Chatbot Regelerklärungen

• Es sind Playoffs und einmal mehr sind Schiedsrichterentscheide im Fokus…

Ich habe deshalb einen Chatbot entwickelt und trainiert, der euch bei regeltechnischen Fragen rund ums Eishockey behilflich ist. Ihr könnt ihn jederzeit anonym zu Regeln befragen. (Ich habe keinen Zugriff auf die eingegebenen Daten und Fragen)

Der Chatbot basiert auf dem aktuellen Regelbuch 2024/25, den neuesten Regeländerungen und Interpretationen, dem IIHF Situation Handbook 2024/25 sowie auf Praxisrichtlinien, Disziplinarentscheidungen und weiteren relevanten Dokumenten. Zusätzlich fliessen meine persönlichen Inputs und Erfahrungen in die „Entwicklung“ ein.

Die Fehlerquote ist mittlerweile äusserst gering. Falls ihr dennoch einen Fehler entdeckt, gebt mir bitte jederzeit Bescheid. Ich überprüfe es und verbessere den Chatbot entsprechend.

hier der Link:

ChatGPT - Regeln erklärt für ZSC Fans
    Erklärt verständlich alle Regeln und Begriffe rund ums Eishockey – mit Regelverweis.
    chatgpt.com

Gebt mir bitte ein Feedback, ob alles funktioniert. 🙂

• Beitrag von Lions (24. März 2025 um 02:33)

Dieser Beitrag wurde vom Autor gelöscht (24. März 2025 um 03:34).
  • Und ich han mich scho gfräget obd Lüüt ächt vo mir dänked ich segi Hobbylos, willi ab und zue en Ziitigsartikel kopiere :rofl:

Ich wür behaupte ich han öpe glich lang brucht de z‘erstelle und optimiere wi du für en Ziitigsartikel zposte.;)^^

Muess hüt morge no für es Projekt Pitche und willi sowieso no paar Sache ha müesse vorbereite und darum d‘Nacht eh drufgange isch, hani nebebi no de Chatbot erstellt und immer mal wieder optimiert. Will suscht hetti no churz schlafe chönne, aber churz schlafe lohnt sich nöd, denn bini no meh kaputt als wenni duremach. Egal, muesch mi nöd verstah, ich verstah mi selber ja au nöd. So muess jetzt no paar Sache vorbereite^^

• Offizieller Beitrag

Ich wür behaupte ich han öpe glich lang brucht de z‘erstelle und optimiere wi du für en Ziitigsartikel zposte.;)^^

Muess hüt morge no für es Projekt Pitche und willi sowieso no paar Sache ha müesse vorbereite und darum d‘Nacht eh drufgange isch, hani nebebi no de Chatbot erstellt und immer mal wieder optimiert. Will suscht hetti no churz schlafe chönne, aber churz schlafe lohnt sich nöd, denn bini no meh kaputt als wenni duremach. Egal, muesch mi nöd verstah, ich verstah mi selber ja au nöd. So muess jetzt no paar Sache vorbereite^^

Geile Siech! Und ganz e cooli Idee - wird ich sicher (au) nutze :thumbup:

• Der Inhalt kann nicht angezeigt werden, da du keine Berechtigung hast, diesen Inhalt zu sehen.

:sensa:

Trainiert uf Regle^^^^ Nöd für andere Chabis. xD Suscht ja, mit de 4er Version würsch beseeri Ergebnis kriege, wennt d‘Suechi ischtellsch…

Aber missbruch nöd min Chatbot für anders abseits vo Regle^^

• Der Inhalt kann nicht angezeigt werden, da du keine Berechtigung hast, diesen Inhalt zu sehen.

:sensa:

„Weitere Titelanwärter:

• Genève-Servette HC → Der Meister von 2023 hat Playoff-Erfahrung und könnte wieder angreifer
    • EV Zug - Immer ein gefährlicher Gegner, der in den letzten Jahren stark in den Playoffs war.“ :rofl:
  • Trainiert uf Regle^^^^ Nöd für andere Chabis. xD Suscht ja, mit de 4er Version würsch beseeri Ergebnis kriege, wennt d‘Suechi ischtellsch…

Aber missbruch nöd min Chatbot für anders abseits vo Regle^^

selbstverständli hani zerscht nach de regle gfröged, de isch guet gsi. Aber ich han denk grad de Hockey-Experte na es paar sache müese fräge ;)

bin jetzt wieder dusse :nick:

Usem ZSC Forum Quelle, geili Antwort.😂:rofl:

Das isch aber de normal Chat GPT Chat. Mit mim: „Regeln erklärt für ZSC Fans“ chasch per sofort nurno regeltechnischi Sache fröge. Uf de Rescht antworteter nüme. Wott nämli, dasses en seriöse, verlässliche Chat isch.:)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!