• Zitat von Mushu

    Können wir beim Japaner am Teppanaki besprechen; freue mich darauf.
    [emoji6]


    Gesendet von iPad mit Tapatalk


    bleibt nur noch die frage wer bezahlt...[emoji23]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von Mushu

    Dieser Antwort sehe ich mit grosser Zuversicht entgegen ...
    [emoji3]


    das glaub ich dir! da kannst du dich aber bei cillo und nicht bei den bescheidenen trainerfähigkeiten von sämi bedanken...[emoji6]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    das glaub ich dir! da kannst du dich aber bei cillo und nicht bei den bescheidenen trainerfähigkeiten von sämi bedanken...[emoji6]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Wir werden sehen. Bin gespannt, ob du einen Bus- und Bittgang antreten musst.

    Und eine persönliche Entschuldigung hätte Sämi - im Nicht-Misserfolg-Fall - verdient.

    Kannst ihn ja dann zum Japaner einladen. Würde den Abend abrunden ...
    ;o)

  • Durchsetzigsinitiative bim FCZ gaht wyter. Chermiti nach Korsika. De Sämy setzt sich dure. Hoffentlich gaht de Schuss nöd hinde use. Guete Start gäg Sion isch eminänt wichtig. Es chönnt guet choo, sofern kei Verletzti........! Au GC liegt wieder in Rychwyti für 3 Pünkt, Inneverteidigung vo däne isch mit dem Glatzkopf Senderos um einiges langsamer und schwächer worde, eifach unde duure spiele und nix mit hoche Bäll versuche...churzpass kershakov, zrugglegge und päng, so eifach isches :geil:

  • Zitat von siucs

    ich bin zuerversichtlich, dass mir wahre Zürcher am ZSC und am FCZ Freud werde ha.....


    ich überhaupt nicht! zumindest bezüglich fcz.

    die meisten testspiele (sehr) hoch verloren und 0 tore geschossen. klar, testspiele sind testspiele und je nach phase und trainigsintensität der trainigswochen auch nicht allzu aussagekräftig. ebenfalls stand nie die gewünschte/geplante formation auf dem feld.

    aber trotzdem macht mir unser äusserst kompetenter, mit langjähriger erfahrung und ebenso viel erfolg gesegneter trainer angst. in leverkusen, brighton und zürich hat er bisher hauptsächlich niederlagenserien vorzuweisen. jetzt in der winterpause setzte er diese serie nahtlos fort in den vorbereitungsspielen. und wieso soll das plötzlich ändern?

    ausser mushu, cillo und die hoffnung kann mir wahrscheinlich auch niemand diese frage beantworten. also mushu! :floet:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    ich überhaupt nicht! zumindest bezüglich fcz.

    die meisten testspiele (sehr) hoch verloren und 0 tore geschossen. klar, testspiele sind testspiele und je nach phase und trainigsintensität der trainigswochen auch nicht allzu aussagekräftig. ebenfalls stand nie die gewünschte/geplante formation auf dem feld.

    aber trotzdem macht mir unser äusserst kompetenter, mit langjähriger erfahrung und ebenso viel erfolg gesegneter trainer angst. in leverkusen, brighton und zürich hat er bisher hauptsächlich niederlagenserien vorzuweisen. jetzt in der winterpause setzte er diese serie nahtlos fort in den vorbereitungsspielen. und wieso soll das plötzlich ändern?

    ausser mushu, cillo und die hoffnung kann mir wahrscheinlich auch niemand diese frage beantworten. also mushu! :floet:

    Häsch en Wächsel vor dir? Sympatisiersch jetzt au mit de Schwiizerische Volks Polemiker?

