Fussball allgemein


  • das isch genau so, im hockey häsch nuno spannig, wenn massiv under wert spillsch und drum sogar playoff churzzitig in gfahr sind.
    selbverständlich! ich rede nur über sache, wo ich scho sälber erfahre han! und ja, isch jedesmal e sau stimmig gsi! i de gästekurve... :rofl:

    d‘heimfans sind so stier und emotionslos wie die in madrid und barcelona!

    stimmt nöd ganz! wenn de letzi fasch voll oder usverchauft isch, isch bedütend meh los als i de arroganz arena und das obwohl dete immer öppe 70000 zueschauer drin sind! und trotzdem isch es nöd lüter als anere totemess oder briefmarke usstellig. s‘letscht mal wükli stimmig det ine isch gsi, wo d‘60-er (de wahri stadtclub in münchne!) i de barrage gspillt händ letscht früehlig!

    aber über es szenario „fasch oder ganz volle letzi“ chamer mit em heügümper ja nöd rede, da ihr sowas nume vom verzelle känned... :floet:

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    hmmm, irgendwie hani das mit em copy/paste glaubs verhunzed und schriebe halt da alles ane:
    - ebe: wird wohl am Gägner gläge ha, dass kei Stimmig ufcho isch :mrgreen:
    Bayern hät halt s'gliche Problem wie die wo Du scho ufzellt häsch und wie all andere Team, wo de "allgemein-" und au de "ich-han-kei-ahnig-aber-es-isch-hipp-Fan" eifach mal hie muen, wills ebe toll segi: die mached sogar d'Wand in Lüdenscheid (fast) kaputt!!!
    Logisch, München isch scho immer stier gsi, öppe so stier wie Züri für die restliche "Schwiizer", aber die Teams ziend ebe au de absolut Nichtfuessballer ah, wo dänn sicher kei stimmig mache wird.
    Stadion isch ja au nöd i de Stadt, also passts wunderbar zu Bayern und es wird no viel schöner, wänn d'Bestuehlig ahpasst isch, will d'60er wieder im Grünwald spieled.

    du häsch min Hiewies (natürlich) überläse: die uf em Fäld werdet die paar Glöhn us de Kurve NIE so luut ghöre, wie d'Spieler in München: da chasch wohl nur mit Böller uf Dich ufmerksam mache, will ja 50-100m weg bisch (die wo ganz nöch hocked).
    ääääähm, ja klar nöd: oder wieso sölled mir imne Exil-Stadion, wo anderi s'Gfühl händ, es seg ihres Heim-FUESSBALL-Stadion, d'Hütte voll mache? :nixwiss: :floet:
    sorry, egal als was es verkauft wird, aber de aktuell Letzi isch sicher öppis nöd: es moderns Fuessball-Stadion!

    Für eus hät das chline Truckli uf de andere Siete vorig glanged und bisch erst no nöch am Spielfäld gsi; Es söll sogar hardcore fcz Fan geh, wo säged, dass döt die best Stimmig gsi isch... (latürnich nur will ihr döt gspielt händ :mrgreen: )

    • Offizieller Beitrag

    würde ich niederhasli meinen, hätte ich leere halle geschrieben...würde ich die arroganz arena meinen, hätte ich komplett emotionslos geschrieben...

    und dank dem modus, sprich fehlender playoffs, ist die spannung im fussball über das ganze jahr verteilt, während die spannung im eishockey (im optimalfall) für 6 wochen reserviert ist.


    nö, sind nur 18 und das ist sehr gut so! einer der stimmungskiller der letzten jahre im hockey war ja gerade die inflation an spielen! als club, der die playoffs zu 99% auf sicher hat, werden 2/3 der (heim-)spiele zur langweiligen farce. soviel zum thema emotionslos...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Auch wenn der FCZ z.B. im Februar gegen St.Gallen spielt ist "gefühlt" nix los. Ach ja doch, gefühlt ist es Minus 15 Grad im Stadion.....
    Und ja, dank den nicht vorhandenen Playoffs ist es das ganze Jahr langweilig. Ausser man sucht künstlich nach Spannung, z.B. ob man
    mit X Punkten Vorsprung noch absteigt oder nicht. Ist im Hockey aber gleich.....

