Fussball allgemein

  • Zitat von larlf

    au de FCZ müesst sich wohl kei grossi Sorge mache, aber halt erst wänn de Canepa de Stuehl frei git; Isch glich wie bi GC: Die Neue zahled nur, wänn ihri Forderige erfüllt werdet...


    isch so!

    s'problem: gemäss insider vom fcz: de canepa will unbedingt mit em fcz is neue stadion izieh. vorher will er nöd zrugg trätte...erinneret an zloczower, wo unbedingt d'em 2008 im eigne land als sfv präsi hät welle erlebe, obwohl er scho 2004 nach de frei spuck affäre total verseit hät.

    wänn das stadion vom volk abglehnt wird, würs mich nöd wundere, wänn de canepa d'fusion voratriebt. er isch ja nöd abgneigt. das wiederum erinneret an böhme vom züricher sc...

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Bin ja immer anti AC gsi, aber eis häd er guet gmacht:

    Wo mer sich direkt häd chöne für CL qualifiziere, häd er es kompetitivs Kader anegstellt.

    Mer hett müesse zwingend Meischter werde, häd de FCB a d Wand gspielt aber nur Remis gmacht und dänn no gäge GC verlore.

    Da häd nöd viel gfehlt und es häd em AC eifach grausam uf de Seckel gschneit.

    Wänns ufgange wär hetted mir kei Problem, es isch aber nöd.

    Was ich falsch gfunde han:

    Statt wiiter am Ball bliibe (Griff nach hinten rechts, im Notfall massiv) häd er s Budget abe gfahre.

    So erreichsch ebe nüt!

    Guet Nacht! :winke:

  • Zitat von snowcat


    bestätigt genau das, was ich immer gesagt habe: gcn wird nie mangels geld sterben! wenn's wirklich eng wird, wie es ja ende letzte saison wurde, finden sich leute, welche geld in den club investieren. vor allem wenn die führung wieder seriosität ausstrahlt. war ja bereits vor der saison zu sehen: vilotic, salatic und grichting dürften zusammen etwa 1,7 millionen verdienen. ohne prämien. bei einem lohnfaktor von eher tief gerechneten 1,5 (versicherungen, sozialabgaben, nebenkosten für die spieler etc.) macht das bereits ca. 2,6 millionen. diese 3 spieler alleine erhöhen das budget also um knapp 3 millionen...diametrale entwicklung zum fcz!

    Gut Präsidenten jonglieren gern mit Zahlen, aber laut Dosé (in einem Teleclub Interview) verdienen Grichting, Salatic und Vilotic exakt den gleichen Betrag, den GC mit den Lohneinsparungen von Cabanas, Smiljanic und einigen kleineren, da man die Kadergrösse verkleinert hat.

  • guet, Cabanas & Smiljanic werdet eh viel z'viel verdient ha, mit ihrne Ränteverträg! So öppe d'Chikhaoui & Magnin's vo eus gsi...
    Aber sie händ ja gseit, dass sie im Winter no bitz investierä wännd, wills scho wieder en Ahflug vo Grössewahn händ.

  • Zitat von Gysino

    nei.


    de salatic allei verdient (sorry lolo: chunt über) 700'000.-. die zahl isch nach em wiederholte basel agebot vo offizieller gc site eso bestätiged worde. und du glaubsch ja nöd im ernscht, dass die andere zwei für weniger als 500'000.- spilled? oder übernimmt d'iv ein teil vo de löhn, will de eint krebs gha hät und de andere nüme schmerzfrei go seiche chan... :nixwiss:

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    de salatic allei verdient (sorry lolo: chunt über) 700'000.-. die zahl isch nach em wiederholte basel agebot vo offizieller gc site eso bestätiged worde. und du glaubsch ja nöd im ernscht, dass die andere zwei für weniger als 500'000.- spilled? oder übernimmt d'iv ein teil vo de löhn, will de eint krebs gha hät und de andere nüme schmerzfrei go seiche chan... :nixwiss:

    Durchaus realistisch. Grichting kam direkt aus Auxerre, wo er seine Million garniert hat. Er wird kaum für weniger als die Hälfte bei Niederhasli spielen. Man hat ja bei Magnin (leider) gesehen, was CH-Clubs für Rückkehrer bereit sind zu zahlen.

    Salatic's Rückkehr hat man vergoldet, allerdings offenbar durchaus zurecht, wie diese Saison gezeigt hat. Die 3 Herren mögen also sehr fürstlich entlöhnt werden, aber sie sind aus Insektensicht die Kohle wert.

  • Zitat von Eggi

    Der funktioniert genau bei Barca, sonst nirgends... Ihr werded sehen...


    wie chamer nume so en stuss schriebe, ich säg nöd das er bi Bayern funktioniert, aber de Maa hät Fähigkeite und chann au neumed andersch erfolg ha....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Eggi

    Der funktioniert genau bei Barca, sonst nirgends... Ihr werded sehen...

