Der NHL-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
What a Hockey-Night in Canada !
10 Goals, 1 Fight (Bieksa wins), Emotione, en Weichbächer par excellence (Eager) und dä verdienti Sieger wo zeiged wiemer Powerplay zelebriert!
Please do it again Canucks!
-
- Offizieller Beitrag
Thrashers nach Winnipeg?
-
Zitat von Larry
Thrashers nach Winnipeg?
ja, gseht ganz dena uus.
sowas isch immer truurig, egal welli franchise das es isch. und i dem spezielle fall isch ATL würkli vom bettman und konsorte total verarscht worde...und vo dä ASG natürli au.
Winnipeg hingäge froit sich natürli...bis mer i 5 jahr wieder sowiit isch wie vor 15 jahr au scho. zudem wird sich praktisch kein UFA Winnipeg welle aatueh. das bringt uf dä punkt:
ZitatNostalgia is great, but call me in five years when the team cannot draw free agents, cannot keep most of its own good free agents, and the Canadian dollar begins to creep back towards where it once was. This will be a money-loser no matter what anyone says, and the NHL knows it, but they are out of options.
mer nännts au "the circle of life"
-
Zitat von Thomi
1 Fight (Bieksa wins), Emotione, en Weichbächer par excellence (Eager)Ja de gueti Kevin isch halt scho ganz en härte. Lüt we Stalberg und Marleau vermöble - obwohl de Marleau hät ja welle - aber wänn mal en richtige gägner det staht lehnt er dankend ab, oder chunt uf d'friise über. We z.B. letscht Jahr vom Eager...
Sorry für de rant aber ich hass de Bieksa eifach. Totally overrated and useless p.o.s.
-
vo 0:3 zum 3:3. outworking nennt mer das.
-
- Offizieller Beitrag
Lightning rally to stun Bruins 5-3
-
- Offizieller Beitrag
Isch ja Geil dass s'Schwiizer Sportfernsehe NHL zeiged, aber die Kommentär
-
-
- Offizieller Beitrag
Jetzt wos seisch.....
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinonei es isch nöd geil us ganz ganz vielne gründ. die eifachschte sind d'bildqualität (ROFL) und d'kommentär. die andere chasch sälber zämesueche.
drum:"es lebe ESPN-HD!"
s'einzig wo dete schad isch, isch das währed em superbowl kei werbig chunt aber dä geil sport isch für dich ja eh servette -
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Thomi
drum:"es lebe ESPN-HD!"
s'einzig wo dete schad isch, isch das währed em superbowl kei werbig chunt aber dä geil sport isch für dich ja eh servettesport nöd in HD luege isch würkli 90er jahr. ganz schlimm, mier laufed amigs schier d'auge uus. wänn ich nur scho s'logo vo SSF gsehne chumi amigs halbi schreichrämpf über.
football rofl!!!!
sehr super isch au, dass sport1+ jetzt nba finals in zeigt, und natürli in HD. das freut mich am meischte, das isch für mich genau so wichtig wie d'stanley cup playoffs.
-
Zitat von Gysino
sport nöd in HD luege isch würkli 90er jahr. ganz schlimm, mier laufed amigs schier d'auge uus. wänn ich nur scho s'logo vo SSF gsehne chumi amigs halbi schreichrämpf über.
football rofl!!!!
sehr super isch au, dass sport1+ jetzt nba finals in zeigt, und natürli in HD. das freut mich am meischte, das isch für mich genau so wichtig wie d'stanley cup playoffs.
MAVS
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysino...
haha, über NFL wättere aber NBA cool finde :)) das Chorbball söll en sport sii?
NHL-Playoff rockt aber scho derbe wämmer öpis mit hockey am huet hät! das tempo det isch im vergliich zu eusere liga usserirdisch.... -
Zitat von Thomi
haha, über NFL wättere aber NBA cool finde :)) das Chorbball söll en sport sii?
NHL-Playoff rockt aber scho derbe wämmer öpis mit hockey am huet hät! das tempo det isch im vergliich zu eusere liga usserirdisch....jo, immerhin hät dä nba meischter dänn ca. 100 spiel uf em buckel während die schwüggis mit dä enge hösli ihri 16 spieli pro saison händ. und dänn eh nume d'hälfti devo spieled will ja defense und offense GLAUBS strikt trännt isch.
jaha ich chume druus!!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinojo, immerhin hät dä nba meischter dänn ca. 100 spiel uf em buckel während die schwüggis mit dä enge hösli ihri 16 spieli pro saison händ. und dänn eh nume d'hälfti devo spieled will ja defense und offense GLAUBS strikt trännt isch.
jaha ich chume druus!!
genau und die lange lulatsche mit schuehnummere 72 händs sicher huere sträng und müend wahnsinnig chrampfe für ihri millione
ich will eifach kein sport luege wos resultat am schluss 92:89 heisst wills für mich total spannend tönt:-0 und wo ich i dä staate no erfahre han wie tür sones ticket isch hanis siilaa...han also no nie es ganzes spiel gseh... -
ja also tickets sind ja wohl sicher günschtiger als nfl tickets! zudem gitts vieli teams wo nöd jedes spiel uusverchauft händ.
-
- Offizieller Beitrag
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!