• Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

toll! dann kann ich mir einen aussuchen? konietzka, jeandupeux oder meintest du doch vielleicht doch kurtli jara?

nun noch ohne sarkasmus: von der vorarbeit eines trainers kann man nur profitieren, wenn dieser (in der regel) freiwillig gegangen ist und vor allem eine intakte, erfolgreiche bzw. erfolgsgewohnte mannschaft hinterlassen hat. klopp und favre (beim fcz und in gladbach) sind solche paradebeispiele.

aber falls du in deiner lustigen argumentation doch ursli fischer meintest: was hat denn fringer falsch gemacht, dass ER nicht von ursli fischers arbeit profitieren konnte? und wurde fischer nicht entlassen, weil die mannschaft kein bein mehr vors andere brachte und kaum punkte holte? zugegeben, immer noch mehr als unter sämi, aber unsere ansprüche sind scheinbar massiv gesunken. der tenor damals in den medien, aber auch auf dem board hier war ziemlich eindeutig: fischer erreicht die mannschaft nicht mehr. es braucht eine blutauffrischung auf der trainerposition. hat demnach ursli meier von der arbeit fischers in der zeit wo er die mannschaft noch erreichte profitiert? warum klappte dass dann über 1 jahr nicht mehr, aber bei meier funktionierte wie durch ein wunder die alte fischersche grundschulung wieder? oder wie oder was? fragen über fragen zu deine argumentationskette…

oder anders gesagt: wenn die argumente nur noch peinlich werden...de mushu macht de canepa! :rofl: :rofl: :rofl:

Wir werden uns (hier) nicht einig. Ausser, dass ich Sämi auch nicht als Wältklass gseh. Aber genau wie de Senderos i de CH reüssiere chönt, chönd au Trainer da vorwärts cho; au da simmer e Usbildigs- und Gscheiterte-Liga.

De Meier hät vor allem davo chönne profitiere, dass sini Vorgänger (zrugg bis Favre) d'Vereinsstrukture gnutzt händ und MUET gha händ. Die händ's Potential vo de Jugend gnutzt (z.B. Magnin/Rodriguez) und uf die gsetzt, die Iibaut. Öppis wo grad de Meier - en Trainer us dere Jugend - fascht konsequänt verweigeret hät mit de Konsequänz, dass "e ganzi Generation" (eini mit überdurchschnittlichem Potential) verlore gange isch. Öppis wo hüt schwer fehlt und wo vor allem de Sämi nüt defür chan ...

• wusst ich s'doch, dass du über nacht nicht komplett verblödet bist... :wink:

aber es ist sicher nicht so, dass meier den einbau der jungen konsequent verweigert hat. er war aber diesbezüglich sicher weniger mutig als fischer oder besonders favre. es fehlt auch nicht eine ganze generation. die wären unabhägnig wie der trainer heisst sowieso alle bereits im ausland. stimmt nicht ganz, unter favre würde der eine oder andere vielleicht noch eine halbe bis ganze saison anhängen.

favre verfügt über die besondere eigenschaft talente als solche zu erkennen, bevor es andere tun. gleichzeitig entwickeln sich alle spieler unter ihm weiter, selbst gestandene. und mit seinem verständnis von taktik und spiel sind mannschaften unter ihm innert kurzer zeit spitzenmannschaften in der jeweiligen liga. für mich der beste trainer der je beim fcz war. viellicht sogar der beste trainer, welcher je in der schweiz eine mannschaft trainiert hat. würde ihm nicht sein charakter im weg stehen, wäre er in madrid, barcelona, bayern etc. jeweils erste wahl bei der neubesetzung des trainerpostens.

aber ich sehe nicht ein, wieso zur verteidigung von sämi von dir immer die vergangenheit ins spiel gebracht wird! fact ist, dass sich die mannschaft unter sämi nicht nur nicht weiter- sondern sogar retour entwickelt hat! das letzte bisschen gesicht ging verloren, das letzte bisschen spielwitz ist mittlerweile mit dem letzten bisschen spielkultur in lappland in den ferien. die mannschaft ist seit sämis ankunft total destabilisiert. ein komplett planloser und verunsicherter haufen, welcher nur noch von der individuellen klasse einzelner lebt. glücklicherweise ist davon im fcz immer noch bedeutend mehr vorhanden als bei vaduz oder lugano. und für diese entwicklung der letzten 3 monate willst du u.a. meier verantwortlich machen? sehr seltsam. ich mache für diese entwicklung die totale unfähigkeit von trainer sämi verantwortlich. und nichts anderes. falls du mir nicht glaubst, schau dir die 90 minuten gegen sion an. hätte sion das mitspielen nicht konsequent verweigert, hätten sie nur mit halbem herzen etwas gepresst und die räume für den fcz somit enger gemacht, sion hätte das spiel im schlafwagen mit 3:1 oder 4:1 nach hause gefahren. aber selbst in ihrer konsequenten arbeitsverweigerung sind sie zu torchancen gekommen und hatten noch einen lattenschusss zu verzeichnen!

