Beiträge von Jea
-
-
-
hett no 2 tix für duo divertimento am 7.9. chan us gsundheitliche gründ nöd gah und verkaufs zum originalpris. reihe 18, 126.- (isch dä pris, wo mir abbuechet worde isch)
bitte pn -
Zitat von Caro
talk täglich isch so geil!!! bi schier verreckt vor lache
hehe, han dä vorallem dä bescht gfunde "ich chönt mich über dä titel nöd freue... "
und als antwort: "also, ähm, ja... ich freu mich über dä titel"
und es grinse vom einte ohr bis zum andere
no zu däm thema: wayne interessierts... dä lüüt chli ziit gäh und dänn schreit kein hahn meh dänah.und eis mueni eifach no loswerde, seger bisch en geile siech!
d edith meint no: dä z hätts eifach meh welle ide letschte paar minute... bern hätt gnueg chancene gha, zum dä sack früehner zuezmache
-
Zitat von Reto
Luschtig find ich amel, wänn d'Lüüt e Schtund versueched, es Ticket über z'cho und wänn's dänn nöd klapped isch's ne au egal und sie lueget's halt irgendwo im TV....
Hoffentlich setzed sich eusi Schpieler morn meh i ;o)
egal isch dä falsch usdruck (falls mich gmeint häsch )
aber ich finde halt, dasses anderi meh verdient händ und ha drum au für anderi glueget... vo dem her -
Zitat von larlf
"es hegi scho rächt viel lüüt", was natürlich sehr ussagechräftig isch... aber demfall gahn ich nüme go luege:
die 30 wo vo afang ah döt sind, die wännd (glaubs) all je 4 ticket & das isch es seeehr chlises grüppli gsi...theoretisch dörftis eifach nöd meh wie 150 lüt ha...
ach egal. gibe für dasmal uf, langet mer eh nöd. vo dem her, luegis halt z züri neumets. -
weiss eine, wies lüüt technisch usgseht vorem hasta?
-
da verkauft eine uf ricardo grad sis saisonabi und wött sich wohl die ganz saison finanziere oder was?
http://www.ricardo.ch/kaufen/tickets…/v/an676548494/
hoffe es gheit niemert druf ine... -
Zitat von Reto
Das isch kei Glück, behaupt ich jetzt mal.
das isch eifach e huere mafia... sorry.bin süscht nöd sonen fan vo verschwörigstheorie...aber da händ doch eifach gwüssi mitarbeiter d finger drin oder die gönd süscht eifach unter dä hans wäg...
es neeervt mi.
aber da chan mer wohl nix mache... -
ich hoffe eifach, dass die richtige lüt d tix bechömed oder becho händ... allne wo eis händ, viel spass.
-
-
bi mir scho, bin aber immer wieder in warteruum cho...
-
es chömed immer mal wieder tickets in vvk
-
Zitat von Reto
muess mer uf Ticketcorner morn de richtig Link go sueche? Git's de jetzt gar nanig?
gemäss scb-site
http://www.ticketcorner.ch/sc-bern-playof…017&kuid=447036 -
Zitat von Champs-de-Mars
Eins muss man den Herren Bickel und Canepa lassen, es ist definitiv kein Schnellschuss. Hoffen wir es schaut dabei ein umso besseres Ergebnis raus, wobei man dem neuen Trainer nicht schon von Anfang an jegliche Fähigkeiten absprechen sollte.
also die entlassung war meiner meinung nach schon ein schnellschuss... vorallem da ja gämperle nicht mal die nötigen diplome hat...
-
-
Für alle, welche nicht auf die homepage kommen:
Zitat
Final ab 3.4. / Tickets ab Mittwoch27.03.2012
Der Play-off-Final gegen den SC Bern beginnt am Dienstag, 03.04.2012 mit einem Spiel in der PostFinance-Arena. Der Ticketvorverkauf für die Heimspiele, die allesamt im Hallenstadion stattfinden können, startet am Mittwoch, 28.03.2012 um 12:00 Uhr!
Tickets für die Spiele 2 und 4 können ab Mittwoch, 12:00 Uhr online, über das Ticketing der ZSC Lions, an der Kasse im Hallenstadion (Montag - Freitag: 09:00 - 13:00 Uhr und 14:00 - 18:00 Uhr) oder via unsere weiteren Vorverkaufsstellen bezogen werden.
Heimspieldaten
Spiel 2 | DO 05.04.2012, 19:45 Uhr | Hallenstadion
Spiel 4 | MO 09.04.2012, 16:00 Uhr | HallenstadionAbendkasse
Die Abendkasse wird, falls noch nötig, an beiden Heimspielen frühzeitig geöffnet.
-
Zitat von Hübe
Homepage ist bei mir nicht erreichbar...
Vorverkauf startet erst 12 Uhr, oder? Am Ticketcorner schon früher?DAS hab ich mich auch schon gefragt. gem. homepage, verkauf ab 12 uhr, aber weiss nicht ob nur online od. auch am schalter ab dann. würd mich auch interessieren.
also heimspiele sind def. do und mo. -
gemäss homepage zsclions spiel am montag, 16 Uhr
-
also nach dä saison frögt kei sau meh derna, wie mer gwunne hätt, hauptsach mer hätt.
aber so eisiitig hani jetzt dä schiri nöd gfunde. vorallem, sobald öpper id nöchi vom brunner cho isch, und dä umgheit isch, hätter pfiffe... dörf mer dä schwizer topskorer nüm alange oder was?
aber egal, hauptsach gwunne
und das mitm autogramm findi luschtig