Was meint ihr, werden wir am Spiel vom Dienstag anknüpfen können, und somit den HCD schlagen können?
Noch ne Frage: Weis jemand was Krutov hat? Ist am Dienstag nach einem Drittel verletzt ausgeschieden, den Grund weis ich aber nicht.
Gruss Domi
ZSC
Was meint ihr, werden wir am Spiel vom Dienstag anknüpfen können, und somit den HCD schlagen können?
Noch ne Frage: Weis jemand was Krutov hat? Ist am Dienstag nach einem Drittel verletzt ausgeschieden, den Grund weis ich aber nicht.
Gruss Domi
ZSC
Ich spreche damit auch die Leistung an und nicht das Resultat
Das chan scho sie
Egal
AUF EIN SIEG *gg*
jo, auf jeden
Weisch usgerechnet hüt hetti au ned mal müsse go Fötele, aber nei, denn hät michd Gripp verwütscht, naja scheisse gelaufen
erstaunlich war für mich am dienstag, dass wir nach jedem tor von uns unmittelbar in bedrängnis kamen und jedesmal auch prompt den ausgleich hinnehmen mussten.
gegen schluss und vor allem in der verlängerung waren wir in konditioneller hinsicht ziemlich platt. hoffe, dass wir heute wieder spritziger und (auch geistig) wieder agiler agieren
Ahja, wo ich am Fötele gsie bin isch ide Verlängerig grad de Rothen nebed mir gsie, (bin zwisched de beide Spielerbänk gsie)
Wos gool ide Verlängerig wiedermale ned Stabil gsie isch hani müsse ab em Rothen lache, wo er i sim geile Dialekt gseit hät:
So es schiss IIs da ide Halle hey, bauet mal es richtigs Ishockeystadion!
Mich häts schier verchlöpft. Aber wo er recht het hät er recht^^
Zitat von domibeAhja, wo ich am Fötele gsie bin isch ide Verlängerig grad de Rothen nebed mir gsie, (bin zwisched de beide Spielerbänk gsie)
Wos gool ide Verlängerig wiedermale ned Stabil gsie isch hani müsse ab em Rothen lache, wo er i sim geile Dialekt gseit hät:
Stimmt, das Iis isch e Katastrophe
mann, ihr suelzet ja eis zaemme da.....
Zitat von domibeAhja, wo ich am Fötele gsie bin isch ide Verlängerig grad de Rothen nebed mir gsie, (bin zwisched de beide Spielerbänk gsie)
haha witzig
was meinen die
Couch-Guerillas
zum spiel ??
Alston sackschwach ??
Heidi in form , ist schon mega schlimm
Zitat von EdgarAlles anzeigenwas meinen die
Couch-Guerillas
zum spiel ??
Alston sackschwach ??
Heidi in form , ist schon mega schlimm
Edgar der schwächste Fan?
SEGE NUR!!!!
Grats zum 2te!
Bin ich da eigentlich dä Einzig wo dä Stefan Figi dä gröst Weichbächer uf Erde find und ihn am liebschte zäme mitem VjeranIvankowitch wür uf d'Sunne schüsse?
Läckdochdumiramarsch laht dä en Seich use i 60'! Das isch so viel da lohnt sich s'ufzelle gar nömm.......
Dä Z gfalltmer sehr guet hüt....wänns jetzt vorem Goal no so cool wärded wie bim passe im Mitteldrittel dänn chunts guet.
Gruess
Thomi
was isch das wiedr für en straf gsi
man isch eifach peindlich die schiedsrichter leischtig^^
ja für ihn war klar, dass der Z gewinnt, HCD sei schwach und habe keine kraft
hat leider die rechnung ohne mit der parole
durchhalten
von kreischen gemacht
ein doofes foul, ausgleich und
schon staunt figi und findet es gut
für das spiel
ist ja toll
und am schluss gewinnt der HCD
*lol*
und mein empfohlener tip im november, unser meisterschütze,
schiesst die Lakers nach oben ...
schon bemerkt ??
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!