    Und zu der Anzahl: Du hast 25 PLUS die Playoffs, bitte nicht vergessen. Und zur FARCE wird eine Sportveranstaltung nur, wenn das
    Spielgerät ca. 100 Meter weg ist, man bei mehr als der Hälfte der Spiele Thermo-Unterwäsche anziehen musst, man vor oder nach
    dem Match immer Augen im Hinterkopf haben muss, dass man nicht "zur falschen Zeit am falschen Ort ist", die Qualität eines
    Spiels so unterirdisch ist, dass man sich lieber mit dem Nachbarn über die Bachelorette unterhält als zuzuschauen was gerade auf
    dem Platz läuft und man sich fragt, warum es die beiden Fussballclubs in ZH nicht schaffen ein eigenes FUSSBALL-Stadion zu bauen.

  • http://%20http//m.20min.ch/schweiz/zuerich/story/14554544

    hüt morge uf em heiweg am 6i, händ mi 2 halbstarki abpasst + wellä wüsse, ob ich gc fan bin, will sie en teil vom z shirt gseh händ.
    da klar gsi isch, dass er dumm tue wett, han ich nur g‘antwortet, dass ich grad us oerlike chum, drum händs sich dänn schnäll mit „ah zsc, gäll gc isch scheisse, scheiss gc!!!“ verabschiedet...

    en grund meh, zum keine meh vo beidne aktiv z‘understütze (sprich spiel go luege mit familie) + hockey no meh gnüüsse

    • Offizieller Beitrag


    http://%20http//m.20min.ch/schweiz/zuerich/story/14554544

    hüt morge uf em heiweg am 6i, händ mi 2 halbstarki abpasst + wellä wüsse, ob ich gc fan bin, will sie en teil vom z shirt gseh händ.
    da klar gsi isch, dass er dumm tue wett, han ich nur g‘antwortet, dass ich grad us oerlike chum, drum händs sich dänn schnäll mit „ah zsc, gäll gc isch scheisse, scheiss gc!!!“ verabschiedet...

    en grund meh, zum keine meh vo beidne aktiv z‘understütze (sprich spiel go luege mit familie) + hockey no meh gnüüsse

    Tja, es paar hundert absoluti Vollidiote versuechet de Fuessball in Züri kaputt z'mache. Und au wänn das nur e verschwindet
    chlini Azahl a Lüüt sind - so schaffsch es eifach nöd, de Fuessball in Züri wieder Salonfähig z'mache.

    D.h. wiiterhin keis neus Stadion und halbleeri Räng a de Games.

  • scheint wohl so zu sein und hat mir halt erneut bestätigt: was bringt es mir und Familie, wenn ich zwar im Stadion nichts befürchten, aber auf dem Hin- und Rückweg so „neutral“ verhalten muss, damit ich nicht als Fan erkannt werde, um nicht in Gefahr zu geraten?
    das finde ich so krank, dass jeder ein mögliches Ziel ist, egal wie alt etc, nur weil das „falsche“ Shirt dabei ist. wenn sie wenigstens nur von hc auf hc gehen würden, wäre es mir egal, aber so werde ich mit meinen Kindern nicht in Zürich an ein Spiel gehen

  • in zürich hatten wir noch nie probleme... auch nicht auf der rückreise nach biel mit dem zug, mit vielen gc fans, gabs noch nie auseinandersetzungen. in bern und luzern war das leider nicht der fall und wir wurden blöd angepöbelt. finde es schade....

  • denke schon, dass es wirklich nur wenige Idioten sind, aber solange man nicht weiss wo man sie trifft und nicht weiss, wie so ein „Treffen“ ausgeht, werde ich Eishockeyspiele bevorzugen!
    bei mir war‘s ja auch im zürcher oberland und nicht in der Stadt selber...

    • Offizieller Beitrag


    http://%20https//www.blick.ch/…-id8328623.html

    wieter gahts, sölleds doch nöchst mal laufe...

    Und eben, nur 10 Vollidioten - aber der Schaden für ALLE ist zum Kotzen. Vom Image-Schaden gar nicht zu reden.
    Again, es sind - wie immer - nur ein paar Dutzend Jungs, die WIRKLICH Rabatz machen. Doch das reicht halt eben
    schon. Dann noch eine Blick-Schlagzeige, ein fieses Foto (Symbolbild) et voilà..........

    Ach ja, und es sind ja die GC-Fans gewesen. Aber frag mal einen Vater und FCZ-Supporter, ob er mit seinen Kinder
    jetzt "gerne" mit einem Extrazug an einen Auswärtsmatch gehen möchte. Und da fängt's dann halt schon an, der
    (ach so böse) Samen ist gelegt......

