• danke für's Abkläre.

    en wietere Punkt, wo für e gueti Platzierig i de Regular spricht: aber glich isch es wohl viel wichtiger, welli Lüüt mer im PO im Team hät...

    mal luege wer's in Final schafft

  • danke. ich hetti nach de erste paar Spiel im Final nie dänkt, dass ich no gwünne, aber dött hett ich au nie dänkt, dass mir de Final no verlüred :suff:

    vo mir us gits 2 Variante wäg mim Gwünn:

    1. wieder in Pott für nöchst Jahr oder

    2. de Jungs in Choreo Topf spände

    mir egal: ich han mitgmacht, damit ich Spass han und nöd wäg em Gäld.... (das hani bi de prof. Wettä scho gwunne, "dank" em Verein mit de Gratisspieler)

    • Offizieller Beitrag

    danke. ich hetti nach de erste paar Spiel im Final nie dänkt, dass ich no gwünne, aber dött hett ich au nie dänkt, dass mir de Final no verlüred :suff:

    vo mir us gits 2 Variante wäg mim Gwünn:

    1. wieder in Pott für nöchst Jahr oder

    2. de Jungs in Choreo Topf spände

    mir egal: ich han mitgmacht, damit ich Spass han und nöd wäg em Gäld.... (das hani bi de prof. Wettä scho gwunne, "dank" em Verein mit de Gratisspieler)

    Ich schlahn dir vor, du chaufsch dinere Tochter mitem Gwünn es cools ZSC-Merch ;)
    Easy, dörfsches au in Choreo-Topf gäh aber im Pott lah findi nöd guet, wills dänn eifach a öper anderscht gaht aber du häsches gunne ;)
    Ich zahls dir am liebschte us und du machsch dämit was luscht häsch.

    p.s. häsch du e ahnig, weshalbmer bi swisslos sporttip d'belle nöd hät chöne wette? han mich rächt gärgered.

  • Ich schlahn dir vor, du chaufsch dinere Tochter mitem Gwünn es cools ZSC-Merch ;)
    Easy, dörfsches au in Choreo-Topf gäh aber im Pott lah findi nöd guet, wills dänn eifach a öper anderscht gaht aber du häsches gunne ;)
    Ich zahls dir am liebschte us und du machsch dämit was luscht häsch.

    p.s. häsch du e ahnig, weshalbmer bi swisslos sporttip d'belle nöd hät chöne wette? han mich rächt gärgered.

    ok, Tochter hät scho es vom ganze Team unterschriebnigs Trikot gwunne und ich statte mini Kids eh immer wieder mit neue Sache us, sobald sie us de aktuelle usegwachse sind.

    Twint hani: söttsch glaubs mini Natel-Nr no ha, die hät sich nöd gänderet + sust PN

    nei, das chan ich Dir leider nöd säge: ich han immer bi premium-bets (interwetten) gwettet, das isch eine vo de Abühter wo i de Schwiiz nöd gsperrt isch...

    mir sind natürlich au i de nöchste Saison debie! (egal ob mit oder ohni Pott)

  • PO im HM isch scho cool gsi, vor allem muesch mit de Transfer luege, welli Taktik wettsch mache.

    Da ich nach em VF unbedingt in Final han wellä cho, hani im HF agfange umstellä & dänn für Final nüme 3 kompletti Linie gha.

    Nach em Match am Vorabig isch es immer wichtig gsi, zum am Mittag d‘Resultat im HM ahluege 😁

    beträffend „mit Pot oder ohni“:
    mit ziend Lüüt evtl eher die ganz Quali dure, als ohni (wänns mal nöd laufe sött)?

    Chan ja aber au weniger als 20.- sie, evtl würed dänn meh mitmache?
    10.- (knapp 2 Bier) statt 20.-?

    Hät ja au viel Vätere da drin, wo mit Jungs a PO gange sind: schänked eune Kids de 10er, mached sälber mit & mer hät no meh interessanti Hockey(manager) Themene dihei, inkl Familieduell 😜

    • Offizieller Beitrag

    3, 2, 1 es gaht wider loooooooos :razz: wer isch wider debii?

    Grundsätzlich ja scho, bin aber grad chli pissed. Es git jetzt 2 Imports meh pro Team und die Deppe erhöhets Budget vo 135 Mio. uf 140 Mio.
    5 Mio. meh langed nödmal für en Mittelmässige Schwiizer! Das nervt mich grad übelst, will ich scho letscht saison sgfühl gha han, dass es zwenig chole isch.
    Ich weiss, es isch für alli gliich aber mit dem Chole bringsch keis gschieds team ufs iis! und scho gar keis mit 6 bzw. 8 Imports.

    ich los eu mal chli zue und entscheid mich dänn no.....

  • Grundsätzlich ja scho, bin aber grad chli pissed. Es git jetzt 2 Imports meh pro Team und die Deppe erhöhets Budget vo 135 Mio. uf 140 Mio.
    5 Mio. meh langed nödmal für en Mittelmässige Schwiizer! Das nervt mich grad übelst, will ich scho letscht saison sgfühl gha han, dass es zwenig chole isch.
    Ich weiss, es isch für alli gliich aber mit dem Chole bringsch keis gschieds team ufs iis! und scho gar keis mit 6 bzw. 8 Imports.

    ich los eu mal chli zue und entscheid mich dänn no.....

    Du bisch eeeeeeeh debii, hör uf :razz:

    Das mitem knappe Budget hani au dänkt..... Mich nervt aber vill meh das mer chan Transfers chaufe....Und dänn erscht no 70Pkt. für en Transfer, das isch vill z'wenig.

    • Offizieller Beitrag

    Ich bin raus. 2 imports aber nur 5Mio. mehr, das geht mir nicht runter! Spielen die ihr game eigentlich auch? für 5 Mio. gibt es nicht mal einen guten Spieler für die 2 Linie! Ich hab letzte saison schon keine 3 Linien zusammen gebracht und die 2Miliönler, die du kaufen Musst um ein einigermassen gutes Team zu haben bleiben dir bis zum schluss ohne dass sie in der regel auch nur ein spiel machen.
    Hab einfach keine lust mehr darauf.

    ich spiele diese saison zum ersten mal fantasy football und das genügt mir vermutlich vollends.....
    euch viel spass bei der jagd auf Mitsch!

  • Aus purer Neugier, gibt es da eine eigene ZSC Fans Liga oder nacht man einfach allgemein am Spiel mit?

    Wänn gnueg Lüüt (mindestens 8 Nase) mitmached chömer scho wider e ZSCFANS-Liga mache. Aber mini Begeischerig haltet sich also au in arge Gränze bi dene Spillerpriise

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!