debie chönt doch de goalie e pause verlange & i d'kabine go seiche...
Fussball allgemein
-
-
- Offizieller Beitrag
Das gaht wohl nur bi Durchfall, wie de Blick abklärt hät. Villicht brucht mer soger e Dischpänz vom Dökti oder so ;o)
-
ja, aber mit 40gi ghört mer sowieso zu de veterane, d.h. er chämti da sicher öppis vom dr. über
-
- Offizieller Beitrag
http://www.spox.com/de/sport/fussb…eve-kutner.html
En grotteschlächte Priis! Und ob er deete zum Spile chunnt isch au fraglich. Aber er wott ja uf S.A.
-
wänn er uf s.a. will, dänn söll er doch zrugg i d'ch cho, bisel, fcz, yb...
in münchen wird er genau so viel spiele, wie de breno, wänn überhaupt!
-
- Offizieller Beitrag
De Senderos zu München? Ich liese grad kei Fuessball-News, will ich no d'Sportschau vom Samschtig will luege...
De chunnt dete scho zum schpile, muesch luege.
-
-
- Offizieller Beitrag
vo de drü Eigegoal hani scho gläse ;o)
Isch schwierig, zum gar nüt erfahre, aber bin gschpannt. Chunnt demfall a die zwei geile Goal gäg de Hertha-Ersatzgoalie here.
-
also vorallem s zweite isch z vill... kei ahnig obs so ähnlichs scho gä hät... uf jede Fall isch de ganz Match 1a Unterhaltig gsi... au s dritte Goal vo Hannover zum Bsp. Pleiten, Pech und Pannen chamer da eigentlich nur säge
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Reto
Ich liese grad kei Fuessball-News, will ich no d'Sportschau vom Samschtig will luege....Alte Seich luege???? Läck Reto....!
PS: Hu-li-gähns: Wer schützt uns vor den Spielern???
-
- Offizieller Beitrag
-
naja, ich frög mich halt glich langsam:
müend sich fuessballer (oder allgem. sportler) vo "fans" alles gfalle lah, nur will sie mit mio. defür entschädigt werdet?logisch isch au am spieler sini reaktion absolut für de arsch (& au nöd entschuldbar), aber irgendwie stimmts doch nüme wie mitenand umgange wird...
-
- Offizieller Beitrag
-
-
cool, d.h. jede wo meh als 3,5k verdient, de dörf mer uf's übelschte beschimpfe???
sorry, aber findi schwach... schlussändlich häts au mit ahstand etc. z'tue...
...und demfall dörfi jede 2./3.liga spieler zur sau mache, will au er paar k im jahr für sie's hobby überchunt?
-
Zitat
Wenns em nöd passt chan er ja für 3500.- go Gstell uffülle im Migros!
...ich warte...
-
-
du meinsch ja sicher dich, oder?
mini ussag isch halt 1 ziele wieter une:
schlussändlich häts au mit ahstand z'tue und da isch egal wieviel öpper verdient...und wänn ich en fan bin, dänn schiess ich niemer zäme wägere schlächte leischtig oder beleidige ihn sogar, aber das isch halt au nöd jedermanns sach.
-
- Offizieller Beitrag
Ich machs au nöd!
Aber wänns öpper macht mues die überbezahlt Meme damit chöne läbe, susch hät er de falsch Job!
Es hät halt alles sin Priis!
-
naja, einersiets verstahn ich dich, anderersiets au nöd und zwar, will:
wänn ich profi wett werde, dänn staht mal (zumindest am afang) nöd s'gäld im vordergrund, sondern de spass am sport & de ehrgiez.
zudem sind halt au sportler nur mänsche und ich han s'gfühl, dass das viel immer wieder vergässed
was au no isch: die meischte vo denä sind zwüsched 18-32 jahr alt und drum halt nur so läbenserfahre, wie mer i dem alter isch...
...und zu letscht: wo gschaffed wird, da passiered fehler!
wieso dörfed sportler kei fehler mache?klar, e gwüssi entschädigung isch s'vielä gäld sicher, aber es dörf doch au nöd jedes verhalte rächtfertige...
und klar: öpper wo i de öffentlichkeit staht, sött au drüber stah, aber au die händ nöd immer en guete tag & ich glaub, dass känned mir all us eigne erfahrig, dass mer nöd immer drüber stah chan!drum bin ich de meinig:
theoretisch dörft mer keine vo beidne "in schutz" neh, da beid en "scheiss" gmacht händ, aber verständnis hani glich für beid.
mit de ieschränkig, dass de fall nöd passiert, wänn de fan sin fruscht nöimed anders wür uslah...
im normalfall isch de spieler sälber de, wo (hoffentlich!!!) am meischte über sini leischtig gfruschtet isch und im nöchschte iesatz probiert de scheiss wieder guet z'mache... -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!