Beiträge von Ringo

    Zitat von Der Weise

    Stellt euch vor Flueler hätte den Abpraller der zum Ausgleich führte zugelassen.....


    Stell dir vor Sulander hätte schon 26 Spiele wie Flüeler absolviert......

    Zitat von larlf

    2015 wär hammer, das chönt ich evtl. sogar au no miterläbe :geil:

    aber was das mit de Sitz- & Stehplätz und de Stimmig genau mit sich hät, verstahn ich nöd:
    sorry, es isch (vo mir) immer wieder die glich Leiher: also ich han d'Stimmig i de alte Halle meischtens grandios gfunde, aber irgendwie mag ich mich gar nüme a d'Stehplätz erinnerä...

    ich hans am letschte Spiel in Rappi wieder dörfe erläbe: solang d'Kurve uf s'Spielgscheh "iegaht" und nöd ihri 2 eländlangändlosmonotoni Liedli singed, dänn isch au Stimmig vorhande. Aber sobald (wie in Rappi ab em 2te Drittel) nur no monoton trällered wird, dänn isch das für mich teletubbies & nöd Fangesang!

    ich bin defür, dass mir e Initiative mached: pro alti Fan-Liedli!!! (ab em HF chumi glaubs sälber mal übere & fange s'Buurebüebli ah, das isch eifach s'geilschte gsi, wänn e ganzi "Wannd" mitmacht!)


    Ganz genau mieni Meinig :applaus: :applaus: Und nachem Buurebüebli villicht wider mal es "Wir kriegen euch alle" aber eso dasmers im Bahnhof obe no ghört...

    Zitat von Messier

    Ha Stehplatz gah, mitem chline, duregloffe bis abe zu de Schibe. Tip top gsi :nick:

    Und zwei ZSC-ler wo immer sind go Bier hole. Nach de zweite Pause sinds mit 2 Pitcher cho..... :suff:

    Und de Chlie isch heigfahre :geil:

    War mir zwei Trainings anschauen, mir gefällt Hartley er identifiziert sich extrem mit dem Verein. Über der Garderobe hängt eine Z Fahne und der Zamboni wurde ebenfalls auf geheiss Hartley`s mit so einer bestückt oder geschmückt. Beim Training wo der Staff zum ersten mal ihre Wärmetrainer angezogen haben, "beklagte" er sich über den fehlenden Z Sticker...

    Zitat von Larry

    Müll!

    D' Firma Ochsner isch (wieder) zueständig :roll:

    Fürs Design würd mer gschiider mal bim FCZ go luege bzw. usefinde wer das macht.

    Unglaublich sonen Scheiss würi nödmal mim Göttibueb chaufe. Es isch wi jedes Jahr e Frechheit was da fabriziert wird. Debi wärs e ordentlichi Ienahmequälle wänns mal e gschiedi Kollektion würed usebringe

    Zitat von Messier

    2 Verteidiger händ glaub gnüegt. Die sind schinz amigs bi de eigne blaue Linie gstande und händ müesse warte (hät mer mal en alte verzellt, wo früener Verteidiger gsi isch).

    Gits ächt Ufzeichnige vo so Spiel ? Wär ja mal en Brüller...

    Früener? Hani öpis verpasst...

    Zitat von Mitsch 2006

    das einzig wahre argument ist die kohle, alles andere ist beilage

    Es geht nur über die Kohle oder warum spielt Ambühl bei uns?
    Vielleicht wegen der guten Stimmung im Hasta, oder weil er geil darauf ist immer zwischen Hasta und KEBO zu pendeln, wegen der gesunden Luft, weil er schon immer am Limmatschwimmen mitmachen wollte?

    Zitat von Messier

    Da händ glaub es paar es Problem mitem Churzzitgedächnis :kopfschlag:

    Für die wos würkli nümme wüssed da es Müschterli vome Interwiev nach sim lange Usfall wägere Hirnerschütterig, wo er bi eus es halbs Jahr g'hegt und pflegt und ufpäppelet worde isch;
    "Mis Zil isches, da en Publikûmsliebling z'werde. . . ." 5 Täg spöter häter bi Rappi unterschribe. Er isch glaub us de Garderobe verbannt worde vo de Trainer. . .
    Mongo, suscht gar nüt !

    absolut tragisch xie was de abzoge hät bi eus dozmal, und es sind glaub nöd nur trainer xie won ihn zur garderobe usegrüert händ...

    Ist euch schon mal aufgefallen das Nolan sich ab einem Assist viel mehr freut als bei einem eigenen Tor? Find ich Weltklasse und zeichnet ein Teamplayer aus.

    Zitat von ZSColin

    Ja de Schlott am Micro isch kult gsi!
    Okay, am Sa. isch de coolest Scorer (Domenico P.) leider en Spieler vo Lugano gsi, aber hey, shit happens!

    Ist das nur mir aufgefallen, dass der Gute Charly das einte oder andere mal fast ein Tor für den ZSC angesagt hätte?
    Z.b. Tor für den..... dann ist lange nichts gekommen, für die ZSC Lions, und ich dachte mir jeweils "sägs doch Charly sägs äntli" Tor für den ZSC :razz: Herrlicher Abend gewesen

    Zitat von u2

    auch damien brunner bleibt, ja euse herr salis brucht doch kei verstächig, für was au ?

    was häsch sgfühl wänn de salis pfiefft chömed alli und wännd für de z go chneble??

    Zitat von Larry

    Hmpf!

    Schiist mich echli ah das ich de Match verpass.

    D' Hütte isch quasi volle und es dürfti no cool werde.

    Charly "the Voice" Schlott nomal am Mic.....

    Jä nu, 30 Grad am Schatte isch au nöd schlächt.... :cool:

    Herrlich Charly the Voice of Oerlikon :razz:

    Wer denkt das die Kriese ausgestanden ist, glaubt wohl auch noch an den Weihnachtsmann... In der Defensive überleben wir im Moment nur weil Flühler wirklich gut spielt, und wir im Moment das Glück des tüchtigen haben. Denn gearbeitet wird hinten zwar ordentlich aber ohne System. Das Umschalten Deffensiv - Offensiv ist Haarsträubend, es dauert viel zu lange, die Pässe enden in einer regelrechten Fehlpassorgie, und auch hier gilt das System Zufall! Und was mir gestern total auf den Sack gegangen ist, Pittis albert nach dem Schlusspfiff auf der blauen Linie rum und grinst auch noch saudumm......