- Offizieller Beitrag
Hmpf!
Schiist mich echli ah das ich de Match verpass.
D' Hütte isch quasi volle und es dürfti no cool werde.
Charly "the Voice" Schlott nomal am Mic.....
Jä nu, 30 Grad am Schatte isch au nöd schlächt....
Hmpf!
Schiist mich echli ah das ich de Match verpass.
D' Hütte isch quasi volle und es dürfti no cool werde.
Charly "the Voice" Schlott nomal am Mic.....
Jä nu, 30 Grad am Schatte isch au nöd schlächt....
De Match?
Gueti Idee!
Nochmal ein Update:
- FR 14:00 Uhr, 9'500 Tickets sind weg
- Bitte frühzeitig ins Stadion kommen, vor allem um 1930 bereits auf den Plätzen
Schön und elegant dieses Shirt! Auch das Tor gefällt ...
Wer - um Gottes Willen - zeigt sich verantwortlich für die Bevorzugung von Muller contra BAG?
Schade hat man im letzten Drittel einen Gang rausgenommen! Ich bin sicher da wäre ein Stängeli drinnen gelegen! Das wärs doch noch gewesen zum Jubiläum! Ansonsten super Match mit endlich wiedermal toller Stimmung!
Nur die 3..4 krassen Fehler haben mich aufgeregt! Ansonsten nicht wirklich viel zu bemängeln!
Habe jetzt nur die Zusammenfassung gesehen...
Schön und gut, das 6:2 aber habe auch die anderen Blöcke mitgespielt?
So, han mal d'Fotos fertig. Ja ich weis, huere viel Owen Nolan Fotos. Für uf Facebook mach i morn öppis.
guete Alass gsi! Schmid Brothers mit guetem Sitzläder
Au s'Rahmeprogramm isch würkli guet gsi. Danke allne wo dezue bitreit händ!
Maaaaaaaaaaario
Es isch no es verloreganges Shirt am DRZ-Stand abgäh worde.
Wer öppis vermisst, söll under gnaue Abgabe um was für eis sich handled bi mir via PN mälde.
Merci
Zitat von Draftguete Alass gsi! Schmid Brothers mit guetem Sitzläder
Au s'Rahmeprogramm isch würkli guet gsi. Danke allne wo dezue bitreit händ!Maaaaaaaaaaario
Fand ich auch. Gelungene Sache. Paar alte Zsc-ler wieder getroffen die sich sonst nicht mehr so in die Halle verirren..aber nach gestern wohl wieder mehr..
Hmpf...
Gruess us Florida...han jetzt grad d Filmli vo SF glueged.....cool gsi.....hani oeppis verpasst
De Nolan chunt gewaltig, hoffentlich bliibt er
isch de Freddy Weisser
d'Verwaltigsrät wird ich ja wohl känne
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!