- Offizieller Beitrag
Zitat von ThomiAlles anzeigenMal ehrlich Colin, Du häsch nöd erwartet, dass es miteme neue Trainer grad vo Afang a perfekt lauft oder?
Step bei Step, mir händ Ziit bis zu dä Playoff zum besser werde.
Dä Wille und dä Iisatz isch da und s'Potential isch meh als vorhande! Jetzt bruchts eifach es Wiili bis dä Bob dere Mannschaft sin Stämpel ufdruckt hät.
Rom wasn't build in a day either!
dä Z hät gäge Zug zeiged was offensive möglich isch und eus es Spektakel gliefered. Ich bin det guet unterhalte worde und freu mich drum uf morn. Und so Scheissspiel wie gäg dä SCB zieht jedi Mannschaft mal ii au Davos und Klötene!
Also Colin es bitz meh Enthusiasmus und Vorfreud bitte!?greetz
Thomi
1. Neue Trainer
2. Neue Assistenz-Trainer
3. Blindenbacher (Nati-Verteidiger)
4. Gobbi (Nati-Verteidiger)
5. Tambellini (fast NHL-Crack)
6. Breitbach (Typ: Kout)
7. Gemeinsames Sommertraining
8. Olympus (oder wie das auch immer heissen mag,
wo die Spieler ihre Garderobe haben....) neu
Noch dazu Ambühl in seiner 2. Saison bei uns (wann "kommt er endliche an"?) Bärtschi eigentlich (fast) neu, da er den grössten Teil der letzten Saison verpasst hat, Junge mit mehr Eiszeit oder neu (Geering, Schommer, Kenins), etc. etc. etc.
Also sind doch einige und v.a. wesentliche Veränderungen zur letzten Saison. Und auf dem Eis? Nix Veränderung - gleicher Müll (bis jetzt!). Lasse mich aber noch so gerne im Laufe der Saison von der Mannschaft begeistern. Aber bis jetzt? Trotz allen Veränderungen genau der gleiche "groove", bzw. "Hoffnung" ......... Ich find's einfach nur zum: