Keine Angst, habe nichts mit Chicago am Hut, mein Herz schlägt beim Victoria Cup natürlich nur für den Z
Victoria Cup
-
-
Wenn noch einer wach ist, wäre ich sehr dankbar wenn ich auch den link bekommen könnte. Muss unbedigt 4 tickets, 2 rang links sichern. Bin seit Jahren ZSC Fan mit Saisonkarte, leider aber nicht den richtigen Vitamin B (wie wichtig dass sein kann habe ich beim CHL final gemerkt -- bin nicht reingekommen). Danke im voraus.
-
...im 1 Minute sollte er der normale Vorverkauf losgehen
http://www.ticketcorner.com/eventstore/con…d=500&mand=2725 -
Danke für den Hinweis, hat geklapt
-
oh mann...all einigermasse vernünftige und bezahlbare plätz sind scho weg...bitteri sach
hock mal wieder im scheiss usse -
-
haha, 14 kategorie, sind immer 2 reihe zäme e kategorie?
-
-
Häsch jetzt du ernschthaft s'Gfühl gha dä Vorvechauf startet und 5 Minutä spöter seg diä Halle vollä?
-
Naja, d'Priise sind scho rächt gsalze und Vorverchaufsstart am Pfingstmäntig isch wohl au nöd jedermanns Sach. Wänn mer's so alueget, find ich 'd'Halle' scho rächt guet bsetzt.
-
-
Zitat von Draft
Also ich weiss ja nöd, aber so wie's usgseht blamiered mir eus mal wieder. Hät ja nu uhuere viel freii Plätz...Liits a de Priise?
Dank em Draft sim isatz, hend mir die richtige Plätz becho. Wenn ich das jetzte so ahluege, müsst 150 stuz zalle, und das mitem Lehrlingslohn isch eifach übertribe. So hani mis für 62, und bin zfride! Danke namal Draft -
nöd übertriebe...
-
DANKE DRAFT !
-
-
-
-
und scho hämmer wieder die erste verchäufer ufem ricardo.....
-
-
- Offizieller Beitrag
8000 von 11'300 Tickets für ZSC - Chicago sind schon weg.
Es chunt guet!
Quelle: Print-Tagi
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!