03.11.07 ZSC-Lakers am 16.00 Uhr???

  • das ist also echt so. an einem samstag spielt der zsc um 16.00 uhr?
    super. und nur weil am sonntag irgend einen piiipiiifuc* event ist motocross oder so was...

    und der fcz spielt am 18.45... suuuuper!

    weiter so, hallenstadion!

  • Zitat von Tobey

    isch doch würkli müssig jetzt wieder mit dem thema az'fange. so isches etzt halt.

    da hast auch wieder recht... aber man kanns auch übertreiben mis SA 16.00 Uhr...

  • Natürlich gehe ich auch am SA um 4 Uhr ins Hasta. Aber es ist wirklich ein absoluter Skandal. Ich spüre nur noch Hass gegenüber dem Hallenstadion. Was da abgeht ist eine riesen Sauerei und unseren Verein treibt es langsam aber sicher in den Ruin.

  • Ghat mir genau so isch eifach en schweinerei. Wiso züglemer nöd eifach id kebo händ viel weniger mieti und chönd erscht no sälber s catering mache und de gröschti plus punkt ES ISCH IMMER USVERCHAUFT^^

    nei aber würkli es muss öppis passiere wiso chamer nöd es neus stadion baue s hasta bringts amel nöd schlächt übere das eus nüm wönd!

  • Zitat von zuercher

    das ist also echt so. an einem samstag spielt der zsc um 16.00 uhr?
    super. und nur weil am sonntag irgend einen piiipiiifuc* event ist motocross oder so was...

    und der fcz spielt am 18.45... suuuuper!

    weiter so, hallenstadion!

    Ich han gmeint de Match vom FCZ sig scho am 17.45

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!