Zitat von Edgarghana ??
wahrscheinlich schalke
Zitat von Edgarghana ??
wahrscheinlich schalke
Zitat von Draft05?
ja, ja frau carmen thomas...:-))
aber nichts desto trotz, es ist eben schon so, dass die deutschen den besten und attraktivsten fussball zeigten bei dieser wm!
wer kann sie noch besiegen? spanien, die wahrscheinlich immer noch beste nationalmannschaft der welt? wer weiss...
die deutschen, mit ihrem unerschütterlichen selbstvertrauen, welches nun wahrscheinlich - und auch verständlicherweise - höchstdimensionen erreicht hat, sind plötzlich der kronfavorit auf den titel! deutsche tugenden, gepaart mit extremer spielfreude sind eigentlich der erfolgsgarant schlechthin!
aber hauptsache, dass argentinien und brasilien ausgeschieden sind...
gruess roli c.
Nun, wenn sie nach ENG, ARG nun auch noch ESP und NL besiegen, dann wären sie zum wohl ersten mal verdienter Weltmeister!
Aus den Rumpfelfüsslern, die sich durch jedes Turnier gemogelt haben, sind Fussballer geworden!
Ich habe bis jetzt nur einmal ein deutsches Team bewundert:
Die Europameister von 1972!
Die neue, junge Truppe ist auf dem Weg dorhin.
Zitat von LarryNun, wenn sie nach ENG, ARG nun auch noch ESP und NL besiegen, dann wären sie zum wohl ersten mal verdienter Weltmeister!
Aus den Rumpfelfüsslern, die sich durch jedes Turnier gemogelt haben, sind Fussballer geworden!
Ich habe bis jetzt nur einmal ein deutsches Team bewundert:
Die Europameister von 1972!
Die neue, junge Truppe ist auf dem Weg dorhin.
ich has scho öpe bewunderet aber den händ's immer verlore.... aber muess ehrlich säge das sie sensationell spieled und wenn's den halt sie muess de Titel au verdient händ. Ich mag eifach de Jogi nöd....
Gruss Lolo
Zitat von danthemanziemliche müll das app...oder aber du verstahsch au nöd viel meh vo fuessball wie de draft...
ich han ja zum teil e fürchterlichi scheisse prophezeit und dänn trotzdem 75% trefferquote i de halbfinäl...
aber öppis bini ganz sicher gsi: wänn e mannschaft - und hät si no so vill individuells talent - ohni trainer anes turnier gaht, chömeds nöd wit. hami gwunderet dass gauchos überhaupt in 1/4-final cho sind...
http://de.eurosport.yahoo.com/05072010/73/wm…ona-fehler.html
gruess roli c.
Du Snowcat, du bisch e so en richtige Z-Tipper.
Z wie Zuefall!
gottseidank, äntli sinds duss, phew.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kein Stich händs gha!
Holland: No kein Match verlore!
Aber öb das langed?
Ich hoffes!
PS: Am Schluss händ d'Raseglöön no als einzigi de Wältmeischter gschlage....
Und dänn verzelled's wieder, wie guet dass doch eigentlich gsi sind. Regt mi jetzt scho uf - en Grund meh, dass Schpanie nöd därf gwünne.
Aber die huere Schtierabemetzler verlüred hoffentlich sowieso. Es Wältmeischter-Besieger T-Shirt bruchi nämlich au keis.
staht dänn uf dem shirt ächt au, dass mir gäge honduras au mega suppi gspielt händ?
ich hoffe, dass d'holländer nöd eso "iebräched" wie die düütsche und ihres spiel dureziend: nöd in schönheit sterbe sondern eifach nur gwüne....
auf die frage, wer den nun der beste fussballer aller zeiten sei, pele oder maradona, antworte ich jeweils mit: johann cruyff!
noch nie hatte ein spieler einen derartigen einfluss auf den fussball! und das auch jahrzehnte nach seiner aktiven karriere!
http://www.blick.ch/sport/wm2010/i…-gewinnt-150838
gruess roli c.
und da no eine für alli tütsche oder generelli holland hasser...orange trägt nur die müllabfuhr!
http://www.youtube.com/watch?v=-cpnnzhimjQ
gruess roli c.
yes, gueti sach! kung-fu holland wie yb und vizekusen!
Zitat von Larry
PS: Am Schluss händ d'Raseglöön no als einzigi de Wältmeischter gschlage....
Jetzt isch es eso wiit!
De Jörg Wetzel, Sportpsychologe, häd am SA im Tagi Magi gschriebe:
"Von der Nati bin ich enttäuscht....totaler Mangel an Spass, Freude, Leidenschaft.....da ist kein Schmerz, kein Frust, sondern so eine Jä-nu Haltung......alles kleine ICH-AG's, Trainer und Leader haben versagt."
So isch es doch!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!