NFL Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
und Gysino, häsch jetzt ESPN au in HD ?
Isch absolut geil für NFL und NHLsin wälte zum luege...
-
ja hani, ische beschte! komischerwiis überspringt mier dä sänder aber no...wird nöd automatisch bim durrezappe aazeigt, komisch.
im momänt ischer eh nöd so interessant wänn nume dä football dräck lauft...nimmt am hockey die guete sendeplätz weg (sunntig abig und so).
wänn isch dä football seich verbii?ah momänt, isch superbowl nöd amigs im januar?
-
- Offizieller Beitrag
Am 6. Februar, isch SuperBowl das Jahr, in Arlington Texas.
NFL isch cool...Du Banause! wie au NHL, däfür chasch Baseball rauche -
nfl isch für mich s'hinderletschte, ganz grausam.
wettsch mich richtig fescht quäle fesslisch mich vor dä fernseh bimene american football spiel. das isch horror für mich. -
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinonfl isch für mich s'hinderletschte, ganz grausam.
wettsch mich richtig fescht quäle fesslisch mich vor dä fernseh bimene american football spiel. das isch horror für mich.hehe, guet z'wüsse.....chumi bestimmt mal druff zrugg
Bi mir erreichsch übrigens s'gliiche mit VeloFahreLuege....sone Tour de was au immer würmi töde wänni meh als 20" müesst aneluege
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinonfl isch für mich s'hinderletschte, ganz grausam.
wettsch mich richtig fescht quäle fesslisch mich vor dä fernseh bimene american football spiel. das isch horror für mich.Früener bini im Novämber/Dezämber immer NHL go luege wämmer in Florida gsi sind, aber das hani so langsam gseh.
Playoff würd mi schono reize, aber eifach so en Match nüme.
Hüt bevorzug ich NFL. Es NFL Spiel isch halt scho en ganz andere Event, nur scho wills viel meh Lüt häd, und es lauft im Normalfall au öppis!
-
- Offizieller Beitrag
Ich finds vor allem so geil will innerhalb vo dä letschte 2' s'Spiel no um 180° chan cherä ! d'Schlussphase chan extrem Spannend sii...
-
Zitat von Larry
Früener bini im Novämber/Dezämber immer NHL go luege wämmer in Florida gsi sind, aber das hani so langsam gseh.
Playoff würd mi schono reize, aber eifach so en Match nüme.
Hüt bevorzug ich NFL. Es NFL Spiel isch halt scho en ganz andere Event, nur scho wills viel meh Lüt häd, und es lauft im Normalfall au öppis!
mis problem isch, dass ich american football en unglaublich langwiilige und dämliche sport finde, egal wie dä event rundume isch.
wäri aber noimet i dä usa und chönnt go luege würdi natürli au mal gah...das mer mal gsi isch.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
31-16 Sieg vo de Bucs geschter bi traumhaftem Waetter in Tampa.
Es paar schoeni Spielzueg debi gsi, u.a. Cadillac Williams sin 45-yard TD.
-
Ja, gseht ganz so us, als chönted d Bucs ihre lauf durezieh. Spannend i dere Division bis ets.
Hesch de entscheidend TD vode Jaguars gseh mitem letschte Down? Wird ja sicherlich au e schöns thema in Florida gsi si...
-
TD? Turbodiesel?
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
SF - Bucs 0:21
The Niners were shut out at home for the first time since a 7-0 loss to Atlanta on Oct. 9, 1977.
Bucs jetzt 7-3
-
-
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!