Chlötis - ZSC - Freitag - 19 Oktober - 19:45

  • Am Freitag spielen wir ja im Schluefwäg, hoffe es werden trozdem viele ZSC Fans anwesend sein, auch wenns dem Z nicht so rund läuft.. ich bin dabei..


    Gruss Domi

  • Zitat von domibe

    Am Freitag spielen wir ja im Schluefwäg, hoffe es werden trozdem viele ZSC Fans anwesend sein, auch wenns dem Z nicht so rund läuft.. ich bin dabei..


    Gruss Domi

    und das morgige spiel ZSC Junioren/Senioren - ZSC in Langnau... hast du vergessen?

  • Gott wie das nervt, de ewig Mitteiligsdrang wie "werde anwesend sein", "bin dabei" und "selbstverständlich am Start".

    Irgendöppis mues mer ja am Morge ha zum sich nerve :heul doch:

    Ich chönnti ja jetzt jewils e Aweseheitslischte führe; Jede mäldet sich während de Mätsch bi mier churz und ich wird in abhägle. Am Morge nach de jewilige Spiel wird ich dänn da es Fan-Aweseheitsprotokoll veröffentliche.

    Han ich je schomal e tümmeri Idee gha? :razz:

  • Zitat von Draft

    Fan-Aweseheitsprotokoll

    OK, dir z'lieb, du segsch ja irgend so öpis wiä en Beuftreite :roll:

    Ich chume weder uf Langnau, no uf Chlote, no gäg Fribourg, no uf Lugano, no gäg Basel, no uf Bern, no uf Zug.

    Am 3.12. chönt ich dänn viellicht au wieder mal am Start und somit awesend und debi und eventuell voll am abfäne si. Je nach Match halt...:suff:

    Somit bin ich minere Fanpflicht für die nächste 3 Wuche nacho. Merci für dä Ufwand :wink: Ich hoffe, erinnerisch mich dra, wänn diä 3 Wuche ume sind und du äs Update bruchsch.

  • Zitat von Draft

    Fan-Aweseheitsprotokoll

    ja weisch, jetzt mitem neuä bologna-system muesch sicher aweseheitslischtä mache! jedä dörf 3x entschuldiget fähle, nöd meh. d'aweseheit isch nötig und nur dur mündlichi beteiligung chan mer diä saison als fan bestah und wird nur so für di nögscht saison als fan wieder zueglah.

    leischtigsnachwiis wiä e schriftlichi prüefig oder üebig gits hingäge nöd. mündlichi beteiligung langet :suff:

  • Zitat von Draft

    Gott wie das nervt, de ewig Mitteiligsdrang wie "werde anwesend sein", "bin dabei" und "selbstverständlich am Start".

    Irgendöppis mues mer ja am Morge ha zum sich nerve :heul doch:

    Ich chönnti ja jetzt jewils e Aweseheitslischte führe; Jede mäldet sich während de Mätsch bi mier churz und ich wird in abhägle. Am Morge nach de jewilige Spiel wird ich dänn da es Fan-Aweseheitsprotokoll veröffentliche.

    Han ich je schomal e tümmeri Idee gha? :razz:

    Wiiteri möglichi Lischte für Mitteiligsbedürftigi (Aufzählung unkomplett):

    Ich chauf mer kei Saisoncharte meh!

    Ich gahn nömme is Hallestadion!

    Ich han scho vor längerem uf dem Board gschriebe, dass...

    :wink:

  • Zitat von Elite Humpe

    he he draft das isch dini ufgab alls fanleiter , wenn ich scho nüme drinke derf, den mach du wenigstens din job richtig !!!! :cool: :sensa:

    Du EliteHumpe (weiss zwar gar nöd was a dir söll Elite si) aber wieso dörfsch du nüme trinke? Isch aber grad chli tumm, jetzt wo wieder Bauschänzli-Ziit isch! :skandal:

  • Zitat von Draft

    Du EliteHumpe (weiss zwar gar nöd was a dir söll Elite si) aber wieso dörfsch du nüme trinke? Isch aber grad chli tumm, jetzt wo wieder Bauschänzli-Ziit isch! :skandal:

    hey humpe wiso därfsch nix meh trinke was isch looos?????

  • junge junge junge , ihr tutti gaye sicher wierd no drunke !! ich glaub z spieler müend mal en spannferkel abig mache , müend nur luege wiäs den lauft , auf los gehts los , da isch zsc und nöd klote !!!

  • Zitat von Elite Humpe

    junge junge junge , ihr tutti gaye sicher wierd no drunke !! ich glaub z spieler müend mal en spannferkel abig mache , müend nur luege wiäs den lauft , auf los gehts los , da isch zsc und nöd klote !!!

    shit heb di hoffentlich chunsch am fr oder häsch buslä abig haha

  • übrigens an alli wo's nonig wössed.. sitt dere saison übertreit s finnische tv 20 NLA-spel live..

    ach,reg mi nume grad weder uf über s SF...... :skandal:

    #7

  • Zitat von #7

    übrigens an alli wo's nonig wössed.. sitt dere saison übertreit s finnische tv 20 NLA-spel live..

    ach,reg mi nume grad weder uf über s SF...... :skandal:

    #7

    hä?
    wetsch würkli so langwiligs hockey im TV luege? gasch gschider ad mätch oder lasches si!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!