Flyers - ZSC, 12.10.2010

  • Wie Santala immer Pittis provoziert ist eine Sauerei. Und wer sich die Szene gestern genau anschaut, sieht, das Santala zuerst Anzeichen für einen Angriff macht. Im Nachhinein sieht Pittis in dieser Aktion schlecht aus klar. Santalas theatralsiche Nummer am Boden war aber auch unterste Schublade.

  • Zitat von sandro_sf

    Wie Santala immer Pittis provoziert ist eine Sauerei. Und wer sich die Szene gestern genau anschaut, sieht, das Santala zuerst Anzeichen für einen Angriff macht. Im Nachhinein sieht Pittis in dieser Aktion schlecht aus klar. Santalas theatralsiche Nummer am Boden war aber auch unterste Schublade.

    chlote isch und blibt halt en dräcksverein

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von sandro_sf

    Wie Santala immer Pittis provoziert ist eine Sauerei. Und wer sich die Szene gestern genau anschaut, sieht, das Santala zuerst Anzeichen für einen Angriff macht. Im Nachhinein sieht Pittis in dieser Aktion schlecht aus klar. Santalas theatralsiche Nummer am Boden war aber auch unterste Schublade.

    Genau so isses!
    Chani würkli nur unterschriebe.

    Aber am Bieber sin - säget mer mal "ziemli üble" - Stockschlag hani jetzt nöd sooooo schlimm gfunde. Passiert i jedem 3 Hockeyspiel 1 - 2 Mal, nöd? Isch echli "davosig", wänn mer das jetzt höchspielt......

  • Zitat von Studi66

    letscht saison isch das glaubs xi...chlootte hät e 7:3-Packig im Halästadion übercho und dä Santala hät sich äm Pittis "aaggnoh"...wie grooosss isch doch d'Empöörig xi übr die ach so hinterlistig Aktion vom Santala. Ja, es isch es wahrhaftigs Drama xi, de UNO-Rat het müesä iigschalte werde und und und...ja und geschtr genau dasselbe umgekehrt. Also...locker bliebe! :wink:

    PS: zum d'Woge glette: dä Sieg gaht in Ornig. Dä Flüeler hät starch krazet! :razz:

    Ich glaub du bisch am falsche Match gsi, lueg doch mal das a

    http://www.youtube.com/watch?v=CXnkTi-lYcU

    und dänn mäld dich doch namal, jede hät e zweiti Chance verdient... (au dä Thomi Servila, nur hät er si nöd ganz gnüzt......... :razz:)

    Und au wänns immer no weh tuet: Dä Pittis hät bim ZSC snüni !!!

  • Zitat von zappa10

    Ich glaub du bisch am falsche Match gsi, lueg doch mal das a

    http://www.youtube.com/watch?v=CXnkTi-lYcU

    und dänn mäld dich doch namal, jede hät e zweiti Chance verdient... (au dä Thomi Servila, nur hät er si nöd ganz gnüzt......... :razz:)

    Und au wänns immer no weh tuet: Dä Pittis hät bim ZSC snüni !!!

    Du wäisch ja scho was ich gmäint han. :wink: Wiitterer Erkläärig bedärfs äigentlich nöd, odr?

    Dä Pittis cha mit jedere Nummere umekurve (usser s'99i). Das isch absolut belanglos. :cool:

  • Zitat von Studi66

    letscht saison isch das glaubs xi...chlootte hät e 7:3-Packig im Halästadion übercho und dä Santala hät sich äm Pittis "aaggnoh"...wie grooosss isch doch d'Empöörig xi übr die ach so hinterlistig Aktion vom Santala. Ja, es isch es wahrhaftigs Drama xi, de UNO-Rat het müesä iigschalte werde und und und...ja und geschtr genau dasselbe umgekehrt. Also...locker bliebe! :wink:

    PS: zum d'Woge glette: dä Sieg gaht in Ornig. Dä Flüeler hät starch krazet! :razz:

    hey.. lüüt für din Santala Fanclub sötscht allefalls uefeme andere board go sueche.

  • Gratulation noch im nachhinein für die 3 Punkte in Kloten. Habe das Ganze nur aus der Ferne (irgendwo im östlichen Mittelmeer) mitbekommen. Ob das Ganze nun verdient war oder nicht, interessiert schon heute keinen mehr, schon gar nicht Pittis oder Santala. Wobei die "Arschloch-Kind"-Frage durchaus noch interessant zu diskutieren wäre :wink:

    Hat aber scheinbar nichts genützt, Muller scheinbar inzwischen ja doch entlassen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!