Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

  • übrigens wirds im neue Z stadion mit ziemlicher sicherheit stehplätz gäh.
    guet sind jetzt kei news, aber mer sött doch wiedermal erwähne wie
    erfreulich das isch.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Ali Bengali


    ich chan keis einzigs guets biispiil nänne.

    Also bim SCB isch es ja no verreckter als z.T. i de NHL!

    Und bi Zug isch es, au wänn d'Halle massiv chliiner isch, au ziemlich so.

    Die händ sogar wie gwüssi Clubs däne so es Trickfilmli mach lah, mir häd das no gfalle.

    De ZSC isch ja sit em Halleumbau au uf dem Wäg, ich finds nöd schlächt.

    Mer chan s'Rad eifach nöd zruggdrehe, sprich, Zyt ändered sich, ob ois das passt oder nöd.

    Mir passt au viel nöd wo hüt so passiert, nöd nur im Sport... :roll:

  • Zitat von Larry

    Weiss ich. Ich gsehn eifach dass Fuessball und au Hockey mit de neue Stadie immer meh als Event verchauft werded, so wie das in NA mit allne Major Sports scho lang passiert.

    Isch eifach der Lauf der Zeit.....


    Behauptich au. No 10-20 Jahr und Kurvene wiemers bis ets kennt hend gits nüme. S wird wohl sone Mischig zwüsched Amerikanischem Sport und Englischem Fuessball gäh. Öb das guet oder schlecht isch, lanich offe, aber s isch wohl e Frag vode Ziit.

  • Wenn das so rauskommt, gehe ich ins Kino. Ist das gleiche und erst noch viel billiger.

    Traurig das ein Mensch so denken kann und den Sport nur noch für Cüplischlürfer und Entertainmentfans zugänglich machen will. Schade. Ich habe immer gedacht, Sport gehöre dem Volk...

    Lustig auch, dass genau die Eventsportbefürworter den Chaoten unterstellen, den Sport kaputt zu machen. Nur aber seit ihr keinen Scheiss besser...

  • Zitat von Larry


    Du schnallsch es nöd!

    Ich denke nicht so, ich will nichts für niemanden zugänglich machen (wie könnte ich auch!).

    Ich zeige nur auf, wie es kommen könnte, wie die Clubs reagieren könnten.

    Asche über mein Haupt. Ich bin froh, dass dies nicht dein Denken ist.

    Die Clubs fangen ja schon an (zB Maskottchen). Ich bleib dabei: Traurig, dass Eventsportmacher den Chaoten unterstellen, den Sport kaputt zu machen. Nur aber sind sie keinen Scheiss besser...

    • Offizieller Beitrag

    Ich bin ein Beobachter, schon immer gewesen.

    Und ich überlege mir, wie andere Entscheiden könnten.

    Der Typ von Zug im Tele Züri hat sicher nichts oder wenig zu sagen, aber in seiner Aussage spiegelt sich der Geist, der nun in Zug herrscht:

    Wir sind gut, haben eine geile Halle und alle, auch die reichen Zuger, wollen dabei sein!

    Beim FCZ ist es so dass Canepa bis jetzt immer sehr wohlwollend mit der Südkurve war.

    Ob das weiterhin so sein wird wage ich zu bezweifeln.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro

    aber wenn die choreo u/o stimmung gut ist, sind die eventfans die ersten, welche die bilder auf fb oder sonstwo posten...

    Die Eventfans finden es natürlich geil, wenn neben einer guten Infrastruktur auch noch die Stimmung toll ist.

    Insofern sind die Fans gerne erwünscht, um Stimmung zu machen.

    Aber bitte nichts anderes!

    Zug ist da ein gutes Beispiel, oder haben EVZ Fans schon mal für Probleme gesorgt?

  • Zitat von Larry

    Zug ist da ein gutes Beispiel, oder haben EVZ Fans schon mal für Probleme gesorgt?

    1. Ja.

    2. Zug-Fans? :rofl: :rofl:


    Früehner sind amigs no Luzerner C-ler uuftaucht wänn Züri oder Bern cho isch...

  • Was die Zuger da machen wollen kann ich nicht beurteilen. Aber eines mal Vorweg: Wenn dann mal keine Stimmung mehr herrscht im Zuger Eispalast, werden die reichen die ersten sein, die zu Hause bleiben.

    Und was die Südkurve nun mit dem Vorfall zu tun haben soll, musst du mir mal erklären...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro


    nur wils du und dini kollege (resp. i däne kreise wo du dich bewegsch) in ornig findet, gilt das no lang nöd für d'mehrheit!

    He, he :razz: im Gägesatz zu Dir und em Gysino schaff ich nöd uf de Bank bzw. han nie gschaffed.

    Wänn älter wirsch kännsch meh Lüüt als wänn jünger bisch, dänn bini no en Vereinsmeier, und de eint oder ander isch halt echli erfolgriich gsi und häd es Büüdeli und dänn bisch mal iihglade.

    No big deal!

    Ich verchere nöd in Chreise, ich bin en Schwamedinger wo (natürli) nöd studiert häd, das bliibi au, das häd mich prägt, au wenns jetzt mängmal anderscht usgseht, aber es geht ebe nur so us!

    Ich gange mit Kollege uf Malle oder i d'Sunne, das isch immer so gsi und wird immer so bliibe! :razz:

  • Zitat von Gysino

    absolut grossartige artikel vo eim wo druuschunnt. sälte sowas i dä medie.
    und s'gägestück zum pyro-salami sandwich vom blick.

    ich find de artikel no guet. es staht tatsächlich vill wahrs dine.

    aber: alli model vo lingge site gönd immer devo us, das grundsätzlich alli mensche guet sind und i de regle immer gsellschaft schuld isch a allem übel. und genau das isch de denkfehler. selbscht wänn das teilwis sogar stimmt - oft wirds natürli nur als schutzbehauptig missbrucht und/oder vor gricht vom verteidiger um d'straf z'mildere - so hät ebe niemer s'rächt sich uf chöschte vo andere gwalttätig z'amusiere, au keine wo e schweri chindheit gha hät oder kei lehrstell findet oder susch eifach perspektivelos isch. aber im gegezug hät gsellschaft s'recht uf schutz vo dene paarne, mit dene mäh - mit allne no so guetgmeinte (fan-)projekt - nöd z'schlag chunt. und die lüt bringsch (leider) nume mit knallhärte strafe zur räson.

    p.s. wänn die vollbeknackti ami fankultur i de schwizer stadie wird izug halte, hämmer genau so verlore, wie wämmer vor gwalt i de stadie resigniered!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    He, he :razz: im Gägesatz zu Dir und em Gysino schaff ich nöd uf de Bank bzw. han nie gschaffed.

    Wänn älter wirsch kännsch meh Lüüt als wänn jünger bisch, dänn bini no en Vereinsmeier, und de eint oder ander isch halt echli erfolgriich gsi und häd es Büüdeli und dänn bisch mal iihglade.

    No big deal!

    Ich verchere nöd in Chreise, ich bin en Schwamedinger wo (natürli) nöd studiert häd, das bliibi au, das häd mich prägt, au wenns jetzt mängmal anderscht usgseht, aber es geht ebe nur so us!

    Ich gange mit Kollege uf Malle oder i d'Sunne, das isch immer so gsi und wird immer so bliibe! :razz:

    ha demit nöd d'high society gmeint (det zähl ich dich definitiv nöd dezue, suscht wärsch vermuetli au gar nöd da ufem board :razz: ), sondern eifach s'umfeld vo dir... und dass i däm höche alter vermuetli no paar so dänket wie du :winke: :mrgreen:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!