zugegeben, dass der fcz überhaupt in die lage geriet gegen den abstieg zu spielen, dass hat wirklich andere gründe, welche in der vergangenheit und ausserhalb des einflussbereiches von sämi liegen. aber der momentan desaströse zustand geht klar auf seine kappe. klar erwarte ich vom meier nachfolger nicht, dass sofort ein spitzenteam auf dem platz steht. dafür wurden in der vorsämi zeit wirklich zu viele fehler gemacht. aber der momentane rückschritt geht zu 100% auf die kappe das aktuellen trainers!

man muss ihm aber zugute halten, dass er keine mogelpackung ist, sondern auf grund seiner bisherigen leistungen als trainer haargenau gehalten, was er versprochen hat. wer mehr erwartet hat, war/ist ein träumer, grenzenloser zweckoptimist oder ganz einfach ein grottenschlechter sportchef... :floet:

NieUsenandGah

9 Mal editiert, zuletzt von snowcat (6. Dezember 2015 um 15:49)

• Offizieller Beitrag

Sion in Gedanken beim Liverpool Spiel, die Punkte werden dankend angenommen.

Vaduz müsste in Güllen gewinnen, Lugano raucht GC 4:1 in der Pfeife - soo einfach wird es nicht werden hinten raus zu kommen!

PS: SK möchte Cillo nicht mehr als Sportchef. Denke nicht das er über seinen (übergrossen) Schatten springen kann, aber die Hoffnung stirbt zu letzt.

• guet, wänn er sich dänn vo de SK überzüge laht, dänn muen er def. ufhöre und zwar nöd nur als Sportchef!!!

Da de Sämi sich am FCZ verpflichtet fühlt und s'Handtuech nöd vo allei schmeisse wird, werdet ihr bestimmt mit im i d'Rückrundi gah.
    Wer weiss, evtl. überrascht er ja all und ihr fanged wieder mit de Ufholjagd ah? (Hani scho erwähnt, dass hüt de Samichlaus bi eus gsi isch? :-))

• Zitat von larlf

guet, wänn er sich dänn vo de SK überzüge laht, dänn muen er def. ufhöre und zwar nöd nur als Sportchef!!!

na ja, mittlerweile sehen das im fcz umfeld wohl bald alle so, ausser cillo selber natürlich. wenn er also wider erwarten doch noch reagiert in der winterpause, kann kaum von druck der südkurve gesprochen werden, sie haben es einfach auf einem banner noch dokumentiert, was die meisten denken:

CANEPA ZEIG GRÖSSI UND GSEH FEHLER I
    JA ZUM PRÄSI MIT HERZBLUET -
    NEI ZUM SPORTCHEF OHNI DIE NÖTIGI FACHKOMPETENZ

Zitat von larlf

Da de Sämi sich am FCZ verpflichtet fühlt und s'Handtuech nöd vo allei schmeisse wird, werdet ihr bestimmt mit im i d'Rückrundi gah.
    Wer weiss, evtl. überrascht er ja all und ihr fanged wieder mit de Ufholjagd ah? (Hani scho erwähnt, dass hüt de Samichlaus bi eus gsi isch? :-))

kei angscht larf, au mier glaubed nüme an samichlaus oder as chrischchindli...aber cools post vo dir, wo so zimli alles über dini meinig über de sämi usseit...! :razz:

NieUsenandGah

Einmal editiert, zuletzt von snowcat (6. Dezember 2015 um 23:15)

• ah, ok danke: han s'Banner nöd gseh und das isch ja sogar lieb gschriebä und chönt ihm evtl drum doch z'dänke geh?

mir gahts glich wie dir:
    han de Sämi als Spieler bi Liverpool bewunderet und finds brutal schad, dass er bisher als Trainer nöd meh Erfolg hät!
    Aber isch halt scho so: nur will öpper (sehr) guet i sim Fach isch, heisst's no lang nöd, dass er au es Team füehre chan.

Evtl. machts glich Sinn, dass die meischte Trainer (trotz Profispieler) Erfahrig es paar Jahr bi de Juniore verbringed und döt lerned es Team z'füehre.
    Zumindest häsch döt meistens die nötig Ziet zum dich au sälber wieter entwickle, nur scho will mer nöd so i de Öffentlichkeit (Präss/Resultatdruck) staht.

Ich gahn devo us, dass au mir bald en neue Trainer bruched und frög mich, wen sie hole werdet. Verbandstrainer sind wohl nöd unerschöpflich und die "Urgestei" wo scho 3mal bi allne Club gsi sind, wetti au nöd bi eus gseh.