    Du meinsch glich wie de Salis?
    Wänn er Erfolg hät, dänn häts ja mit dem Team sowieso jedä chöne und suscht häsch es Du scho vorher gseit/gwüsst...

    Aber mir chönd gern no bitzeli Batzeli wettä, dass er mit Bayern Titel hole wird!

    das passt wunderbar zäme, will Bayern wett:
    - langfristig meh "eigeni" iibaue
    - die glich Spielwiis dur all Mannschaft zieh

    und Bayern isch zudem:
    - i de BL, und die wird vorussichtlich i de nöchste paar Jahr DIE Liga sie (gueti, neui Stadie, viel Zueschauer und meistens au kein Alleigang vo Bayern)
    - international e sehr grossi Nr.
    - finanziell vom feinsten abgstützt

  • Zitat von Lolo

    wie chamer nume so en stuss schriebe, ich säg nöd das er bi Bayern funktioniert, aber de Maa hät Fähigkeite und chann au neumed andersch erfolg ha....

    Gruss Lolo

    Wo ausser bei Barca (und bin eher pro Barca) musste er sich als Trainer beweisen? Kennt irgendjemand Vilanova bei Barca? bzw. hat den jemand gekannt vorher, rennt von Sieg zu Sieg mit Barca, warum? Weil man bei Barca momentan fast nicht anders kann als zu siegen. Diese Mannschaft ist so eingespielt und praktisch ein Selbstläufer... Ich mag Guardiola als Typ, hat mir schon als Spieler gefallen... ich behaupte einfach das er momentan noch überbewertet wird, weil er einfach bei Barca zur richtigen Zeit am richtigen Ort war. Ich würds ihm (nicht den Bayern) gönnen wenn er sich beweisst, habe einfach noch meine Zweifel.

    Einmal editiert, zuletzt von Eggi (16. Januar 2013 um 20:37)

  • Mit Bayern ist es etwa gleich wie mit allen anderen grossen in den grossen Ligen. Wenn Du mit Bayern, mit diesem Kader, diesem Geld nicht mittel bis langfristig die Bundesliga dominierst, dann weiss ich auch nicht was es noch braucht. Ob Guardiola der richtige ist wird sich weisen, ich bezweifle es einfach aus den schon genannten Gründen im letzen Post. Die Strukturen und Automatismen bei Barca basieren auf Cruyff und dies schon sehr sehr lange und es hat auch lange gedauert bis sie zu dieser dominanten Nummer geworden sind die sie heute sind. Guardiola und jetzt Vilanova profitierten einfach auch sehr davon.

    Was die Bundesliga betrifft, da gebe ich dir recht... wird zukünftig sicher der top shot im internationalen Vergleich

  • Klar hät er nöd soo langi Erfahrig und anderi Verein, wie will er au, i dem Alter?
    Aber lieber so, als z.bsp. de (au sehr höch iegschätzt) Yakin, wo d'Tour de Suisse quasi scho dure hät, bis er ändlich doch no bi Bisel glandet isch...

    Solang de Guardiola düütsch lernt, gsehni kei grossi Problem:
    Bayern wett ja mit aller chraft, öppe s'gliche ufbaue, wo Barca scho hät und für das glaub ich, isch er bestimmt guet, er kännts ja scho.
    Was muesch hüt als Trainer mache?
    Vor allem all (Ersatz)Spieler bi Luhne bhalte und dini Linie (taktisch und männschlich) dure zieh, für de Rest häsch (wännd wettsch) ganz viel Hälfer...

    Er muen ja de Ufbau une nöd allei mache, er muen ja "nur" mit de 1. Mannschaft all 2 Jahr 1-2 Titel hole und Jungi iibaue...
    Für de Rest händs ja de "Motzki" (Sammer) gholt und ich finds au guet, dass sie ihn gholt händ :cool:

    mir werdets gseh..., wobie ich's scho bitz komisch finde, dass die a dem weekend scho wieder spieled!

  • Naja, mir isch au no es Biispiel in Sinn cho, wo sich au de Hoeness tosche hät: siehe Engagement vom Grinsi-Klinsi :kotz:
    Dank dem Fehlentscheid isch de BxB wieder füre cho und hät sini Juniore-Fraktion rund um de Heiland chöne ufbaue und d'Liga wird (min. über die nöchste Jahr) wieder spannender sie/werde. (erinnered mi irgendwie an AdC und sini Jünger)

    Aber ich bin der Meinig, dass das bimne Guardiola wohl "ufgfloge" wär, i denä paar Jahr wo er döt gsi isch (sprich, wänn er nur vo sim Assistänt gretted worde wär) und hoffe drum scho, dass er sin Vertrag bi Bayern i paar Jahr grad no verlängered...
    Vorteil bi Bayern: die alte Manne sind langsam aber sicher ihri Nachfolger am sueche und "installierä", d.h. wer überzügt hät au d'Chance uf es langs Bayern läbe...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!