- Offizieller Beitrag
Han mer's au überleit. Wänn schöns Wätter wär, wär das villicht en guete Ziitpunkt zum die Chliine mal aafixe, aber irgendwie törned mich die Sichtbehinderige im Letzi grad chli ab.
Han mer's au überleit. Wänn schöns Wätter wär, wär das villicht en guete Ziitpunkt zum die Chliine mal aafixe, aber irgendwie törned mich die Sichtbehinderige im Letzi grad chli ab.
Zitat von RetoHan mer's au überleit. Wänn schöns Wätter wär, wär das villicht en guete Ziitpunkt zum die Chliine mal aafixe, aber irgendwie törned mich die Sichtbehinderige im Letzi grad chli ab.
Bin s'letscht Jahr gäge GC mit dä Juniore gsi. Hät aber fascht z'vill Lüüt gha (und au e chli zvill Halbschlaui). D' Schpiil gäge Aarau, Xamax und St. Galle sind da die agnähmere Erläbnis (für d'Kids) gsi.
Machsch si liäber Fit für öppis anders ...
Ich wird mit mine Zug- und Tramfäns mal da inneluäge ...
Ah ja, tönt doch no luschtig.
Han scho gmeint, will mich is Museum schicke...
Zitati dä Kurve....
vo dem han ich gar nüt gseit! Leg wohl en ZSC-Pulli a, isch relativ neutral
Ja da gseht de Canape wieder mal alt us:
Ou nei en Urhopper
Ponte war auch ein Urhopper und war beim FCZ später Trainer und Manager.
Koller wäre, mal abgesehen von seiner Niederhasli-Abstammung, der perfekte Nachfolger für BC.
Zitat von Champs-de-MarsPonte war auch ein Urhopper und war beim FCZ später Trainer und Manager.
Koller wäre, mal abgesehen von seiner Niederhasli-Abstammung, der perfekte Nachfolger für BC.
Ponte war die ganze Zeit nur geduldet, nicht geliebt.
Das wäre mit Koller genau gleich!
Kommt der Erfolg nicht, ist er die GC Sau
das isch er eh - ah nei, FC Schwammedinge!
Er isch mal min Nachbar gsi in Dübedorf, Anfang 80er, er und de Schällibaum, beid mit de Fründinne. De Lohn isch damals bi GC warschiinlich nonig sehr höch gsi
Zitat von LarryPonte war die ganze Zeit nur geduldet, nicht geliebt.
Das wäre mit Koller genau gleich!
Kommt der Erfolg nicht, ist er die GC Sau
Trotzdem; Koller wäre wohl eine Topwahl; fast schon ein "Riesenknaller". Aber ich glaube nicht wirklich daran. Der wird in Deutschland schon eine Stelle finden.
Was macht übrigens Favre ...?
Nein, den will ich nicht wirklich wieder; obwohl ...
Vorher hackt sich Bickel die Hand ab....
Beide!
Nein, da ist zuviel passiert!
2 klari Goal wäge erfundene Offsides nöd gäh.
Gäge St. Galle en Penalty nöd gäh.
Gäge Luzern es klars Goal (Pass vo de Grundlinie ine und dänn is Goal) nöd gäh.
Agfange hät de Scheiss scho im erschte Spiel gäge YB...
wänn bitte söll sich en Huufe Riisescheisse i dä Saison uusgliiche?????
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!