Die Mamischieber gar nöd id Halle lah, das wärs.
Victoria Cup
-
-
Das ist natürlich ein äusserst attraktiver Gegner!
-
Tickets?
Ich dänke 70 - 80.- muesch rächne, für es 3.Rang Ticket. Wird eh luschtig werde, irgendwelchi NHL-Fans wo in is T2 hocked. Freu mich jetzt scho uf das Ghetto... -
-
Victoria Cup Tickets ab 1.6.
Die IIHF hat bestätigt, dass neben den Chicago Blackhawks und den ZSC Lions auch der HC Davos am Victoria Cup teilnehmen wird.
Der eigentliche Victoria Cup zwischen Chicago als NHL-Vertreter und den ZSC Lions als europäischer Clubmeister findet am Dienstag, 29. September um 20:15 Uhr im Zürcher Hallenstadion statt. Tags zuvor, am gleichen Ort und zur gleichen Zeit, bestreiten die Blackhawks ein Testspiel gegen den Schweizer Meister HCD mit den Ex-Chicago-Spielern Reto von Arx und Josef Marha.Der öffentliche Ticketverkauf beginnt am Pfingstmontag, 1. Juni. Am Donnerstag, 28. Mai können Personen mit Vorkaufsrecht (Partner, Fanclubs) Tickets beziehen.
Der Victoria Cup wurde letzten Herbst lanciert als die New York Rangers den europäischen Clubmeister Metallurg Magnitogorsk in Bern knapp mit 4:3 besiegte.
Quelle: hockeyfans.ch
-
Fick Davos und ihri Scheissfans us ihrem scheiss Bergdorf.
-
-
-
die ankündigung des victoriacups auf http://www.iihf.com mit dem titel "Davos gets a shot at Chicago" macht mich echt sprachlos vergleichbar wäre: "im cupfinal spielen der FC Schlieren und Rot Schwarz Thun, danach findet der Herrencupfinal statt"
-
Zitat von zuercher_sc
die ankündigung des victoriacups auf http://www.iihf.com mit dem titel "Davos gets a shot at Chicago" macht mich echt sprachlos vergleichbar wäre: "im cupfinal spielen der FC Schlieren und Rot Schwarz Thun, danach findet der Herrencupfinal statt"
zitat ernst mischler: "heit ihr öpis gäg thun?"
-
Zitat von zuercher_sc
Dä Traditionsclub schlechthin. Sorry aber zwüschetdure halt mal au d Rosa Brülle abzieh.
-
paperlapapp. Tradition hin oder her. Isch guet isch eue Club bi de Igeborene so guet verwurzled...
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM!
-
-
guet, öb Chloote oder Davos, das spillt im Endeffekt dänn au kei grossi Rolle meh. Freu mich uf de #29'er!
-
- Offizieller Beitrag
Isches oi langwiilig?
-
schad gahts um nüt gäge davos...hät gern dä rva gseh bimene open ice check hüülend vom iis z'fahre.
no besser: dä chlii beat. nöd dä wo brülle verchauft.was passiert eigetli mit dä charaktersau furrer? dä passt so wunderbar nach davos, mer würds gar nöd
glaube. -
- Offizieller Beitrag
Gaht öpper a de Match mit Daffos?
Nöd Du Brave....
-
sicher ned!
-
Zitat von Gysino
schad gahts um nüt gäge davos...hät gern dä rva gseh bimene open ice check hüülend vom iis z'fahre.
no besser: dä chlii beat. nöd dä wo brülle verchauft.was passiert eigetli mit dä charaktersau furrer? dä passt so wunderbar nach davos, mer würds gar nöd
glaube.Furrer spielt bei Rappi.
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!