• Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Als Mode- und Schönwätterfan wär bi mir d'Gränze, zum eifach zum Plausch chli go luege, sicher nöd über 30 Schtutz.

    :rofl: Für 30.- chasch im nächste NLA Match hinder em Goal hocke, wänns no Carte Blanche Tickets häd, ansonsten sinds 40.-.

    Uf de Osttribüne mues ich jetzt amigs 55.- Stutz (mit CB) zahle, normal sinds 65.-, und zwar usse nöd i de Mitti!

    Ich nimme ah gäge BMG muesch mit em dopplete Priis rechne.

  • Zitat von Reto

    Und da wunderet mer sich über wenig Zueschauer ;)

    und trotzdem sinds immer no meh als de zsc hät. und de z hät letscht jahr e überragendi saison gspillt. händ aber au gsalzni prise i de halle!

    p.s. wär aber emal cool, wenn de cillo über sin schatte wür springe und en volle chessel und geili stimmig vor s'kässeli wür stelle! zum bispiel gege gladbach eso: sektore b/d (hinder de goal) fr. 40.- / sektor c (oschttribüne) und sektor a (haupttribüne): üsseri plätz 60.- / gege d'mitti 80.- und i de mitti 100.-

    bi 20'000+ zuschauer gäbts eso öppe en durchschnttspris vome 70-er. bringsch also au über e chischte zäme...

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    und trotzdem sinds immer no meh als de zsc hät.

    Total falsche Ahsatz! :roll:

    Chasch doch Hockey nöd mit Fuessball vergliiche, wo mit eim (!) Match (Basel/GC) dank em Stadion chasch de Schnitt massiv nach obe drucke!

    Vergliiche chasch aber d Uslastig vo de Halle/Stadion:

    ZSC 80,7%

    FCZ 40.9%

    De FCZ füllt also s Stadion nöd mal zur Hälfti....

  • Zitat von Larry

    Total falsche Ahsatz! :roll:

    Chasch doch Hockey nöd mit Fuessball vergliiche, wo mit eim (!) Match (Basel/GC) dank em Stadion chasch de Schnitt massiv nach obe drucke!

    klar chan ich das! wo doch i allne ishockey forene immer wieder behauptet wird, dass hockey vill beliebter isch i de schwiz als fuessball! aber zueschauerzahle vor ort und im tv bewiesed genau s'gegeteil...

    Zitat von Larry

    Vergliiche chasch aber d Uslastig vo de Halle/Stadion:

    ZSC 80,7%

    FCZ 40.9%

    bime fassigsvermöge vo 11'000 häsch schnell emal e uslaschtig vo 80%, bi 24'000 wird das scho e chli schwieriger. und immerhin gits im fuessball die eine mätch wo de schnitt gege ufe triebed. gnau gno sind's vier: 2x basel und 2x s'pack. d'halle im hockey füllsch genau i de playoffs (und au dete ersch im final, je nach gegner evt. scho im 1/2 final) und susch isch sie die ganz saison nie usverchauft. also de verglich mit de usslaschtig isch komplett nichtssagend i dem fall. :wink:

    was ich eigentlich ha welle säge: d'itrittsprise sind bim zsc genau so massiv vill z'höch wie bim fcz, was eine vo de gründ isch warum beidi club weniger zueschauer händ als eigentlich möglich wäri.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Natürlich isch Fuessball beliebter, isch en simple Sport mit simple Regle für simpli Lüüt.. :razz:

    No öppis: ZSC i de Top 10 vo Europa mit sine Zueschauer, de FCZ nirgends in Euopa und in D wär er uf Platz 38......

    Mer mues scho Öpfel mit Öpfel und Bire mit Bire vergliiche.

    ZSC Priise sind doch no chli humaner, bim FCZ händs es für mini Begriff jetzt total übertriebe!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    d'halle im hockey füllsch genau i de playoffs (und au dete ersch im final, je nach gegner evt. scho im 1/2 final) und susch isch sie die ganz saison nie usverchauft.

    Wieder falsch!

    Isch scho i de Quali 2x usverchauft gsi, gäge Davos und Chlote.

