...sensationelli leischtig gsi!
Fussball U-17 WM
-
-
Packende, spannende und dramatische Match gsi. Sehr geil gsi zum zueluege. Bin gar niä in Versuechig cho uf d'CL z'zappe. S'einzig wo mich chli irritiert, sind diä Näme;-)
-
- Offizieller Beitrag
Wo isch dänn das übertreit worde?
Und das mit de Näme schtimmt scho. Was sueched ächt de Siegrist und de Buff i dem Team? Komischi Sieche...
-
Eurosport, live und in voller Längi.
-
- Offizieller Beitrag
Ach so. Da chani no lang uf SF Info go luege.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von SchäriPackende, spannende und dramatische Match gsi. Sehr geil gsi zum zueluege. Bin gar niä in Versuechig cho uf d'CL z'zappe. S'einzig wo mich chli irritiert, sind diä Näme;-)
Wird ja nöd so si, dass grad alli e Bombekarriere anelege werdet, aber hoffentlich isch es dänn nöd eso wie bim Petric und em Raketic (wo ja leider, leider nöd a de WM in Südafrika debi sind ....)
-
- Offizieller Beitrag
Was mir chli Angscht macht isch das huere Getrööte a dene Mätch. Findi ächt meh wie Scheisse und wänn das a de WM in Südafrika so abgaht, losi glaub Musig zu de Schpiel und schalte de TV-Ton us.
Han no en Kolleg im Dorf, wo die Dinger so lässig findet, dass er grad e Schwetti bschtellt hät und jetzt will Gäld verdiene mit dem Seich.
-
...und isch wider geil gsi.
-
- Offizieller Beitrag
Ich luege glaub a de WM kein Match, bzw. uf kein Fall irgend en Match mit Ton. Meh als jede schlächt Reporter, nerved mich die huere Tröötene.
-
-
Ja ganz übel. Vorallem chan passiere was will und s'isch au egal für welles Team, s'tönt während 90 Min. immer glich. Trööööööööt:-(
-
- Offizieller Beitrag
Die Dinger verhinderet jeglichi Emotione us em Publikum. Total Scheisse.
-
aber de vorteil isch, dass bi eusne kommentatore eh kein ton bruchsch & wänn jetzt sogar s'publikum kei stimmig übere bringt, dänn chan mer de ton ohni bedänke abschalte...
-
Ja, Fuessball ohni Ton isch total läss...
-
naja, wännd chlichinder häsch, dänn gwöhnsch di a vieles... ich chan mittlerwiele fuessball luege/lose ohni ton oder bild, aber dass es andersch luschtiger isch, isch ja klar.
ich frög mich eifach:
chönd die vom tv das huere hindergrundgrüsch nöd usefiltere?
isch ja immer glich monoton... -
isch geil wie die junge ufgspielt händ!!!
...ich hoffe, dass sich d'a-nati das spiel ahlueged & öppis drus lernt:
händ ja geili spielzüg drin gah -
- Offizieller Beitrag
ich bin überzügt, dass das Filtere vo dem monotone Scheissgrüsch technisch machbar wär.
Die Jungs spieled ja ganz geil!
Die Kolumbianer verchömed ja zu StatischteGruess
Thomi -
Das war wirklich super Klasse.
Und ich muss sagen dieser Haris Seferovic finde ich ganz stark. Für einen 17 Jährigen hat er schon einen fantastischen Schuss. Da kann ich GC nur raten, ihn schnell an die erste Mannschaft ranzuführen.
-
Zitat von Sputnik
Das war wirklich super Klasse.
Und ich muss sagen dieser Haris Seferovic finde ich ganz stark. Für einen 17 Jährigen hat er schon einen fantastischen Schuss. Da kann ich GC nur raten, ihn schnell an die erste Mannschaft ranzuführen.
verkaufen für 4.5 mio. ist wohl eher das Gebot der Stunde
-
- Offizieller Beitrag
Han jetzt de Match au no rasch dure gschpuelet. Sehr guet, wie's schpiled, aber wieso händ die all de Frei als Vorbild und müend so beschisse arrogant juble, all zäme. Das isch mer scho i de vorherige Mätch ufgfalle und das macht die nöd grad sympathisch für mich.
Au suscht isch's mer ganz ehrlich de Multikulti-Faktor chli z'höch, zum das ale s Schwiizer-Nati aa z'luege, au wännis ehrlich versuecht han. Das sind eifach no die wo i de Schwiiz wohned, gäge die wo nöd vo Kolumbie weg cho sind bis 17ni oder so ähnlich...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!