• hehehe, so wiet han ich gar nöd dänkt, da ich mich viel z'wenig mit all dene mögliche Pünkt uskänne: ich betriebe das momentan seeehr amateurhaft!
    aber ich bin froh, dass du das gschriebe häsch: jetzt weiss au ich, dass es OT Goal vomne C 2 * 30 Pkt git :)
    ich reagiere eher im nachhinein, indem ich probiere gnueg Lüüt uf em Iis ha, wo au würklich zum Iesatz chömed...

    und ja, da gib ich Dir rächt: nöchst Saison müend unbedingt me mitmache!!!
    mer chan au mit sehr wenig Ufwand einigermasse mithebe und nöchst Saison sind die einzelne Rundene hoffentlich chli usglichener, da nüme all am Stadion baue sind.

    Jaja, ez bisch aber grad e chli zu sehr AdC-mässig am tüüfstaple. In Wahrheit wälzisch sicher nach jedere Rundi tonne vo Statistike :razz: :razz: :razz:


  • Ich han nöd gern Teilrundene!
    Bringe hüt grad mal 1.5 Blöck ufs iis und nur eine isch au bruchbar :roll:
    und immer wieder die frag, welle goali mer söll bringe :nixwiss:

    Das ghöri gern :mrgreen:
    Ja die Saison isch scho rächt speziell wills eso gstücklet isch. Am fairschte wärs scho wänn immer alli 12 gliichziitig würded spille. Hani am Afang au nöd checkt und so sicher vill Pünkt verschenkt. Jetzt muesch würkli vor jedem Spiil dini Ufstellig apasse.

  • Zitat von cm8

    Jaja, ez bisch aber grad e chli zu sehr AdC-mässig am tüüfstaple. In Wahrheit wälzisch sicher nach jedere Rundi tonne vo Statistike :razz: :razz: :razz:


    shit, häsch mini Taktik durchschaut ;)

    danke Thomi für de Hiewies, dass hüt scho wieder gspielt wird.
    mit de letschte Transfer bring ich hoffentlich au paar ane wo Pkt holed.
    ich hetts besser gfunde, wänn d‘Rundi immer als volli gilt, egal welles Spiel wänn ustreit wird...

    • Offizieller Beitrag


    danke Thomi für de Hiewies, dass hüt scho wieder gspielt wird.
    mit de letschte Transfer bring ich hoffentlich au paar ane wo Pkt holed.
    ich hetts besser gfunde, wänn d‘Rundi immer als volli gilt, egal welles Spiel wänn ustreit wird...

    Gern gscheh Ralf! ;)

    Ich glaub das wür nöd richtig verhebe....was machsch wänn en spieler wo du jetzt ufstellsch, zu dem Ziitpunkt wos Spiel ustreit wird (viellicht en monat spöter) nüme bi dir spielt oder sich verletzt etc.

    ich finds so scho guet, chasch immer druff reagiere und dänn au dä captain und assist apasse.....isch halt eifach chli blöd, wänn binere zweimatchrundi nur wenig oder gar kei vo dene im team häsch :mrgreen:

  • yups, da häsch du scho rächt: wür wäg dene Pünkt wohl nöd ufgah.

    Aber ich finds au müehsam, wänn ich all paar Tag s'ganze Team so muen umstellä, dass es evtl. paar wenig Pünkt git und das nur, will mir (oder wie hüt, paar Teams) nöd spieled!
    Das erhöht de Ufwand um einiges und wännd fast 8-10 vo eim Team häsch, dänn wirds no schwerer.

    Drum brüchtis für nöchst Saison evtl. paar "interni Vorgabe", im Sinn vo: mind. 5 Spieler vom Z (oder falls öpper anders mitspielt, vo sim Team) oder halt grad "egal wer". Ich han zerst mis Team au so ufgstellt, dass möglichst viel eus debie sind. Aber mit de Ziet hani müese umstellä, ebe au wäg all denä komische Rundene...


  • So, chräftig ufgrüschtet für dä Sturm uf Platz 1 ;) Dä Daffos-Goalie hät sich als gueti Wertalag usegstellt

    also nach de hütige Lottozahle, bruchts für de Platz 1 no s'überhole vom Platz 2 :nick:

    Thomi, bi de PO muesch Du und de 2. ja eh erst ab HF "angst ha", vorher häsch ja freilos... (usser ich stell dänn uf eimal es Überraschigs Ussesieter Team uf bi de günstige ;)

  • Ja geschter hani e rächt gueti usbüüti gha, aber de Ralf und ich liefered eus en geile fight um de zweiti Platz. mmt mi wunder wer am Schluss d'nase vorne hät. Ich ha nöd zgfühl das eine vo eus dir de qualititel cha striitig mache.

    Apassige sind glaubs bis 1h vor spielbeginn möglich


  • Ja geschter hani e rächt gueti usbüüti gha, aber de Ralf und ich liefered eus en geile fight um de zweiti Platz. mmt mi wunder wer am Schluss d'nase vorne hät. Ich ha nöd zgfühl das eine vo eus dir de qualititel cha striitig mache.

    Apassige sind glaubs bis 1h vor spielbeginn möglich

    Bisch mer au chlie de Ralf;-)


  • Ja geschter hani e rächt gueti usbüüti gha, aber de Ralf und ich liefered eus en geile fight um de zweiti Platz. mmt mi wunder wer am Schluss d'nase vorne hät. Ich ha nöd zgfühl das eine vo eus dir de qualititel cha striitig mache.

    Apassige sind glaubs bis 1h vor spielbeginn möglich

    anpassungen bis offiziell 19.40 bei spielbeginn 19.45

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!