    De FCZ häd i sinere 118 jährige Gschicht i de Meisterschaft glaub gar nie volle gha und im Europa CUP/CL IMHO 4x (Rangers, Liverpool, Real, Bayern).

  • Zitat von Larry

    Natürlich isch Fuessball beliebter, isch en simple Sport mit simple Regle für simpli Lüüt.. :razz:

    schoso! aber das allei chas nöd si! will: mit dere begründig müessti soccer i de usa mit gaaaanz grossem abstand d'nr. 1 sportart si...:rofl:

    Zitat von Larry

    No öppis: ZSC i de Top 10 vo Europa mit sine Zueschauer, de FCZ nirgends in Euopa und in D wär er uf Platz 38.....

    scho klar, ishockey isch weltwiit i känne 10 länder würkli e sportart vo interesse. da chunsch zimli schnell i top 10 vo de zueschauer...au de verglich hinkt fürchterlich!


    Zitat von Larry

    Mer mues scho Öpfel mit Öpfel und Bire mit Bire vergliiche.

    ebe!


    Zitat von Larry

    ZSC Priise sind doch no chli humaner, bim FCZ händs es für mini Begriff jetzt total übertriebe!

    ich wüsst nöd wo die bim zsc humaner sie sölled? so wies de reto mit em fcz hät, han ichs sit jahre mit em zsc. glegeheitszueschauer und schönwetterfan. und ich gange nur no go luege wämer eine e saioscharte oder es gratistix hät. und zwar hauptsächlich wege de prise. susch wär ich s'einte oder ander mal meh i de halle.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    Wieder falsch!

    Isch scho i de Quali 2x usverchauft gsi, gäge Davos und Chlote.

    De FCZ häd i sinere 118 jährige Gschicht i de Meisterschaft glaub gar nie volle gha und im Europa CUP/CL IMHO 4x (Rangers, Liverpool, Real, Bayern).

    tja, chloote und davos, das sind die 2 clüb wo de schnitt vom zsc ufetrucked. und nöd nume wege de zsc fans wo die mätch gönd go luege...

    s'letscht mal hät de fcz im mai 2011 usverchauft gha bi dem verschissene 2:2 gege basel womer vo de goalchance eigentlich 5:0 hetti müesse günne und dänn direkt id cl cho wäri...

    im europacup sinds übrigens no mindeschtens 2x meh gsi: gege milan und marseille! s'real tix häsch nämli nume im 3-er pack übercho... :razz:

    NieUsenandGah

  • us de nzz am sunntig vo hüt:

    Ancillo Canepa und Lucien Favre 

    Aussenrist

    Am Ende der erfolgreichen Jahre hatten sie sich nicht mehr lieb. Als der Trainer Lucien Favre 2007 den FC Zürich in Richtung Berlin und Bundesliga verliess, folgte die Kampfscheidung. Favre lotste auch den Assistenten Gämperle, den Spieler von Bergen und später auch Rafael nach Berlin. Der FCZ-Präsident Canepa fühlte sich hintergangen. Spricht man Favre auf den FCZ-Chef an, kann er nur abwinken: «Pas de commentaire.» Scheidungen sind nicht schön und wirken oft nach. Jahrelang. Umso unübertrefflicher ist das Los, das dem FCZ in der Europa League Mönchengladbach beschert. Im Heimspiel am 2. Oktober hofft der FCZ auf viel Publikum, am 11. Dezember kann er den jetzigen Arbeitsort Favres und den eindrücklichen Borussia-Park besichtigen. Vielleicht lädt der besinnliche Advent zur Versöhnung ein. Je mehr Geld Favre-Gladbach dem FCZ einbringt, desto weniger muss das Ehepaar Canepa Ende Jahr drauflegen. Auf der Borussia-Homepage lässt sich Favre so zitieren: «Es ist schön, dass ich nach Zürich zurückkehren werde, ich hatte dort vier phantastische Jahre.» Schöner und weihnächtlicher kann die Europa League nicht sein. (bir.)

    NieUsenandGah

  • penalty verschossen, lattenschuss, penalty nicht erhalten: verdienter fcz sieg. wir haben immer noch august und es fehlen nur noch 2 zähler bis zur gesamten punkteausbeute der vorrunde 2013/2014... :razz:

    was wollte ich noch sagen? ah ja, genau: mit salatic hätten sie (vielleicht) gewonnen...und munti ist schon seit der saison 2006/2007 absolut kult in zürich! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    ich wüsst nöd wo die bim zsc humaner sie sölled?

