• Zitat von Draft

    Beid händ no en Wieterlaufende Vertrag. Alles anderi sind Spekulatione.
    Punkt.

    wotsch aber nöd mit dene 2 nomal 1 saison spiele ?

  • Zitat von u2

    weisch du das, oder hät züri das bekannt ge ?

    das isch e logischi schlussfolgerig. mindeschtens eine vo beide wird bliibe, bini ziemli sicher. wämmer päch händ sogar beidi. gott oh gott.

  • Zitat von Ali Bengali

    wer will die beiden schon nach so ner saison?

    dä murphy chönnt mer u.U. schono wegbringe, bim wescott gibi der aber rächt, das wird wohl sehr schwierig.

    nume würd de salis wohl lieber de murphy bhalte wänner wähle müesst.

  • Da beide noch laufende Verträge haben, steigen leider die Chancen, dass zumindest einer der beiden bleibt, je länger nichts passiert. Ich denke, man versucht, zumindest einen der beiden irgendwo unterzubringen.

    Sollte Gobbi kommen, bräuchte man wohl keine ausländischen Backs mehr. So wie ich weiss, ist nur Pittis gesetzt. Auch für Down sucht man ja noch was, oder? Dh. es müssten noch 3 Stürmer her.

    Träumen ist ja erlaubt. Denke aber, dass zumindest einer der beiden Verteidiger bleiben wird. Zwei Stürmer fehlen dann aber immer noch.

  • Da stellt sich dann die Interessante Frage ob Murphy und Westcott unter Hartley nicht plötzlich viel besser spielen?
    Wie bereits mehrfach erwähnt hat niemend die Nase gerümpft als die beiden Verpflichtet wurden. Irgendwie hat es dann halt letzte Saison nicht gepasst, aus welchen Gründen auch immer.
    Es würde mich aber nicht wundern wenn die beiden unter Hartley ganz andere leistungen zeigen!

  • Zitat von Gysino

    Gobbi wär grossartig, da hette mer dänn würkli hine uusgsorget...

    isch de würkli so starch? guet han de nonig viel gseh spiele und immerhin hetters mal id nati gschafft (was ide CH eigentli gar nüt heisst) aber sini stats us de letschte drü saisons:

    2008-09 Geneve Servette Swiss-A 50 4 11 15 92 5
    2009-10 Geneve Servette Swiss-A 32 2 15 17 32 7
    2010-11 Geneve Servette Swiss-A 45 3 10 13 78 -3

    klar, stats sind immer chli heikel zum en schluss drus z zieh wie guet en spieler isch und ja, schlechter als es paar vo oisne wirder au nöd si.

    min punkt: de mcsorley isch en schlaue typ und de probiert ez s bedürfniss vo gwüssne clubs ide defense (zug/diaz zsc/generell schlecht) usznütze und drum: mir werded wenn mer de bechömed widr uhure viel müesse zahle für en us statistischer sicht höchscht durchschnittliche spieler (letscht saison 20. ide skorerlischte vode schwizer verteidiger / 33. inkl. usländer) bi 72 top 6 verteidiger ide nla. und sini +/- laht ez au nöd druf schlüsse das er ide defensive rock solid isch. klar, ich nemt en au aber de priis mues stimme und das wird us minrer sicht nöd de fall si. ich würd das geld denn lieber nächst summer inen vielversprechende junge investiere.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!