Die Ravens lassens krachen 8-), hoffentlich können sie es durchziehen!!
NFL Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Vom Feinsten!
49ers vs Ravens
Ganz entspannt Super Bowl gucken
-
Obwohl mir eigentlich die NFC Teams näherstehen: Bin auch eindeutig für die Ravens. Die 49ers spielen einfach dreckig, würd mich nicht wundern, wenn da mal was rauskäme, wie bei den Saints. Denke aber die 49ers werdens machen und die Wettquoten sehen auch eindeutig die 49ers als Favorit.
Aber war ein sehr underhaltsamer Abend mit sehr spannenden und guten Spielen.
-
Zitat von Simms
Obwohl mir eigentlich die NFC Teams näherstehen: Bin auch eindeutig für die Ravens. Die 49ers spielen einfach dreckig, würd mich nicht wundern, wenn da mal was rauskäme, wie bei den Saints. Denke aber die 49ers werdens machen und die Wettquoten sehen auch eindeutig die 49ers als Favorit.
Aber war ein sehr underhaltsamer Abend mit sehr spannenden und guten Spielen.
Yep, bin der NFC auch näher... aber die Ravens sind seit Jahren mein AFC Favorit, von dem her... cool. Und als Seahawks Anhänger wünsche ich den 49ers natürlich
nichts als die Niederlage. Ich habe daher auch klar Partei beim Superbowl. Also lasst es nochmals richtig krachen Ravens... -
-
bald isch es sowiet: http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…bowl-1.17978264
-
- Offizieller Beitrag
Bin an eine Superbowl Party eingeladen, hoffentlich sehe ich überhaupt was vom Spiel!
Werde ganz entspannt gucken, kann mich einfach nicht auf ein Team festlegen, und hoffe auf Spannung bis zur letzten Sekunde.
-
So los gahts! Superbowl 47! Let's go 49ers!
-
Halbzit im Superbowl:
Bis jezt d' 49ers Offense chancelos gg d' Defense vo de Ravens.49ers QB Kaepernick mit eme krasse interception/Fumble wo er und 49ers sich zumindest bis zur Halbzit nöd erholt händ.
QB vo de Ravens Flacco mit eme gradiose Spiel bis jezt!
Ich glaub no dra aber im dritte End muss de ersti Td sehr früeh cho, suscht gsehni schwarz!
-
Auuutsch , Jones mit eme 109 yard Rekord Kickoff Return. Superbowlrekord!
Fuck, de mischt isch gfüehrt, jezt glaubi gits e Packig und e Lektion für d 49ers. -
Zitat von Sbornaja
Auuutsch , Jones mit eme 109 yard Rekord Kickoff Return. Superbowlrekord!
Fuck, de mischt isch gfüehrt, jezt glaubi gits e Packig und e Lektion für d 49ers.Oder sie bringed d Ravens chli us em Konzept in dems eifach mal chli s Liecht lösched... Ne ne, sie sind grausam glade und parat hüt, hoffe es blibt so
-
Vorallem glingt em Kaepernick nöd würklich vill bis jezt.
Natürlich chunt das nur dur die unglaublich deckigsarbet durch Defense vo de Ravens...Jetz TD vo de 49ers.. Guet für d Spannig im Spiel und jezt weiss au d 49ers Offens wo Endzone vo de Ravens isch!!
-
- Offizieller Beitrag
Han wenig Hoffnig das es no spannend wird! Defence vo de Ravens isch z guet!
-
De Stromusfall wird no z rede gä...
-
- Offizieller Beitrag
Ha nüt gseit! B-)
-
Ooooouuuuuu jeeezt wirds doch no unglaublich!!!
Scheisse was für es geils Game
Ciao Larry, so jezt aber zrugg ad Party mit dir haha
-
Ja ja, jetz gänds alles das es ane chömed, wo söll dän dä vo de defense ane wo versuechts a field goal z verhindere, never es foul
-
Und 2-3 sache wo nöd pfiffe/bestraft worde sind...
Gliecht sich alles us... -
Kapernick mit TD-QBLaufrekord!
Best Superbowl ever für mich bis jezt und das usem nüt use! -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!