• Zitat von Reto

    die findet doch tatsächlich statt im moment!

    bis vor etwa 20 jahren, habe ich mir nach möglichkeit jedes rennen im tv angetan, seither schaffe ich es so alle 2 Jahre, die lauberhorn- und/oder kitzbühl abfahrt anzuschauen. ab und zu reicht es auch für die herren abfahrt an olympischen spielen oder weltmeisterschaften.

    heute war wieder so ein tag. ich habe mir das rennen bis zum schluss angesehen (aber auch nur, weil am schluss der walchi nochmals startete). scheint wirklich eine abfahrt gewesen zu sein, die von den sportlern technisch und konditionell alles abforderte.

    am meisten beeindruckte mich aber didi chuche, wie er während den ganzen 2 minuten, der 2. fahrt walchhofers, applaudierte und nach dessen zieleinfahrt seinen hut bzw. seine kappe zog! cuche, wahrlich ein grosser sportler und charakter! :fleht:

    gruss rolinek

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Anderi Sache händ ehner mit em Alter z'tue. Du wirsch wüsse, was ich meine ;o)

    Nei, Seich. De Cuche isch en geile Siech. Hät trotz em ganze Ernscht wo mer hützutags im Schport muess ha, will's ja vor allem ums Gäld gaht, sin Humor immer no bhalte.

    Das mit em Walchhofer hani gar nöd mitübercho. Ich han nur duregschpueled und wänn eine e grüeni Zwüscheziit gha hät, hani uf Normaltempo gschtellt. Da verpasst mer so s'einte oder andere.

  • herrlich, wenn man am montag frei hat, dann schaut man sich sogar die damen abfahrt an!

    und nun meine erstaunliche feststellung:

    irgendwie hatte ich in erinnerung, dass jeweils hässliche walrösser die piste runterfahren. und dann das heutige siegerbild: drei äusserst attraktive damen auf dem treppchen!

    es kommt mir vor, als hätte ich seit nadig und proell kein damen rennen mehr gesehen... :rofl:

    gruss rolinek

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    herrlich, wenn man am montag frei hat, dann schaut man sich sogar die damen abfahrt an!

    und nun meine erstaunliche feststellung:

    irgendwie hatte ich in erinnerung, dass jeweils hässliche walrösser die piste runterfahren. und dann das heutige siegerbild: drei äusserst attraktive damen auf dem treppchen!

    es kommt mir vor, als hätte ich seit nadig und proell kein damen rennen mehr gesehen... :rofl:

    gruss rolinek

    guet, isch d'anja paersson nöd no ufs podescht gfahre :shock: :kotz:

  • Zitat von sloggi

    ok, überschnurred. ich fang grad wider a schifahre!

    ich han vor öppe 4 wuche beschlosse, dass ich mier uf dä nöchscht winter wieder emal es paar schi chaufe. das wäred dänn die erschte sit mim lüchtorange und legendäre völkl p10. hani öppe im 1992-i kauft...

    aber sit hüt weiss ich, dass ich alli feriewuche im winter wird neh und am dameschitross wird nahreise... :rofl:

    gruess rolinek

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Cooli Sach mit eu zwei!

    Ich han mir vor drüü Wuche wider Schi gmietet für dä Rescht vo dä Saison. Mini beide Ragete händ innert zwei Stunde Schifahre glernt und sit det sind mer jedes Wucheänd uf dä Pischte gsi.

    Vorher han i zwei mal e längeri Pause gmacht. 10 Jahr, bis i mini Frau känne glernt han, und jetzt 8 Jahr sit dä erschte Schwangerschaft.

    S'heisse isch:
    Schifahre isch wie Velofahre, wänns emal chöne häsch, ghats eifach so wiiter, wie wo ufghört häsch. Nur d'Schtürz schiinet meh weh ztuä, und d'Oberschänkel brännet schnäller (und länger) ....

    Jetzt sind mer grad i dä Schiferiä; unglaublich ....

  • Zitat von Mushu


    S'heisse isch:
    Schifahre isch wie Velofahre, wänns emal chöne häsch, ghats eifach so wiiter, wie wo ufghört häsch. Nur d'Schtürz schiinet meh weh ztuä, und d'Oberschänkel brännet schnäller (und länger) ....

    genau eso isches! s'einzige problem wo ich gha han nach öppe 10 jahr pause: die händ i dere zit die carving schi erfunde! technik wo da bruchsch isch scho ganz anders als mit dä alte 203 cm latte!

    wo bisch i de schiferie?

    gruess rolinek

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Wäg de Technik:

    Mir, wo mit 203 (oder sogar 212) er Lätte gfahre sind, händ mit de Carver kei grossi Problem, au d'Technik isch nöd e so schwer z'verschtah. Nur hindere luäge sötsch nöd, die cheibe Latte hänket sofort a; und ebe, s'umgheie tüät meh weh als früener.

    Hey, aber schtell mal so en Nur-Carving-Schifahrer, uf 212er Spaghetti-Schi; mir lached meh, als er bi eus!!

    Bin grad in Hasliberg. Alles in allem e chli flach, aber mit dä Kids ideal und sehr abwächsligriich.

  • Zitat von Mushu

    Wäg de Technik:

    Mir, wo mit 203 (oder sogar 212) er Lätte gfahre sind, händ mit de Carver kei grossi Problem, au d'Technik isch nöd e so schwer z'verschtah. Nur hindere luäge sötsch nöd, die cheibe Latte hänket sofort a; und ebe, s'umgheie tüät meh weh als früener.

    Hey, aber schtell mal so en Nur-Carving-Schifahrer, uf 212er Spaghetti-Schi; mir lached meh, als er bi eus!!

    han en morge brucht, dänn han ichs im griff gha. was ich aber au gseit han: muesch nüme eso richtig chöne schifahre, isch vill liechter worde.

    was mer ebe au nüme eso richtig chan (vermuetlich muess mer nur dä richtig schi ha, dänn gahts au) isch eso e herrlichi abfahrt, ohni das d'schi flattered! drum han ich mich also scho es paar mal nach dä guete alte 2xx-er latte gsehnt...

    gruss rolinek

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Ja, würklich e gueti Leischtig gsi.

    Nur wämmer ehrlich sind, simmer doch jetzt maximal Schönwätterfans und nöd meh. Eigentlich schad, dass au trotz Erfolg vo de Schwiizer wohl chum je wieder die Euphorie ufcho wird, wie zu Ziite vo Zurbriggen, Heinzer, Müller, Mahrer usw. (d'Dame lömmer jetzt mal weg, au wänn's damals au guet gsi sind. Jugendidol sind's glich kei worde vo mir ;o)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!