- Offizieller Beitrag
Da macht doch der Blick auf den Totomat viiiieeeel Freude!
Da macht doch der Blick auf den Totomat viiiieeeel Freude!
Ja genau vom 1:6 zum 4:6.
Werden sie mal wieder überheblich unsere Jungs.
Naja für den Sieg wirds trotzdem reichen.
4:7 Ende
Tore durch Krutov, Gardner, Forster (2), Alston, Kamber, Blindi
gute gemacht
schalt mal TSI2 ein !!
Genau so stell ich mir das vor. Dä Ufstieger muess vom Meischter eifach vom Iis gfägt werde. Fertig. Macht meh Spass so, au wänn ich natürlich au das Spiel nöd chan beurteile. Aber nach söttige Resultat gang au ich wieder mal i d'Halle.
Gseht so us, als wär dä ZSC-Express jetzt endlich in Fahrt cho, super! Und witer so!
s'letschte Drittel hettsch der chönne spare. Nach em 4:6 churz es Timeout gnoh und de Lade isch wieder gloffe. Sulo hätt eus im 1. Drittel im Spiel ghalte. Weiss nöd, öb das hüt mit em Flüeler guet cho wär.
S'erschte Derby sit?
@ draft
Meine s erschte derby i dere saison, das ide kek zälle ich ned dezue
dantheman
Natürli new york islanders, weisch ja wasi mein :). Min nächschte z match isch ersch am zischtig inere wuche, all uf zug :).
Bis bald, domi
Du Lolo, min Vater isch au grad dune, seisch ihm und am Wisi en Gruess
Matchbricht (Auswärtsfahrtbricht und Fotis folged na)
Zitat von LionkingGseht so us, als wär dä ZSC-Express jetzt endlich in Fahrt cho, super! Und witer so!
Wichtig gsi, absolut. Mer händ zwar "nur" Langnau und Biel gschlage, aber für's Sälbschtvertraue (und de Punktestand) sicher optimal.
Jetzt wird's aber interessant z'gseh, wie's gäge "richtigi Gägner" spielet. Gäge de HCD isch's mal so mal so gsi, und bis jetzt hämmer gäge Lugano und Bern nonig guet usgseh ......
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!