    Darum: Bim ZSC chaufsch für 28.- s billigste Tix und hocksch dänn eifach irgendwo ane, mach ich jetzt sit 3 Jahr.

    Bim FCZ wär s billigste Tix mit Carte Blanche 30.- i de Kurve, aber all mini Kollege und min Sohn sind uf de OT, und wäg de Sektoretrennig chan ich de Sektor nöd wächsle, also mues ich es Tix für 55.- chaufe. Isch grad de dopplet Priis.

    Spielt aber kei Rolle, min nächste Match isch ev. GC (dört isch günschtig) und dänn YB/Basel im Mai 2015. Ich hoffe es gaht dänn no um öppis, aber es gseht ja guet, nei sehr guet us! Edit: Natürli no FCZ-GC i de letschte Runde, es chönt ja no um viel gah, z.B. um de Abstieg! :razz:

    Priise für BMG sind immer nonig dusse..... :roll:

  • Zitat von Larry

    Darum: Bim ZSC chaufsch für 28.- s billigste Tix und hocksch dänn eifach irgendwo ane, mach ich jetzt sit 3 Jahr.

    Bim FCZ wär s billigste Tix mit Carte Blanche 30.- i de Kurve, aber all mini Kollege und min Sohn sind uf de OT, und wäg de Sektoretrennig chan ich de Sektor nöd wächsle, also mues ich es Tix für 55.- chaufe. Isch grad de dopplet Priis.

    Spielt aber kei Rolle, min nächste Match isch ev. GC (dört isch günschtig) und dänn YB/Basel im Mai 2015. Ich hoffe es gaht dänn no um öppis, aber es gseht ja guet, nei sehr guet us! Edit: Natürli no FCZ-GC i de letschte Runde, es chönt ja no um viel gah, z.B. um de Abstieg! :razz:

    Priise für BMG sind immer nonig dusse..... :roll:

    da sind aber nöd prise de vorteil, sondern d'infrastruktur vom stadion. und für das chasch jetzt de fcz/cillo nöd würkli verantwortlich mache...

    und das gcn günstig isch verwunderet nöd. wenn d'entwicklig i die igschlagni und üsserscht erfreulichi richtig witer gaht müends gli alli gratis inelah! :razz:

    NieUsenandGah

  • Es wir sehr viel diskutiert ueber Ticket Preise, vor allem im FCZ Forum. Viele Posters argumentieren dass je tiefer die Preise sind desto mehr Zuschauer kommen.

    Zurich ist eine sehr wohlhabende Stadt mit einem riesigen Angebot an Unterhaltungsmoeglichkeiten. Die Preiselastizitaet ist in Zurich sehr klein, kleiner als ueberall in der Schweiz und wahrscheinlich ganz Europa. Auf gut Deutsch gesagt, der Preis hat wenig Einfluss auf die Nachfrage. Wenn ein Gegner attraktiv ist und es geht um etwas, dann wird ein Stadion voll auch wenn die Preise sehr hoch sind. Wenn der Gegner unattraktiv ist und es geht um nichts dann kommen wenig Zuschauer auch wenn die Preise sehr tief sind.

  • Zitat von Rangersfan

    Auf gut Deutsch gesagt, der Preis hat wenig Einfluss auf die Nachfrage. Wenn ein Gegner attraktiv ist und es geht um etwas, dann wird ein Stadion voll auch wenn die Preise sehr hoch sind. Wenn der Gegner unattraktiv ist und es geht um nichts dann kommen wenig Zuschauer auch wenn die Preise sehr tief sind.

    grundsätzlich stimmt das! gegen real madrid oder manchester united in der champions league dürfte das stadion auch ausverkauft sein, wenn die billette zwischen 70-300.- sfr kosten. aber im uefa cup ist schon ein wenig fingerspitzengefühl bei den preisen gefragt. so, wie es jetzt der fall ist.

    voll dürfte das stadion aber auch gegen gladbach nicht werden, aber die moderaten preise locken garantiert mehr zuschauer an.

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!