Rappi - ZSC, 26.10.10 aka "Owen Nolan Night"
-
-
Zitat von Draft
Dihei de Murphy use, usswärts de Down.
Offensive bi Heimspiel verstärche. Obwohl, han de Nolan ja nanig gseh, wer weiss, villicht bringt er ja no weniger als de Murphy...uiuiuiui....du wagsch ä Majeschtätsbeleidigung....und das mit denä vielnä NHL Spezialischtä uf dem Board...muätig, muätig Herr Draft!
Down wird pausierä würd ich schetzä.
-
- Offizieller Beitrag
De Saft und d'NHL
De meind das segi d'Niederweninge-Hochdorf-Luzern Bahn!
-
nöd z'luut lache Larry, lueged mer nach em Spiel wiiter!
Ich han doch au scho mängi enttüschend schwachi miterläbt, wo mer als Top-Shot akündiged hät.Ich erhoffe mir eifach, dass mit sinere Präsenz en Ruck dur d'Mannschaft gaht und ändlich ihres Potential abrüeft!
und ja, NHL interessiert mich würkli en Dräck!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Draftnöd z'luut lache Larry, lueged mer nach em Spiel wiiter!
Ich han doch au scho mängi enttüschend schwachi miterläbt, wo mer als Top-Shot akündiged hät.Was meinsch ich?
Zitat von Draft
Ich erhoffe mir eifach, dass mit sinere Präsenz en Ruck dur d'Mannschaft gaht und ändlich ihres Potential abrüeft! -
spieler nach 1 spiel bewerte --> fail
-
-
-
Isch dä Murphy nöd besser als dä Westcott (oder wiä dä heisst) ? Will dä isch ja mega übel.
-
also ich persönlich würd sägge das dä murphy schlächter isch. jedefalls im momänt.
-
-
Ich säge nur Petri Varis.
-
also auf demfall, gömmer mal i d'Halle go luege...
-
-
Ich bi ehrlich gseit sit 2 Täg nervös, schlimmer als voreme 1/4 Final Spiel. . . .
Also Ex 11-er, score ! -
-
-
Zitat von Gysino
hmm das meini gar nöd...ich han s'gfühl er vergliicht da dä varis mit em owen nolan.
ich meine...also...ähem....mier fehled chli d'wort.
Nei. ich wott demit nur säge dass mer d'erwartige nöd z'hööch setze sötti. Jetzt simmer doch eifach gspannt uf hüt abig. freu mich uf de Nolan, aber erwarte jetzt würkli nöd 3 goal und e schlegi, sondern das er echli das Team mitriisse chan. hoffi doch zumindest.
-
Zitat von Eggi
würd mi jetz also au no wunder nä... i de Playoffs damals isch er Extraklass gsi... Hät mi agschisse händs dem kein Vetrag me gä
Playoffs? de hät genau 10 Spiel gspielt für eus und denn isch fertig gsi.
Statistik 10 spiel, 2 T / 2 A , das isch also nöd grad das womer erwartet händ oder? -
- Offizieller Beitrag
Zitat von Caro
bi mir haltet sichs irgendwie in gränze...
aber hät nüt mitem nolan sälber ztue.Bim FCZ hämmer s'letscht Jahr CL Spiel gha
Bim ZSC hämmer s'letscht Jahre de Vicoria Cup gha
Und die Saison? Hüben & drüben
Drum find ichs guet dass öppis gaht, bringt echli Läbe i d'Bude!
So, ab i d'Halle!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!