Nostalgie-Thread
-
-
- Offizieller Beitrag
-
isch e herrlichi party gsi gäge lugaNO
-
memories are made of this...
-
Wältklass
-
- Offizieller Beitrag
Hüt vor 11 Jahr
http://www.youtube.com/watch?v=ZmfxLg37IM8
Schöööön isch es gsi! Wältklass! Bescht wo je häts gits!
-
Fuck......ich chume no immer jedes Jahr Augewasser über wänn de erscht April isch und ich das aluege
Was mir grad alles wieder dur de Chopf gaht.....unvergäslich, das nimmi mit is Grab -
Zitat von Larry
Hüt vor 11 Jahr
http://www.youtube.com/watch?v=ZmfxLg37IM8
Schöööön isch es gsi! Wältklass! Bescht wo je häts gits!
ha grad wieder hüehnerhut übercho wo ich driglueget han!
bi 2:08 im youtube filmli taucht dänn no "euse" röbi nordmark uf, dä hät mich dänn aber schnell wieder id realität zrugg gholt...
gruess roli c.
-
Zitat von Messier
Fuck......ich chume no immer jedes Jahr Augewasser über wänn de erscht April isch und ich das aluege
Was mir grad alles wieder dur de Chopf gaht.....unvergäslich, das nimmi mit is Graball mit de sunnebrülle im sportpanorama...
und de plavsic händ's nöd welle is zic zac lah im dörfli, wells scho volle gsi isch. ich han am türsteher lang und breit müesse erchläre wär da vor ihm staht und no es bizzeli mit gwalt drohe, dänn hät er ie dörfe und ich übrigens au...:-)) herrlich gsi das weekend!
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von MessierFuck......ich chume no immer jedes Jahr Augewasser über wänn de erscht April isch und ich das aluege
Was mir grad alles wieder dur de Chopf gaht.....unvergäslich, das nimmi mit is Grab39 Jahr für de Club, 29 Jahr des Leidens für mich sind mit eim Schuss weg gsi!
Meischter!!!!!
Mir???????
Unmöglich!!!!!!!!!!
-
- Offizieller Beitrag
Bescht wo je hät's git's, triffts eigentlich genau!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcat
.....
und de plavsic händ's nöd welle is zic zac lah im dörfli, wells scho volle gsi isch. ich han am türsteher lang und breit müesse erchläre wär da vor ihm staht und no es bizzeli mit gwalt drohe, dänn hät er ie dörfe und ich übrigens au...:-)) herrlich gsi das weekend!gruess roli c.
Du meinsch dä Abig/Morge im ZicZac?
Da stömmer übrigens uf dä Bar, dä Zeiti mit dä Schlittschueh
Die Nacht vergiss ich au niemeh im Läbe !!
[/img] -
Grööööhhhhl
nach 2 Täg/Nächt hani am Stoller sin Helm müesse abzieh.....isch biz z'äng gsi .....und am Mittwuch Mittag bini dänn di hei gsi.
Mann, das wür es Buech gäh...aber mer dörfts glaub nöd veröffentlicheUnd schön wie dw Zääs am Chassot s'Bier über Glatze läärt.....
-
DAS nänn ich doch mal Nostalgie!
die arme Verteidiger, händ die z'zweite müesse durespiele?
Au geil, isch es "Städte-Spiel", also händ au Schlüüch vo GC chönne mitspiele
Au guet sind d'Nummerierige, de Goalie vom Z mit em 0 -
- Offizieller Beitrag
Geil!
Vo wo häsch das?
PS: De Fein-Kaller macht grad jetzt de Lade zue.
-
- Offizieller Beitrag
Und bi de Berner händ's d'Vornäme nöd mal gwüsst, so berüehmt sind d'Hockeyschtars damals gsi ;o)
-
2 Verteidiger händ glaub gnüegt. Die sind schinz amigs bi de eigne blaue Linie gstande und händ müesse warte (hät mer mal en alte verzellt, wo früener Verteidiger gsi isch).
Gits ächt Ufzeichnige vo so Spiel ? Wär ja mal en Brüller...
-
- Offizieller Beitrag
-
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!