Davos - ZSC 11.10.2011

• Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

Ha ha ha. . . .ich glaubs nöd. Zum Glück bisch Du nöd euse Spostchef. Genau das wo Du willsch machemer ja sit es paar Jahr; immer möglichscht vill wächsle, damit mer ja nie e Konstanz ine bringed. . . .drum simmer da womer sind. Wach mal uf. . .de schnäll Erfolg gits nöd. Kontinuität ergit sich, wämmer zum eine mal de Trainer mache laht, und zum andere wänn s'Team nach sim Gusto sich cha entwickle. Und entwickle heisst NÖD alles und jede uswächsle. . . :roll:

:applaus: :applaus: :applaus:

• Zitat von schalamütss

Dä huerä Bullshit, eifach irgendöpis schribä, hauptsach s'tönt guät.... :applaus:

Nämed doch nöd immer alles so grausam ernst, mues mer immer no en Ironie Button anemache, damits au all merked?? Bitzli Galgehumor dörf doch si i däne momentan
    eher bescheidene Zite. Ellei de Satz i dem Artikel laht mich eifach schmunzle, so quasi de Stift hät zerst no schnell müese de Chef fröge... herrlich

• Zitat von Larry

Simmer ehrlich: De Salis ISCH de Stift i dem Job!

Und dänn findis guet dass er de Coach um Rat fröged, aber natürli sött das nöd de Wäg i d'Medie finde.....

Blöd isch halt au no dass da uf em Board viel Lüüt de Avery besser känned als de Salis....

Wieso sött das nöd id Medie? Jede Sportchef spricht sich mitem Trainer über Transfers ab, zumindest wennd erfolgriich zämeschaffä wettsch. Find das keis Problem, im Gegeteil, au wemmer en erfahrene Sportchef hetti, würich erwarte, dasser de Trainer zumne mögliche Transfer frägt.

• Zitat von Gysino

ich glaube dä salis hät no gar nie vom avery ghört gha.

disclaimer: das isch MIINI meinig und muess natürli nöd dä wahrheit entspräche, danke.

Bin froh über din disclaimer, han nämli scho wieder kein Ironie Button gfunde...und han scho wieder wellä ischrittä.... :cool:

• Ich bin froh, das sich hier viele für Bob aussprechen.

Ein weiterer Trainerwechsel wäre jetzt das schlimmste was passieren könnte !
    So kann keine Routine in eine Mannschaft kommen.
    Kann sein das diese Saison noch schwierig wird, könnte sich aber für die Zukunft als positiv erweisen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!