• Zitat von larlf

Evtl. machts glich Sinn, dass die meischte Trainer (trotz Profispieler) Erfahrig es paar Jahr bi de Juniore verbringed und döt lerned es Team z'füehre.
    Zumindest häsch döt meistens die nötig Ziet zum dich au sälber wieter entwickle, nur scho will mer nöd so i de Öffentlichkeit (Präss/Resultatdruck) staht.

schoso! isch sicher bi de meischte neotrainer de richtig wäg. nur wenigi chönd die stufe überspringe. sehr wenigi...dä sämi häts nöd chöne! leider!

Zitat von larlf

Ich gahn devo us, dass au mir bald en neue Trainer bruched und frög mich, wen sie hole werdet. Verbandstrainer sind wohl nöd unerschöpflich und die "Urgestei" wo scho 3mal bi allne Club gsi sind, wetti au nöd bi eus gseh.

hm, euies glück isch wahrschinlich sis alter (fuck, de isch ja nume 4 jahr älter als ich... :roll:). er nimmt sicher au nüme alles ah, nume zum im usland emal trainer chöne zsi. oder erscht recht, wills wahrschinlich die letschti chance isch? aber sini wahri bewährigsprob wird er ha, wenn er sies magische viereck (caio/dabbur/ravet/tarashaj)
    und vor allem de källström nüme hät. wobi chum de fall wird si, dass alli 5 de club mitenand verlönd. aber DÄNN wür sich zeige, was er würkli chan! obwohl ich ihn jetzt scho für en sehr guete trainer/usbildner halte. hani übrigens scho bi sinere astellig bi eui gseit.

ich han sehr gstuunet wie zb. d'inneverteidigung mit gülen und pnishi gege züri gspillt hät. was er us dene gmacht hät (ihr müend nüme zwingend 5 goal schüsse zum günne, will de gegner au 4 rähme macht....) bzw. wie er au sini stürmer i d'verteidigungsarbet mit ibezieht und die voll mitziehnd! selbscht en caio...!

d'(inne-)verteidigung: DIE achillesferse afangs saison bi eui, mittlerwile doch recht stabil. er isch ebe en sehr guete taktiker und usbildner! wett jetzt nöd wieder uf euise trainer z'rede cho... :sad:

NieUsenandGah

• guet, wänn ich das jetzt lies, dänn hett mer ja scho im 2006 chöne merkä, dass er nöd viel Ahnig hät (oder eifach total übemüetig isch):
    "Ancillo Canepa trat 2006 mit dem Plan an, den Verein breit abzustützen, er redete vom FCZ als dem «Bayern München der Schweiz»" -> nur will sie 3 Jahr lang Erfolg gha händ, grad sowas go uselah? Als BuLi Fan müesst er ja wüsse, wie lang de Verein im Süde scho Erfolg hät und vor allem: wie gross ihres "Festgäldkonto" über all die Jahr im Erfolg worde isch. Eigentlich häts ja Basel au i de Schwiiz zeiged, dass es meh als nur 2-3 Erfolg defür brucht, zum sich Nachhaltig absichere.

Chunt no erschwerend dezue, dass wänn er fast all Trainer devo schimpft und womöglich no verklagt, dänn wird ihm bestimmt niemer vo denä en Tipp für en mögliche Spieler geh, wie das anschienend bim Källström/Yakin gsi isch...

• http://www.blick.ch/sport/fussball…-id4439479.html

ich tuen's mal bi eu ine, da's eu meh betrifft ;)

"....
    Am ärgsten trifft es den FC Zürich, der diese Saison sportlich am Ende der Tabelle rumspielt. Die Stadtzürcher konnten im Letzigrund 16'526 Fans weniger begrüssen. Das sind pro Spiel im Schnitt etwas über 1800. Statt 10'135 fanden nur noch 8299 Fans den Weg ins Stadion.

Nicht viel besser sieht es bei Rivale GC aus. Trotz des sportlichen Höhenflugs mit Platz zwei und vielen Goals goutieren die Anhänger die Leistungen nicht mit einem vermehrten Besuch im Letzigrund. Die Grasshoppers verlieren im Schnitt 135 Fans (1216 total) im Vorjahres-Vergleich und kommen noch auf 6611.
    ..."

da gseht mer halt, wie d'Zürcher vom Erfolg und Stadion abhängig sind!
    Ich bin der Meinig, dass au GC im Erfolg chli meh Lüüt hetti, wänn in Züri es richtigs (moderns) Fuessballstadion stah würi...

wer tuet sich scho die Spiel gäge Vaduz, LugaNO bi chalte Temp. i dem Durchzugsstadion ah, wo nur mit em Fäldstächer de Ball gsehsch?
    Evtl. müessted sich die beide "Fisch" vo eusne Club mal de Gedanke mache, dass es ihne meh hälfe wür, schnäller es neus Stadion bereit z'ha, als wänn mer wäg de (kranke) 1,5 Mio. Forderig no länger mit de aktuelle Lösig läbe muen.