  • Zitat von Mushu


    hm, wenn das dini antwort uf mini frag isch, muess ich aneh, dass du eigentlich au nöd gsesch warum en durchs band komplett erfolglose trainer plötzlich söll erfolg ha...und alles was du diesbezüglich verzellsch uf hoffnig ufbaut bzw. de wunsch de vater vo de gedanke isch!

    wär ja nur zu schön, wämer erfolglosi bruefslüt chönti erfolgrich schribe!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    hm, wenn das dini antwort uf mini frag isch, muess ich aneh, dass du eigentlich au nöd gsesch warum en durchs band komplett erfolglose trainer plötzlich söll erfolg ha...und alles was du diesbezüglich verzellsch uf hoffnig ufbaut bzw. de wunsch de vater vo de gedanke isch!

    wär ja nur zu schön, wämer erfolglosi bruefslüt chönti erfolgrich schribe!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Was hätte ich dir antworten sollen? Du wärmst nur immer wieder deine schon gefühlte 1000x getätigten Aussagen auf. Ich kann hier von meiner Seite her nichts Neues beitragen.

    Wir werden sehen ...

  • Zitat von Mushu

    Ich kann hier von meiner Seite her nichts Neues beitragen.


    das kann ich eben auch nicht, solange der fcz serienmässig verliert und das zum teil sehr hoch. egal, ob das nun meisterschaft oder vorbereitungsspiele sind. unser trainer kennt nun mal nur eine bilanz als trainer: serienniederlagen...darum kann ich auch beim besten willen nicht in den selben (zweck-) optimismus wie du verfallen!

    NieUsenandGah

  • ich hab was "neues" von wo mushu (vermutlich) seine hoffnung nimmt:

    im sport aktuell wurde neben senderos auch über den hc lausanne trainer ehlers berichtet. sein erfolgsrezept, wörtlich zitiert:

    "ich denke wir haben einen weg gefunden um spiele zu gewinnen mit harter arbeit, disziplin und wir sind auch nicht sooo schlecht organisiert und guter stimmung in der mannschaft. und ich denke, der erfolg bis jetzt kommt von dem."

    der reporter: "solide defensive, schnelle konter. kampf einer für alle, alle für einen. das ist also das ehlersche eishockey!"

    das könnte für den fcz das rezept für eine ruhige rückrunde sein.

    und das dürfte auch der sämische fussball sein. zumindest denke ich, dass ihm dieser vorschwebt seinen interviews nach zu urteilen.

    aber grundsätzlich ist das schon eher das rezept von underdogs mit tiefem budget. beim fcz sollte es schon etwas mehr sein. aber wie erwähnt, im moment sind wir fcz-ler wahrscheinlich schon mit einer sorgenfreien rückrunde zufrieden. sprich einer ohne abstiegssorgen.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag


    Wir sind ein Underdog mit tiefem Budget!!! Nichts anderes.

    In nackten Zahlen sind wir mit dem Budget wahrscheinlich schon noch in der oberen Hälfte anzutreffen. Netto gesehen steht wohl der 1. Mannschaft aber real nicht so viel zur Verfügung. Viel Geld geht weg für den Nachwuchs und FCZ Frauen (was ich beides nicht schlecht finde), für das Musem, für den Fan-Shop und vor allem für Mitarbeitende auf allen Ebenen, die wohl noch Lohn erhalten, aber keine Gegenleistung mehr erbringen müssen.

    Finanziell besser wird es uns erst wieder gehen, wenn das auszugebende Geld auch wirklich in "produktive" Mitarbeitende eingesetzt werden kann.

  • find ich e interessanti Sicht!

    Nachwuchs, Fraue & Lohnempfänger ohni aktuelle Gägewert werdet aber die meiste andere Klubs au ha, somit wür für mich nur no s'Museum bliebe, wo hoffentlich nöd Mio. verschlinge wird.
    Zudem händ ihr, im Gägesatz zu andere, sit Jahre die glich Füerig, womit das alles sälbstverschuldet isch; Aber immerhin au sälber zahlt wird :)
    Canepa chan mit de Lüüt mache was er will, er zahlt dänn halt sälber druf, wills entweder kein Transfer (mit Gäld für ihn) git oder er de Vertrag trotz Afächtig wieter zahle muen: ob er drum uf en kompetänte Sportchef verzichtet?
    Eigentlich hett ihn de Drache scho lang müese allne Ämter enthebe, usser em Präsi, wänn sie's rein wirtschaftlich betrachtet ;)

    Weiss nöd ob Thun, Vaduz, Lugano würklich meh Gäld als ihr für die 1. Mannschaft zur Verfüegig händ?
    Guet, de Startrainer wird au nöd gratis sie, bi dem Name...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    find ich e interessanti Sicht!

