Zitat von Carole
de spruch isch defintiv de bescht gsi voll ufs 10ni...
Zitat von Carole
de spruch isch defintiv de bescht gsi voll ufs 10ni...
truurigs gspröch
Der grösste Teil der Eishockey Fans sind einfach nun mal Kutten und riesen Mongos.Bei den einen Clubs gibt es mehr von denen bei anderen weniger..
Zitat von sloggidu spichst ein wahres wort gelassen aus. dümmer geht's nümmer!
für mich ein herrlicher thread!
zeigt er doch in ganz einfacher weise auf (es brauchte nicht mal eine langjährige studie der eth dazu), was wir schon immer wussten! nämlich, dass der prozentuale anteil an bekloppten bei den eishockey- aber auch fussballclubs in etwa gleich hoch ist.
quantitativ gibts dementsprechend natürlich unterschiede, weil ja nicht alle fangruppen gleich gross sind.
gruss roli c.
Leider, ja.
Wer hät jetzt da gschperrt? Isch halt härt, wämmer gseht, dass d'Tuble i de eigene Reihe glich guet verträte sind wie bi allne andere. Ich han dänkt, mir bissed eus dure und han de Thread drum offe glah...
ja, ja... trotz all eure reaktionen bin ich immer noch der selbe meinung!
alles chranki det use im drof
mol doch ich gsehn, s niveau isch sehr höch da inne.
arosa nein jetzt nicht mehr ..
Hey wir müssen aufhören, wir sind sooo primitiv und gemein. Am besten gehen wir nach Kloten und verteilen "Schoggiherzli"
Zitat von SputnikHey wir müssen aufhören, wir sind sooo primitiv und gemein. Am besten gehen wir nach Kloten und verteilen "Schoggiherzli"
hab ich gesagt, dass gysinos beitrag traurig war?? die mehrheit der mitschreiber hier könnte aber ebenso gut auf einem teenie board schreiben...einfach peinlich..aber ja ich werd wohl langsam alt
gysino hat aber natürlich recht
aber "ihr sind bös" "hehehehe dä isch super gsi" "so geil hehehe" isch irgendwie out
De Gysino isch halt de Gysino und dass "hasse" z'vill gseit isch, isch ihm ja sicher au klar. Er als GCN-Fän müesst sich ja eigentlich in en Chlööti chöne ine fühle und wüsse, dass mer ehner Mitleid als Hass gschpürt vo gägnerische Fäns.
Und ja, bim Reschte gsehni's glich wie du. Bin halt au langsam alt.
schnarch.
interessiert kei sau was da gschribbe wird. ich hasse chloote und fertig. gitt kei diskussion.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!