ZSC - HC Davos 17.1.08 19:45

  • Was meint ihr, werden wir am Spiel vom Dienstag anknüpfen können, und somit den HCD schlagen können?

    Noch ne Frage: Weis jemand was Krutov hat? Ist am Dienstag nach einem Drittel verletzt ausgeschieden, den Grund weis ich aber nicht.


    Gruss Domi

    ZSC

  • Zitat von domibe

    Was meint ihr, werden wir am Spiel vom Dienstag anknüpfen können, und somit den HCD schlagen können?


    hmm? am dienstag haben wir doch verloren??

  • Zitat von domibe

    Ich spreche damit auch die Leistung an und nicht das Resultat ;)

    momänt, dleistig isch au nöd so wahrlich guet gsi.. bis zum füehrigstor scho, aber nacher händs de schiss i de hose gah...

    aber glaub dir tuet die gripp nöd so guet wod häsch :D

  • jo, auf jeden ;)

    Weisch usgerechnet hüt hetti au ned mal müsse go Fötele, aber nei, denn hät michd Gripp verwütscht, naja scheisse gelaufen ;) :skandal:

    Einmal editiert, zuletzt von domibe (17. Januar 2008 um 15:26)

  • erstaunlich war für mich am dienstag, dass wir nach jedem tor von uns unmittelbar in bedrängnis kamen und jedesmal auch prompt den ausgleich hinnehmen mussten.

    gegen schluss und vor allem in der verlängerung waren wir in konditioneller hinsicht ziemlich platt. hoffe, dass wir heute wieder spritziger und (auch geistig) wieder agiler agieren

  • Ahja, wo ich am Fötele gsie bin isch ide Verlängerig grad de Rothen nebed mir gsie, (bin zwisched de beide Spielerbänk gsie)

    Wos gool ide Verlängerig wiedermale ned Stabil gsie isch hani müsse ab em Rothen lache, wo er i sim geile Dialekt gseit hät:

    So es schiss IIs da ide Halle hey, bauet mal es richtigs Ishockeystadion!


    Mich häts schier verchlöpft. Aber wo er recht het hät er recht^^

  • Zitat von domibe

    Ahja, wo ich am Fötele gsie bin isch ide Verlängerig grad de Rothen nebed mir gsie, (bin zwisched de beide Spielerbänk gsie)

    Wos gool ide Verlängerig wiedermale ned Stabil gsie isch hani müsse ab em Rothen lache, wo er i sim geile Dialekt gseit hät:

    So es schiss IIs da ide Halle hey, bauet mal es richtigs Ishockeystadion!


    Mich häts schier verchlöpft. Aber wo er recht het hät er recht^^

    Stimmt, das Iis isch e Katastrophe :zwinker:

  • Zitat von domibe

    Ahja, wo ich am Fötele gsie bin isch ide Verlängerig grad de Rothen nebed mir gsie, (bin zwisched de beide Spielerbänk gsie)

    Wos gool ide Verlängerig wiedermale ned Stabil gsie isch hani müsse ab em Rothen lache, wo er i sim geile Dialekt gseit hät:

    So es schiss IIs da ide Halle hey, bauet mal es richtigs Ishockeystadion!


    Mich häts schier verchlöpft. Aber wo er recht het hät er recht^^

    haha witzig :D

  • Zitat von Schäri

    Edgar der schwächste Fan?

    genau gibt einen schönheitspreis und

    Alston spielt das nächste spiel bei GCK und ist doch nicht
    besser und sonst Bahnhofstrasse, fünfter laden rechts

    • Offizieller Beitrag

    Bin ich da eigentlich dä Einzig wo dä Stefan Figi dä gröst Weichbächer uf Erde find und ihn am liebschte zäme mitem VjeranIvankowitch wür uf d'Sunne schüsse?

    Läckdochdumiramarsch laht dä en Seich use i 60'! Das isch so viel da lohnt sich s'ufzelle gar nömm.......

    Dä Z gfalltmer sehr guet hüt....wänns jetzt vorem Goal no so cool wärded wie bim passe im Mitteldrittel dänn chunts guet.

    Gruess
    Thomi

  • ja für ihn war klar, dass der Z gewinnt, HCD sei schwach und habe keine kraft
    hat leider die rechnung ohne mit der parole
    durchhalten
    von kreischen gemacht
    ein doofes foul, ausgleich und
    schon staunt figi und findet es gut
    für das spiel

    ist ja toll

    und am schluss gewinnt der HCD
    *lol*

    und mein empfohlener tip im november, unser meisterschütze,
    schiesst die Lakers nach oben ...
    schon bemerkt ??

    Einmal editiert, zuletzt von Heinrich (17. Januar 2008 um 21:52)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!