Infos Tickets Spiel 7 / Public viewing

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von domibe

    findi guet das du das asprichsch... unter de saison 50 nase in bern & jetzt chunt halt jede. wenn die wo immer debi sind kei billet bechömed findis recht trurig!

    beträffend playoff tourischte (oder au: ehemaligi fans, wo früehner a so vill match wie möglich gange sind):
    au ihr werdet mal i das alter cho, wo ihrs genau so werdet mache. mit dä erinnerig a die geile erläbnis, wo ihr damals gha händ, wend ihr es halbfinal bzw. final nöd verpasse. wartet ab... au wänn ihrs jetzt nöd wend igseh, nöd wend akzeptiere oder nöd wend verstah. :)
    ich mein demit aber kei ishockey tourischte, wo nur di entscheidende und geile schpil wend gseh, die chönd das au am fernseh luege.

    :winke:

    allerdings findi au, dass die wo immer oder mehrheitlich gsi sind, das schpil nöd wäge anderne setted verpasse, wo nie gsi sind. für das gits aber wohl no kei möglichkeit, wär aber sicher nöd so schwer.

  • Zitat von virus


    allerdings findi au, dass die wo immer oder mehrheitlich gsi sind, das schpil nöd wäge anderne setted verpasse, wo nie gsi sind. für das gits aber wohl no kei möglichkeit, wär aber sicher nöd so schwer.

    drum min vorschlag:
    hamstered so viel tickets wie möglich, falls ihr übercho sötted, und verchaufed die vorige nachher zum normale pries eunä kollege oder da im forum:
    so chömed hoffentlich weniger berner i eusä sektor und d'lüüt wo viel gönd go luege, chömed so evtl. au eher zu tickets...

  • Zitat von larlf

    drum min vorschlag:
    hamstered so viel tickets wie möglich, falls ihr übercho sötted, und verchaufed die vorige nachher zum normale pries eunä kollege oder da im forum:
    so chömed hoffentlich weniger berner i eusä sektor und d'lüüt wo viel gönd go luege, chömed so evtl. au eher zu tickets...

    Total richtig, nöd dasses wieder so usechunt wie am dunnstig... wo dänn de halb sektor zude berner inegschlüsst wird...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Denise

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.[/quote]

    Ja dänn mäld di aber dänn chumi au. Mini Natelnr. wirsch ja no ha ;)
    Grüessli[/quote]

    O.K. sobald ich weiss, dass ich en Babyitter ha mäld ich mich.

    Wänn ich gwüsst hett, dass du immer no ad Mätch gahsch hetti mi scho früener gmäldet. Suechä scho lang öpper wo ab und zue wür mitcho. Händ ja alli Saisoncharte und eleige hocke schiisst mi aa[/quote]

    Ja da wäri also scho däbi gsii aber uf nächst Saison chömer eus das ja vornäh, macht scho meh Spass wänn nöd ällei musch ga. Also mäld dich eifach ich bin flexibel, freu mi.

    liebe gruess
    denise[/quote]

    Das würd mi ja diräkt au mal wider i d'Halle locke ...

    Grüessli

  • Alle zum 7. Spiel nach Bern!
    Wie angekündigt haben wir die Serie zumindest ausgeglichen. Es ist Zeit, dass wir nun den Titel holen.
    Für alle Auswärtsfahrer: Die SBB wird wieder einige Extrawagen anhängen. Also lasst uns gemeinsam nach Bern reisen!
    Für alle Schelme, die Böses denken: Es gelten die normalen Ticketpreise, dafür dürft ihr Glasflaschen mitnehmen und könnt auch ohne gültiges Matchticket nach Bern kommen.
    Für alle die mitfahren: Auch bei dieser Zugfahrt wäre allen sehr geholfen, wenn es zu keinen Schäden kommen würde. Wir sind davon überzeugt, dass wir das auch ohne den Sicherheitsdienst gut hinbekommen.

    Tickets für das Spiel in Bern gibts noch.
    Morgen um 10:00 im Ticketcorner und um 12:00 im HaSta (600 Tickets)

    Hier nochmals die wichtigstens Infos:

    Treffpunkt: Zürich HB Treffpunkt
    Zeit: 17:30-17:45
    Zug: Gleis 16, 18:02

    Rückfahrt: Wir sind dabei, eine Rückfahrtgelegenheit zu organisieren, denn allenfalls reicht es ja nicht mehr auf den letzten, regulären Zug. Infos diesbezüglich folgen.

    Nach dem Spiel steigt in der Halle 9 in Oerlikon die Meisterfeier. Alle, die in Bern den ZSC zum Sieg geschrien haben, werden mit der Eintrittskarte in die Halle 9 kommen.


    ALLI UF BERN FÜR ZÜRI UND DÄ ZSC! JETZT WIRD GMEISCHTERET!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von SU02/C11


    Nach dem Spiel steigt in der Halle 9 in Oerlikon die Meisterfeier. Alle, die in Bern den ZSC zum Sieg geschrien haben, werden mit der Eintrittskarte in die Halle 9 kommen.

    Zerscht müemer ja no Meischter werde, aber willsch mer säge, dass es chönnt si, dass mer gar nöd i die blöd Mini-Halle chunnt zum Fäschte, wänn de Z Meischter wird???

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Zerscht müemer ja no Meischter werde, aber willsch mer säge, dass es chönnt si, dass mer gar nöd i die blöd Mini-Halle chunnt zum Fäschte, wänn de Z Meischter wird???

    moll, mit em ticket vom schpiil 7 und wänn scho vorher dette i dä halle 9 bisch. meh händ wohl suscht scho kei platz. d'halle isch wohl wieder bsetzt oder ztüür.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft

    Stehplatztickets für Bern:

    - Vorverkauf online http://www.ticketcorner.ch oder an allen ticketcorner Verkaufsstellen ab Montag 10:00 (1 Schalter auch im Hallenstadion)
    - 600 Tickets ab 12:00 am Montag an den Matchkassen im Hallenstadion (nur Bargeld und nur 4 Tickets pro Person)

    jetzt muess mer doch nomal öpper gnauer säge, wievill lüüt dass dänn im uswärtssektor platz händ in bern? wänn am 12i "nomal" 600 tickets selled verchauft werde vor dä halle?

  • Zitat von Reto

    Zerscht müemer ja no Meischter werde, aber willsch mer säge, dass es chönnt si, dass mer gar nöd i die blöd Mini-Halle chunnt zum Fäschte, wänn de Z Meischter wird???


    Wir werden Meister!
    Du kommst rein, indem Du eine Eintrittskarte für 15 Franken an der Abendkasse kaufst oder die Eintrittskarte von Spiel 7 in Bern vorweist.

    Zitat von virus

    jetzt muess mer doch nomal öpper gnauer säge, wievill lüüt dass dänn im uswärtssektor platz händ in bern? wänn am 12i "nomal" 600 tickets selled verchauft werde vor dä halle?

    1400. Einige hundert gingen aber schon an Fanclubs, Spieler, Junioren, sonstige Vereinsmitglieder, etc. weg.
    Somit verbleiben im offiziellen Vorverkauf über den Ticketcorner lediglich noch wenige hundert Tickets (die wohl leider zum Teil - wie beim letzten Mal - wieder an Berner gehen werden).

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!