Beiträge von Dani8

Zitat von Draft

Säged das mal de Stadt! Wo wottsch so auf die Schnelle öppis geignets her näh?
    Es isch eifach immer de grösser Ärger, dass mir keis eignigs Stadion händ. Mittlerwiile isch mir scheissegal, wo das staht, hauptsach es chunnt.

Zudem, händ die wo da motzed wohl null Ahnig, was für en Ufwand das isch, innerhalb chürzischter Ziit so öppis uf Bei z'stelle.
    Sind doch eifach mal z'friede!

Ja logo isches en grosse Ufwand so öppis z'organisiere, aber ich wett doch bitteschön eusi Manne nach de Rückkehr gseh verdammt nomal. In Bern chömer ja chum ufs Iis...

Villicht müends das au eifach säge us füürpolizeiliche Gründ und schlussendlich sind d'türe eifach offe wänn dänn am 12i all ide Züschpa Halle achömed.

Zitat von phrastus

Höred doch uf schtriite Buebe... Man kann das Ganze wie meistens von verschiedenen Seiten sehen und alle haben irgendwie Recht. Die speziellen Zuger-"Sicherheits"-Kontrollen empfinden aber viele (wie ich auch) vor allem deshalb schikanös, da sie nur für die Gästefans gelten (wie ja auch der eidg. Datenschützer festgestellt hat). Wahrscheinlich wollen die Zuger in ihrem Stadiönli möglichst unter sich sein... :arschkriecher: Und genau deshalb mache ich während der PO eine Ausnahme und gehe erst Recht hin und lasse die ganze Begrüssungs-Zeremonie über mich ergehen. Unsere Mannschaft hat schliesslich auch noch ein Paar Getreue verdient, die zünftig Krach machen und sich mit ihr vor Ort über den ersten Sieg freuen!!! :nick: Die Protestler sollen ihre Energien für den nächsten Di. sparen, damit auch im HASTA mächtig was los ist :applaus:

Jawoll, ich will am So heiser sii!!!!!!!!!

Zitat von Larry

:applaus:

Sehe ich auch so!

Auf anderen Boards dann noch von Retortenverein zu sprechen ist unterste! :warnix:

Dann frage ich mich, warum Du hier überhaupt noch schreibst!?

Hanem auscho gschribe, wirsch nie e Antwort übercho

Zitat von Brave New World

Die ZSC Lions müssen sich massiv steigern, wenn Sie im Halbfinal nur den Hauch einer Chance haben wollen. Aussert der Jussi spielt wieder solche Playoffs wie letzte Saison.

:gaehn:

Zitat von Der Weise

Unsäglich, SF bringt einen Kurzbericht vom Spiel von etwa 3 Min. und danach einen 5 Min. Arno Monolog, keine einzige stimme vom Z. Sind die eigentlich nicht ganz normal?

Genau das hani au dänkt. Wo am Mittwuch gmötzlet worde isch das de Bührer parteiisch kommentieri hani mi no gwunderet, will ichs überhaupt nöd eso empfunde han. Aber das geschter schüüst ja de Vogel definitiv ab. Unglaublich, bin nöd wiit devo entfernt es Mail zschriibe :spinneli:

Aber egaaaaaaaaaaaaaal, mir sind im Halbfinal!!!!! Weltklasse Leischtig, obwohl ich ehrlich gsait kein 50er uf eusi Manne gsetzt hett nach dä Quali :wow:

Zitat von Champs-de-Mars

Also ZSC, sollte von Arx doch noch mal antreten können, ihr wisst was ihr zu tun habt.

Wämer so wiiterspilled wie bis anhin chömer uf so dräckigi Spiili ohni Problem verzichte. Wänn die dämliche Bergler d'Serie no sötted chere, chamerem 2 Minute vor Spiilschluss immerno dä ganz Arm abhaue :wink:

Zitat von Brave New World

z.B. dä SCB. Aber wäg somene Interview grad meine s seget einzigartig oder so ... Chli übertriebe.

Häsch no meh Bispiil oder wetsch am AdC sini Träne nur mitem SCB rechtfertige? Mir gaht das Gehüüle eifach ufd Nerve, bin froh wänn die Serie endlich fertig isch.

PS: No e persönlichi Frag am Schluss: Wännd de Z en Retorteverein findsch und du ja so gottefroh bisch dasd HCD-Fan worde bisch, eusi Stimmig am Sa. grotteschlecht gfunde häsch...... WISO schriibsch dänn immerno da?

Zitat von 007

Wer die Emotionen von gestern noch einmal hervolen möchte, dem sei das HCD-Fanboard empfohlen:

http://www.hcdavos.ch/forum/index.ph…ID=879&pageNo=6

Einfach herrlich! Ich konnte mich zurückhalten und nicht dort drauf schreiben, ist besser so. Es ist schon herrlich, wie man das teilweise 100% anders sieht. Lassen wir das, einfach mal lesen und geniessen (und immer wieder den Kopf schütteln....)

Es wird gejammert und gezetert, Fehler anderen unterschoben, Wahrheiten verdreht. So schlimm geht es nicht mal auf unserem Board zu und her, auch wenn wir das primitivste Publikum haben sollen.

Ich sag jetzt nichts mehr... nur noch eins: Wer zuerst 4 Spiele gewinnt ist im Halbfinal, die Serie ist noch nicht entschieden. So weitermachen und es kommt gut!

Seeeeeeehr amüsant :razz:

Ich bin im Stadion gsi und mir häts gfalle. Negativ sind für mich nur di villne Strafe gsi (ob fragwürdig oder nöd chamer diskutiere) und d'chanceuswertig. Suscht häts mir vo de Leischtigsbereitschaft würkli gfalle.

PS: Was isch eigentli dä Grund gsi warum gwüssi Lüüt im Stehplatzsektor ad Trennschiibe sind dä Max go mache..??

Gueti Leischtig vo eusne Jungs. Nie ufgeh, immer wiiterkämpft. So mueses sii! Schad isch kein Topf gfalle, aber solang jede ufem Iis Vollgas git bini zfride. Dä Schiri hät en ganz schwache Abig izoge, am beschte nur no i de 1. Liga pfiife lah.

Ich denke das die Leistung von gestern gegen Kloten nicht gereicht hätte, Lugano brachte ja gar nichts zu stande. Lasse mich morgen aber sehr gerne überaschen. Und mein Lob gibts erst, wenn ein Topteam mit einer sauberen Leistung vom Eis gearbeitet wird (das Spiel vom Sa. kann ich nicht beurteilen)