SCL Tigers vs. ZSC 4.10.2011

  • Zitat von Draft

    Eigentlich scho gmerkt, dass TV und Ziitige au vo Usswärtsspiel brichted?
    Naja, anyway, morn Abig gits ändlich de erschti Heimsieg. Es mues eifach.
    Jetzt.

    Und denn chunnt au no de Kategorie L-Spasst vo Davos hinefüre...
    Vergiss es, mir sind nöd d'Schwiizer Fuessballnati!

    Hät nume so dä Ihdruck gäh vom luege. Apropos mal wieder äs Bierli (Wändli) trinke wär au mal was.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft


    und dänn lauft de Lade. Da bin ich mir 100% sicher (allerdings bin ich mir das scho die letschte 3 Jahr gsi...).

    Du weisch es ja sälber!

    De Witz vo dem Board isch, über de ZSC z'diskutiere, kontrovers, wie de sloggi immer gseit häd.

    Wämmer all so sind wie Du gits gar kei Biiträg meh!

    Was Du (viel) z'Positiv bisch, sind anderi viel z'negativ.

    Mich schiist im Momänt au ah, und vo dere Usswärtsserie chan ich mer relativ wenig chaufe, e Heimserie würd em Z viel mehr bringe, vor allem mehr Lüüt i de Halle und somit meh Chole.

    Aber mir sind mehrheitlich sicher de Meinig dass mer dasmal nöd de Coach (wieder) schicked wänns nöd lauft, sondern de mal mache lönd und ev. müend dänn ändi Saison es paar Spieler gah.

    Ich hoffe aber, das isch nöd nötig und s'Team find de Rank die Saison no.

  • Zitat von Draft

    Ah ja, und nächscht Saison spilleds die erschte 12-14 Spiel usswärts, läck würd mich das akacke...

    das wär ja villicht d'lösig für de z! nach de erschte 12 rundene hettmer dänn scho mind. 30 pünkt, wär souveräne leader und chönt dänn in rueh witerschaffe... :wink:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    das wär ja villicht d'lösig für de z! nach de erschte 12 rundene hettmer dänn scho mind. 30 pünkt, wär souveräne leader und chönt dänn in rueh witerschaffe... :wink:

    gruess roli c.

    :geil: :mrgreen:

  • :applaus:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!