  • yups ist leider so, dass paar Vollidioten dem Resten ein neues Stadion und friedliche Spiele fast unmöglich machen.
    Da müsste einiges an Werbung für die restlichen 99,99% gemacht werden, damit das schlechte Image verbessert würde. Aber gerade GC zeigt ja, dass sie nichtmal mit den eigenen Führungskräften normal umgehen kann, wieso soll denn das beim Pöbel anders sein?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von ZSColin

    Und eben, nur 10 Vollidioten - aber der Schaden für ALLE ist zum Kotzen. Vom Image-Schaden gar nicht zu reden.
    Again, es sind - wie immer - nur ein paar Dutzend Jungs, die WIRKLICH Rabatz machen. Doch das reicht halt eben
    schon. Dann noch eine Blick-Schlagzeige, ein fieses Foto (Symbolbild) et voilà..........

    Ach ja, und es sind ja die GC-Fans gewesen. Aber frag mal einen Vater und FCZ-Supporter, ob er mit seinen Kinder
    jetzt "gerne" mit einem Extrazug an einen Auswärtsmatch gehen möchte. Und da fängt's dann halt schon an, der
    (ach so böse) Samen ist gelegt......

    Vieles korrekt; aber höred mit dene 10 uf, oder dene 99,9 % wo nüt dafür chönd.

    Mer redet offiziell vo 300-400 gwaltbereite Chaote us em Umfäld vo Fuessball-Züri!! De FCZ-Ahteil dürft meh als 50 % sii.

    Und ja; nie, aber würkli nie, würd i mit em Fan-Zug mitreise. Öb mit oder ohni Chind!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  • gut, das waren halt in diesem 1 Fall 10 Idioten oder zumindest werden nur diese in der Presse erwähnt: ich weiss halt nur, das aus der Presse und von euch und versuche dies noch ein wenig "einzuordnen", im Gegensatz zu mir bekannten Personen, bei denen jeder in einem Fussballshirt schon (fast) ein Hooligan ist... (klar, die Person interessiert sich nicht im geringsten für Fussball/Eishockey, aber davon wird es wohl viele geben).

    was wären 300-400, ca. 1% der aktiven Zuschauer, welche ab und zu ins Stadion gehen? Aber das ist ja das, was ich mitteilen möchte: egal wie wenige es sind, es wird in der Öffentlichkeit nicht gross darüber gesprochen wieviele es waren, sondern nur: dass wieder was passiert ist!

    und sorry, wie dumm muss man sein, wenn man quasi seinen "Fütterer" angehen möchte, im Sinne vom Zugführer... das zeigt halt schon wieder, dass jede Eintagesfliege einen höheren IQ als diese Vollidioten haben.
    Für mich die einzige Möglichkeit: wenn man schon mal einen IQ-losen erwischt, dann soll er auch eine lange (von mir aus total unverhältnismässige) Strafe erhalten, am Besten so, dass er es in Zukunft bei diversen Situation wieder merkt, was für einen Scheiss er gemacht hat! Was nützen die Geisterspiele? Die Idioten werden trotzdem ihren Saubannerzug abhalten, sofern sie möchten, aber die "normalen" Zuschauer werden bestraft.

    Wieso fahren sie nicht im Car? Da hätte sie der Chauffeur evtl. eher im Griff, als in einem langen Zug...

  • und de Seoane in Bern:
    https://www.blick.ch/sport/fussball…-id8446634.html

    da ich nicht Fan von Tami bin, hätte ich Weiler als Hütter Nachfolger vermutet, da er doch schon einiges vorzuweisen hat. Aber es sieht danach aus, als ob das Hauptkriterium in Bern die Sprachenvielfalt war. Auch wenn Seoane Luzern ein wenig nach vorne gebracht hat, international fehlt momentan noch die Erfahrungg, aber wer weiss, evtl. holt er diese ja in Bern... Ihm mag ich es gönnen, aber damit nicht wieder Basel Meister wird, hätte ich mir Weiler gewünscht.

    Wenigstens scheinen es endlich die meisten CH-Klubs gemerkt haben, dass es noch junge "neue" Trainer gibt und nicht wieder ein Fringer, etc. reaktiviert werden muss: DAS finde ich am Allerbesten, auch wenn der eine oder andere wohl scheitern wird...

    • Offizieller Beitrag


    2 mal de Fischer:

    https://www.bz-berlin.de/berlin-sport/u…er-union-berlin

    https://www.tag24.de/nachrichten/mi…is-fazit-684197

    mal luege, ob er Erfolg hät, fänds cool wänns guet laufe wür und zuez'traue isch es ihm def!

    Er passt sicher zum Club, isch aber kei eifachs Pflaschter. Erschtens Berlin und zweitens die Eisernen.......
    Det händ's scho es paar namhafti Coaches versuecht. Well, wer weiss, viellicht isch de Fischi genau de
    Richtig für DE Job - mögts ihm gunne.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!