- Offizieller Beitrag
playofftouris und modefans...
-
-
-
Bin natürlich au presänt und wär eigentlich froh, es gäbt kei unnummerierti plätz meh - jetzt muess ich min alte schal wieder füre suech zum bsetze..;-)
-
- Offizieller Beitrag
Was isch, machemer hüt wieder mal e
oder
wer nöd isch kän zürcher
Han für alli Fäll mal s' Meischterliibli vom 2001 ahgleit, mit em durchstrichne Chlote hine druf, me weiss ja nie....
-
,,,mer hät wahnsinnig viel gueti, alti Sache gseh geschter i de Halle. Man bedenke nur scho am Lollo sis rote Jööpli
-
- Offizieller Beitrag
Kloten-Grawatte bei Dir und Lolo....Meistershirt 2000 bei Benny....Uraltschal bei Lolo....ja, es hatte einige Sachen.
Wie sagte doch der Kumpel von Martin: Wenn es noch der alte ZSC wäre verlieren sie heute.......
Wie wahr, wie wahr!
Das Spiel konnte leider die Erwartungen bei Weitem nicht erfüllen, aber es geht weiter, wir stehen (noch) nicht am Abgrund!
-
Zitat von Larry
Das Spiel konnte leider die Erwartungen bei Weitem nicht erfüllen, aber es geht weiter, wir stehen (noch) nicht am Abgrund!Das Spiel hät jetzt aber gar nüt mit Playoff z'tue gha und wämer so es schwach's und emotionsloses Chloote nod schlat, muemer sich scho Gedanke mache. Wenn d'Chlöötis am Samschtig nöd chönnd Ferie bueche, chömer eusne e Reis i d'Höll organisiere und das wär den die groschti Schmach wo ich erlebt hät. Bin ich hässig gsii nach dem Spiel, ich hät fascht mini Saisoncharte gfresse......
Gruss Lolo
-
Zitat von Lolo
Das Spiel hät jetzt aber gar nüt mit Playoff z'tue gha und wämer so es schwach's und emotionsloses Chloote nod schlat, muemer sich scho Gedanke mache. Wenn d'Chlöötis am Samschtig nöd chönnd Ferie bueche, chömer eusne e Reis i d'Höll organisiere und das wär den die groschti Schmach wo ich erlebt hät. Bin ich hässig gsii nach dem Spiel, ich hät fascht mini Saisoncharte gfresse......Gruss Lolo
Da isch er also gsi, dä Halleschtadiongeischt
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!