawan

    Er weiss es halt nicht besser ...

    Aber halte es ja grundsätzlich auch so wie steff, viel Spass allen, vorallem den PW Oldies, jetzt nur nöd nervös werde :wink: !

  • manchmal geschehen doch noch wunder! jetzt ruft mich eine gute freundin an und offeriert mir ein sitzplatzticket zum originalpreis plus eine kleine prämie. rappi, ich komme!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!