• Zitat von Mushu

Wow! De Trainer. Wältklass, wie de e verunsicherti Truppe - trotz Rückstand; gäge en Angschtgänger - uf de richtig Wäg füere chan! Das chunt guet! Gäll Snowcat!

ha de match nöd gseh, drum chani au min senf nöd dezue geh.

aber geils resultat und villicht finale dihei...trotz oder wägem sämi? uf die frag wüssemer spöteschtens märz/april 2016 d'antwort! und ich wär verdammt froh, wär ich die letschte 3 mönet komplett falsch gläge mit minere ischetzig über de (trainer) sämi!

aber 1 schwalbe macht no kän früehlig!

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

NieUsenandGah

• Zitat von Larry

Alle Teams die den Trainer gewechselt haben sind zum Erfolg zurück gekehrt - nur der FCZ nicht!

und trotzdem ist genau das passiert, was jede studie darüber aussagt:

wird der trainer während der saison gewechselt, passiert in der überwiegenden mehrheit der fälle genau gar nichts ->fcz. manchmal gibt es ein kurzfristiges hoch, aber nach kurzer zeit ist der punkteschnitt des neuen trainers nicht mehr höher als derjenige des alten -> yb, thun.

was anderes, war aber abzusehen: bei chiumiento weiss ich nicht was ich davon halten soll, die anderen sind egal, chermiti war gar seit monaten, wenn nicht jahren überfällig:

Djimsiti, Chiumiento, Chermiti: Hyypiä rasiert drei FCZ-Spieler http://blick.ch/4457552

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

NieUsenandGah

• Zitat von snowcat

aber 1 schwalbe macht no kän früehlig!

aber öppis bessers hett ihm/eu nöd chöne passierä!
    au wänn Thun bestimmt nöd DE Gradmässer isch, es isch e Reaktion nach de Pause cho (zumindest Resultatmässig, Spiel hani nöd gseh) und das isch s'wichtige..

Klar, bringt kei Pünkt für d'Meisterschaft, aber en Hoffnigsschimmer, dass mer in CupFinal cho chan und wie de Etoundi gseit hät: d'Spieler gönd sicher mit emne bessere Gfühl i d'Pause als binere gestrige Niederlag...

z'hoffe isch halt, dass dänn de Sämi im Winter au öppis anders als Kondition macht, aber wänn er ja weniger Spieler hät, wer weiss?

Effenberg hät ja au Spieler "gschickt", aber bi dänki eher ane Verzwiefligstat (will erst nach em Spiel) und de Sämi häts scho vorher gmacht, indem er sie gar nöd mitgnoh hät. Chönt mir au vorstellä, dass en Chiumiento en Stinkstiefel sie chönt, wänn er nöd spielt und drum sicher kei schlächti Entscheidig!

mal luege was d'Pause und die erste Spiel bringed, will, wie Du richtig seisch, nur wäg em gestrige Spiel allei, wird de Abstiegskampf (oder Ufholjagd) kein Sälbstläufer sie...

• Offizieller Beitrag

Sportchef vs. Coach:

De Sämi häd ganz anderi Ahsichte über gwüssi Spieler als de Cillo:

Der schwierigste Fall ist Davide Chiumiento, der entmachtete frühere Captain, ein erklärter Lieblingsspieler Canepas, Vertrag bis Sommer 2017. Chiumiento ist seit dreieinhalb Jahren beim FCZ, als er 2014 verlängerte, schrieb Canepa: «Davide hat sich zu einem sehr wichtigen Leistungsträger und Leader entwickelt. Für unsere junge Mannschaft ist Davide enorm wertvoll, und ich freue mich, dass wir auch in der weiteren Zukunft auf diesen hervorragenden Fussballer zählen dürfen.» Hyypiä scheint anderer Meinung zu sein – wie schon beim Goalie Yanick Brecher, den Canepa für das «grösste Goalietalent der Schweiz» hält. :rofl: Hyypiä aber denkt, er sei weniger gut als Anthony Favre, der Ersatzgoalie. Das zeigt: Canepa ist gar kein Alleinherrscher. Es braucht nur einen echten Fachmann, dann lässt er sich schon überzeugen, einer wie Hyypiä mit seinem gut dreijährigen Trainer-Palmarès. :razz:

http://www.nzz.ch/sport/fussball…-fcz-1.18662482

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!