    Nachwuchs, Fraue & Lohnempfänger ohni aktuelle Gägewert werdet aber die meiste andere Klubs au ha, somit wür für mich nur no s'Museum bliebe, wo hoffentlich nöd Mio. verschlinge wird.
    Zudem händ ihr, im Gägesatz zu andere, sit Jahre die glich Füerig, womit das alles sälbstverschuldet isch; Aber immerhin au sälber zahlt wird :)
    Canepa chan mit de Lüüt mache was er will, er zahlt dänn halt sälber druf, wills entweder kein Transfer (mit Gäld für ihn) git oder er de Vertrag trotz Afächtig wieter zahle muen: ob er drum uf en kompetänte Sportchef verzichtet?
    Eigentlich hett ihn de Drache scho lang müese allne Ämter enthebe, usser em Präsi, wänn sie's rein wirtschaftlich betrachtet ;)

    Weiss nöd ob Thun, Vaduz, Lugano würklich meh Gäld als ihr für die 1. Mannschaft zur Verfüegig händ?
    Guet, de Startrainer wird au nöd gratis sie, bi dem Name...

    Nee, nee;
    I d'Dame setzt wohl niemerd si vill wie de FCZ und au bi de Juniore sind mer sicher i de Top 1-3! Und zwar mit Abstand nach unne!

  • ok, guet möglich, dass weiss ich def. nöd!
    das bi de Dame verstahn ich au, wills döt glaubs bekannti Näme hät (us DE), aber wieso bi de Juniore?
    ich weiss, dass ihr überall im Kanton verteilt Standpünkt händ, wo die Beschte zämezoge werdet und das glaubs au scho sit einige Jahr. Aber chostet das so viel meh als bi andere und wänn ja: wieso gseht mer (no) nüt devo im Team? (Oder gsehn ich das eifach nöd, will ich mich bi eu z'wenig informiere?)
    Han nur ghört, dass anschienend Klubs ihri beschte Juniore abgeh müend! und die nachher quasi "uf de Strass" stönd, wänns dänn glich nüt wird. D.h. mittlerwiele gits Klubs wo söttig wieder zrugg holed, aber ich finds chli komisch wie's gmacht wird (oder wie ich's ghört han).

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    ok, guet möglich, dass weiss ich def. nöd!
    das bi de Dame verstahn ich au, wills döt glaubs bekannti Näme hät (us DE), aber wieso bi de Juniore?
    ich weiss, dass ihr überall im Kanton verteilt Standpünkt händ, wo die Beschte zämezoge werdet und das glaubs au scho sit einige Jahr. Aber chostet das so viel meh als bi andere und wänn ja: wieso gseht mer (no) nüt devo im Team? (Oder gsehn ich das eifach nöd, will ich mich bi eu z'wenig informiere?)
    Han nur ghört, dass anschienend Klubs ihri beschte Juniore abgeh müend! und die nachher quasi "uf de Strass" stönd, wänns dänn glich nüt wird. D.h. mittlerwiele gits Klubs wo söttig wieder zrugg holed, aber ich finds chli komisch wie's gmacht wird (oder wie ich's ghört han).

    Die Junge sind so guet, die chömed nümme i di erscht Mannschaft; die gönd diräkt vo de Usowiso is Usland ...
    [emoji6]

  • :mrgreen:

    ok, (glaubs) 1-2 ganz Jungi händ ihr ja im letschte Summer abgeh, aber wär ja scho wünschenswert, dass mer vo sonere riesige Nachwuchsabteilig i de 1. Mannschaft und dänn au mit Transfer chönt profitierä. und wieso dänn die tüüre Fraue? nimm ja nöd ah, dass mer mit denä (viel) Gäld/Prestige chan inehole, es sei denn, ihr stieged würklich ab und all gönd go d'Fraue luege? :nixwiss:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!