Genf-Thread für daheimgebliebene wie Aaargovia

  • Sali

    I bin am Match in Gänf.

    Sponsore Billet vo dä E. Frey AG.

    allerdings die letschte 6 Minute im Restaurant am PC.

    2 Drittel super taktisch gspillt.
    Doch sone Abig gits nömm.
    Servette muesch Hüt schlah!
    Aktiv isch vom ZSC nüüt meh cho.
    Schad.
    Taktik vom Kreis. Kä Ahnig was dä Typ studiert!
    Sälbscht nachem 1-1 immerno defensiv...


    Dä Trainer muess wäg. Und de itten zu GC.

    Potenzial isch ir derä Mannschaft. Meh leider ned.

    So jetzt mal auch go sueche im Stadion.
    auuu Verlängerig go luege...

    Hopp ZSC
    Danke Sulo! Super !

  • zum heulen was da gecoacht wurde!
    Zaugg zerrreist den Z zu recht, Playoff ist wohl vorbei
    ist ja
    schlimm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    und McLahm war bei SCB ein Thema, --> als zu schwach befunden
    gruezi Herr Iten und all ihr schläuche
    next game
    zuschauer: 2712
    gute nacht
    eine verrnichtene Kritik heute abend
    wer kann noch was retten?????????????????

  • So........das esches gsi....

    2-1

    blindebacher mal weder......


    2 Drittel isch dä ZSC prima gsi.

    Im 3. Drittel..gnadelos schlächt gsi.

    Jetzt muess edä Chefettage öpis ghoh!

    Cava?

    Lüüt. Das esch net 1 Punkt gwunne.Das sind 2 Punkt verlore.
    Und definitif en Kriese!!

  • laut Zaugg:
    schwere Krise
    die Tage von Kreis sind gezählt
    endlich!!!!!!!!!!!!!!!
    gute Nacht PO
    und sein kommentar:
    der hat keine ahnung
    aber wir haben gut gespielt, wir haben
    alles im griff gehabt
    sorry, aber der typ ist echt
    SCHEISSE

  • loool du bist wohl genau der der sagt wenn sie erfolg haben, ich habs schon von anfang an gesagt... :D

    Naja gebe dir recht gegen servette zu verliren am heutigen abend war eine Schande... aber naja... 1 punkt... bringt uns nicht weiter ist aber besser als keiner...

    und dir wnsche ich eine gute nacht :heul doch:

  • naja
    ich bin einfach masslos enttäuscht, wenn man so schwach spielt
    und dann noch sagt im interview:
    wir haben die defensive gut im griff gehabt und leider das
    tor in unterzahlen erhalten ..
    lächerlich
    jeder andere typ ist längst entlassen
    also was
    ich habe die nase fall, so geht es def. nicht
    wenn Ihr zaug gehört habt, ist der morgen
    trainer und wer im april meister

  • und no chli insider us Gänf:

    ZSC Fäns sind uf dä Kreis los mit luute Kritik!!

    Prima!

    Gsehs nur. Ghöre nix. Be zwiit wäg.

    Morn uf Lausanne go toyota und go schaffe.

    glaube snögschti Billet verschänk ich.

    Be au chli hässig: Aber immer no 100% ZSC und susch gar nüüt!

  • Zitat von Reto

    Hey Domi. Dis Bild (Avatar) isch huere verzoge.

    Jep, erkensch di demfall wieder :P ;) de Reto hät welle en schnapschuss mache, ich so chli, Gardner so gross :D

  • ajo

    Wie wärs mit ä offizielle Aargovia Motz Tread?

    Dört würde dänn nur Kritiker wo nöd Lions sondern alti ZSC Fäns
    sind postings mache.

    *gröööl*

    pinkfloyd wie nennscht di jetzt?
    Chääsli Bruno wo bisch du?

    LOL

    allez züri allez isch defintiv doof.
    well ja nöd jede ZSC Fründ FCZ oder GC liebt.
    ( äff zee Aaaa)

  • Mein Fazit:

    ein glückliches Führungstor, danach war bis zum Ende keine gelungene Offensivaktion ersichtlich. Defenisv solide und gekämpft wurde; auch der Wille war da.

    Doch die Mannschaft scheint verunsichert, ohne Konzept. Coach ist langsam definitiv in Frage zu stellen. Mit diesem Spielermaterial muss mehr kommen!

    Und ja...die Ausländer, klar. Aber das haben wir ja schon x-fach besprochen!

  • Z het nachem 1-0 super guet gspillt.
    Genau die Taktik wo dä Kreis well.
    Aber wo Servette besser worde isch,
    het er nix reagiert!
    Alli 4 Blöck.... und nachem 1-1 isch de 4 Block sogar no de Bescht gsi.
    Die Tüüre Spiler (dä Lugano Arsch) sind denn föllig nab dä Schue gsi.

    Denn muesch ebe au mal dBlöck umstelle.
    offensiver wärde , mit däm Potenzial.

    Aber neiii. Dä Herr Kreis......
    Nomal Danke a Sulo.
    Er het ganz klar dä punkt allei nach Züri gholt.

  • diä manschaft sötsch mal i sperre und allne ä fläsche wyski i dhand gä und sege bevor das diä nöd lär gsoffe isch bliebet ihr da ihne !! nei sorry diä hämd dä ganz matsch kein puck gseh

  • Zitat von Draft

    ...so muss ich nur in einem Thread nachlesen, dass Kreis auf den Mond geschossen gehört, Alston (obwohl verletzt) kein Center ist und die Fankultur mit Böhme gegangen ist.

    Man(n) dankt!

    Heiaaa du Draft ( Calanda Bräu? wäää!)

    Wiso schribsch jetzt fascht nix?

    dAargovia Fraktion het chli rächt gäll?

    Aber hesch en gueti Idee ghaa.
    dAargovia kritik Ecke.... LOL

  • Z het nachem 1-0 super guet gspillt.
    Genau die Taktik wo dä Kreis well.

    ????

    Guet gspillt? Wenn Servette de Tritt früehner find, isch de Match i, 2.Drittel scho gloffe.

    Ich gsehn, dass das Team will, dass sie kämpfed, me aber au nöd. Die Mannschaft chan meh, aber uf Angsthase Hockey mache und meine, mer chunt mit 1 zu 0 über d'Rundi isch en Witz!

    Da mues mer als Team doch nalege, de Gegner usenand nä, wenn Servette en schlechte tag hät. Gäge jede ander gegne het Genf verlore hüt...abe mir mached eifach z'wenig für de Sieg!
    Und das System Kreis ist was? Ein Tor schiessen und dann hoffen, das sulo alles hält?

    Einmal editiert, zuletzt von The Fan (11. Oktober 2007 um 22:30)

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!