Rappi - ZSC, 26.10.10 aka "Owen Nolan Night"

  • für mich zum ersten mal eine klare steigerung, auch wenn noch viel verbessert werden muss. nolan noch nicht fit, aber überragende stocktechnik und übersicht.

  • Zitat von Balz

    für mich zum ersten mal eine klare steigerung, auch wenn noch viel verbessert werden muss. nolan noch nicht fit, aber überragende stocktechnik und übersicht.


    Das chunnt guet. De Owen hät mer gfalle und de Bastl isch richtig ufblüeht i dere Linie.

  • Match isch nöd besser gsi als das womer scho oft gseh händ, aber en Sieg !
    Nolan hät es paar Duftmarke gsetzt, harmoniert händs nonig. Ob de Bastl die richtig Wahl näbed ihm isch bezwifli. Uf jede Fall hätmer gseh zu was er fähig isch. Wänn die besser harmoniered (Pittis) was vo Spiel zu Spiel de Fall wird si, dänn wirds geil. Für mich isch d'Saison neu lanciert :heavy:

    -obwohl mir relativ wenig Gägegols ufem Konto händ, muess sich jetzt de BAG um Baustelle (16/27...) kümmere :verletzt:

  • starch ischer gsi. chum vo dä schiibe z'tränne, unglaublichi händ, super aug und 2 assists im erschte spiel plus 2 schtrafe usegholt wo ei devo zum goal füehrt.

    dä rescht isch ehner ernüchternd gsi.

  • .....Somit wurde der erste Sieg unter Bengt-Ake Gustafsson Tatsache und Neuverpflichtung Nolan hatte massgeblichen Anteil daran. Der Kanadier meinte nach dem Spiel, dass er zuerst das Gefühl für das grössere Eisfeld entwickeln musste, es ihm danach aber gut lief. Er schätzt das Schweizer Eishockey nach den ersten Eindrücken als schnell aber nicht so physisch wie das amerikanische Pendant ein. Und zum Zuckerpass auf Pittis beim 4:3 verriet Nolan, dass er am Samstag in Genf die Spielart von Pittis studierte und darum den Laufweg des Gelbhelms kannte. Diese beiden dürften noch für viele tolle Momente sorgen. Nolan meinte abschliessend auf jeden Fall, dass es "Spass macht, Teil des Teams zu sein".

    Bilder: Das Nolan Debüt

    --> http://www.zsclions.ch/home/multimedi…e/101026-2.html

    2 Mal editiert, zuletzt von sandro_sf (27. Oktober 2010 um 01:32)

  • Zitat von Supreme

    Playoffs? de hät genau 10 Spiel gspielt für eus und denn isch fertig gsi.
    Statistik 10 spiel, 2 T / 2 A , das isch also nöd grad das womer erwartet händ oder?

    Sorry, hab den guten Mann mit Tony Virta verwechselt... Petri Varis, stimmt, finnischer Topskorer mit 20 Kilo übergewicht

  • Zitat von Eggi

    Sorry, hab den guten Mann mit Tony Virta verwechselt... Petri Varis, stimmt, finnischer Topskorer mit 20 Kilo übergewicht

    Tony Virta hat mir auch gefallen, er war ein Arbeiter und rackerte fürs Team. Daneben waren ja noch Robitaille und Petrovicky unsere Ausländer in dieser Lockout Saison...

  • Zitat von Messier

    -obwohl mir relativ wenig Gägegols ufem Konto händ, muess sich jetzt de BAG um Baustelle (16/27...) kümmere :verletzt:

    wo isch s'problem mitem 16er? isch momentan dä beschti verteidiger wo mir händ find ich! er spielt halt die nordamerikanischi variante! isch aber praktisch immer am richtige ort, fascht immer letschte maa, wo muess usbügle! was erwartet ihr vomene verteidiger?

  • Zitat von randy28

    wo isch s'problem mitem 16er? isch momentan dä beschti verteidiger wo mir händ find ich! er spielt halt die nordamerikanischi variante! isch aber praktisch immer am richtige ort, fascht immer letschte maa, wo muess usbügle! was erwartet ihr vomene verteidiger?

    Und er hät no die sehr netti Ufgab gha, müese mit em 14er zäme z spiele, hät also sozäge für zwei müese spiele. Aber das Problem dörfti ja jetzt au für es Zitli erledigt si...

  • Zitat von Eggi

    Und er hät no die sehr netti Ufgab gha, müese mit em 14er zäme z spiele, hät also sozäge für zwei müese spiele. Aber das Problem dörfti ja jetzt au für es Zitli erledigt si...

    er freichheit sinds beidi, au geschter und au wänns punkted. null präsenz uf em iis und haarsträubendi fehler i dä eigene zone, au geschter wieder. das sind kei uusländer. ich würd dä suchy gäge die beide zäme (plus dä müller) tuusche und no geld druff lege.

    wobii dä wescott besser isch als dä murphy, au geschter wieder.

  • Zitat von Gysino

    er freichheit sinds beidi, au geschter und au wänns punkted. null präsenz uf em iis und haarsträubendi fehler i dä eigene zone, au geschter wieder. das sind kei uusländer. ich würd dä suchy gäge die beide zäme (plus dä müller) tuusche und no geld druff lege.

    wobii dä wescott besser isch als dä murphy, au geschter wieder.

    also besser isch dä suchy nöd würkli gsi. dä hät au öpe mal gschlafe. find dä chasch scho eher mitem westcott vergliche.

  • [/quote]er freichheit sinds beidi, au geschter und au wänns punkted. null präsenz uf em iis und haarsträubendi fehler i dä eigene zone, au geschter wieder. das sind kei uusländer. ich würd dä suchy gäge die beide zäme (plus dä müller) tuusche und no geld druff lege.

    wobii dä wescott besser isch als dä murphy, au geschter wieder.[/quote]

    dem git nöd vill hinzue z füege...

  • Zitat von randy28

    also besser isch dä suchy nöd würkli gsi. dä hät au öpe mal gschlafe. find dä chasch scho eher mitem westcott vergliche.

    läck häsch du e ahnig... De Suchy isch defensiv brillant gsi... Nur hät er letscht Saison mit dem Hüehnerhuufe halt au nüme alles chöne risse...

  • Zitat von randy28


    also besser isch dä suchy nöd würkli gsi. dä hät au öpe mal gschlafe. find dä chasch scho eher mitem westcott vergliche.

    rofl nei sorry. :rofl:

    mer cha dä suchy mit beidne nöd vergliich wills total anderi verteidiger sind. dä suchy isch sehr defensiv gsi, die andere beide nöd...v.a. dä wescott nöd.

    mer chas au nöd vergliich will dä suchy mindeschtens 1 klass besser isch als beidi zäme. er isch definitiv besser gsi. mer merkts halt amig erscht wämmers nüme hät.

    isch wohl au am salis siine, danke edgar.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!