Genf - ZSC 05.12.2015

    • Offizieller Beitrag

    Ich glaube mir händ no kein Punkt gäge Genf g'holt die Saison, oder? Schad. Aber ebe, im Momänt läbet mir vo eusem PP - und allzu viel Strafe hät Servette nöd kassiert. Und wänn, dänn händ's es guet gspielt. Wänn mer halt nöd mit 2:0 füehrt wird's gäge so Gägner schwer. Aber bin eigentlich nöd unzfriede mit de Mannschaftsleischtig gsi. De Schlegel hät nöd guet usgseh und d'Goal sind also au rächt glücklich ine g'heit für sie. Immerhin: Mir händ verlore und sind jetzt trotzdem hochoffiziell 1. i de Tabälle, hehe.

  • Zitat von ZSColin

    Ich glaube mir händ no kein Punkt gäge Genf g'holt die Saison, oder? Schad. Aber ebe, im Momänt läbet mir vo eusem PP - und allzu viel Strafe hät Servette nöd kassiert. Und wänn, dänn händ's es guet gspielt. Wänn mer halt nöd mit 2:0 füehrt wird's gäge so Gägner schwer. Aber bin eigentlich nöd unzfriede mit de Mannschaftsleischtig gsi. De Schlegel hät nöd guet usgseh und d'Goal sind also au rächt glücklich ine g'heit für sie. Immerhin: Mir händ verlore und sind jetzt trotzdem hochoffiziell 1. i de Tabälle, hehe.


    Doch 1 punkt hämmer gholt, und Leader nach Verlustpünkt isch Zug. Colinche, lasch na....

  • Zitat von The Fan

    und Leader nach Verlustpünkt isch Zug.

    Kommt halt ganz drauf an, wie du rechnest. Wenn man bei den Verlustpunkten einfach immer davon ausgeht, dass alle Teams die maximale Punktezahl holen, dann ist Zug Leader. Wenn man aber davon ausgeht, dass Zug in diesen drei Spielen so viele Punkte pro Spiel holt, wie sie dies in den 26 bisherigen Spielen im Schnitt gemacht haben, ist dies ein wesentlich realistischer Wert. Zug hat bis jetzt 1.962 Punkte pro Spiel geholt. Sie werden also in diesen drei fehlenden Spielen realistischerweise ca. 6 Punkte holen, wodurch sie nicht an uns vorbeiziehen würden. In einer Tabelle in der mit Punkten pro Spiel gerechnet wird, sind wir immernoch Leader:

    1. ZSC - 2 Punkte pro Spiel
    2. Zug - 1.962 Punkte pro Spiel
    3. Davos - 1.889 Punkte pro Spiel
    4. Genf - 1.807 Punkte pro Spiel
    5. Fribourg - 1.69 Punkte pro Spiel
    6. Lugano - 1.5 Punkte pro Spiel
    7. Lausanne - 1.37 Punkte pro Spiel
    8. Bern - 1.345 Punkte pro Spiel
    9. Kloten - 1.31 Punkte pro Spiel
    10. Ambri - 1.222 Punkte pro Spiel
    11. Langnau - 1.071 Punkte pro Spiel
    12. Biel - 0.897 Punkte pro Spiel

    In dieser Tabelle bleiben wir Leader, Genf überholt Fribourg und Lausanne überholt Bern und Kloten. :wink:

    Man muss natürlich sagen, dass beide Rechnung rein hypothetisch sind. Jedoch ist die Wahrscheinlichkeit, dass Zug in diesen drei fehlenden Spielen 5-6 Punkte, wesentlich höher, als z.B. 0-3 oder 8-9 Punkte. Alle Varianten sind jedoch möglich.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von The Fan

    Doch 1 punkt hämmer gholt, und Leader nach Verlustpünkt isch Zug. Colinche, lasch na....

    Amir, Amir, Amir .......

    Ich han gschriebe "ich glaube" betr. de Pünkt gäge Servette
    und offiziell simmer doch 1. oder? Han also no kei anderei Tabälle gseh, wo de ZSC nöd a 1. Stell gstande isch :nick:

    Aber klar, han natürlich au mit Verluschtpünkt (falsch) grächnet - mea culpa. Isch halt scho so lang her, sit mer verlore
    händ dass ich ganz durenand cho bin .... oder so ...... :floet:

    • Offizieller Beitrag

    Gueti Sach die Tabelle! :cool:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!