de tserrard hets au verdint
Fussball allgemein
-
-
S'isch eifach so tüpisch...
-
Zitat von Schäri
S'isch eifach so tüpisch...
inwifern typisch? git ja au schwiizer (mannschafte) wo ide entscheidende phase no besser sind... roger, lambiel, cancellara oder aber au d schwiizer nationalmannschaft, wo z.b. bide em-quali 04 im entscheidende spiel gege d ire kei nerve zeigt het. ich han s gfühl d schwiizer hend eifach chli s gfühl, dasses immer no vergänd, aber ich denke, wemmers mal chli neutral aluegt, isches gar nöd umbedingt so...
-
- Offizieller Beitrag
Auch Basel hat eine durchaus attraktive Gruppe:
AS Roma (ITA)
FC Basel (SUI)
Fulham FC (ENG)
CSKA Sofia (BUL)Wie um Gottes Willen konnten sich 4 österreichische Vereine für diese Euro-Liga qualifizieren? Und wir ....
-
- Offizieller Beitrag
GC vor dem Aus?
Mal luege, ob no en Glon mit Chole chunt....
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryGC vor dem Aus?
Mal luege, ob no en Glon mit Chole chunt....
Eigentlich "Servette".
http://www.20min.ch/sport/fussball…--Liga-31057136
Betreffend Stadion werde ich recht behalten, bzw. die Situation würde dadurch nochmals anders. Das neue Stadtion kommt nicht "noch lange nicht", sonder das "kommt gar nie".
Aber wen störrts? Da bleibe ich altmodisch. Seit ich 5 Jahre alt bin, besuche ich den FCZ im Letzigrund. Ich will ihn an keinem anderen Ort besuche. Und mir gefällt der Letzigrund; Bahn hin oder her!
-
- Offizieller Beitrag
In Güllen musste ich wieder mal erleben, in was für einem Scheissstadion wir spielen!
Sieht zwar gut aus (Designerstadion), aber Sicht und (vor allem!) Stimmung kommt hier eben nicht auf, die Rufe verhallen im weiten Durchzugsrund.
Mal schauen, was geht, aber schnell geht es sicher nicht...
-
- Offizieller Beitrag
Das sind ja mal neui Erkänntnis. Als St. Galler würdi mi langsam kaputt lache über d'Zürcher Schportfans. Scho i de CHL hämmer die glich Erkänntnis müesse gwünne...
-
Apropos Stimmig, bisch am Samstig au am Start?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoDas sind ja mal neui Erkänntnis. Als St. Galler würdi mi langsam kaputt lache über d'Zürcher Schportfans. Scho i de CHL hämmer die glich Erkänntnis müesse gwünne...
Züri - Antisportstadt Nummer 1!
Das mer nöd fähig gsi isch (oder nöd häd welle), vor dem blöde Meeting no en Fuessballmatch anezbringe wos um CL gaht, isch schlicht underirdisch. Ich als Canape hetti druf bestande im Letzi z'spiele, dänn hettets halt mal de Finger müesse useneh bim umbaue.
Eimal meh unsäglich!
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryZüri - Antisportstadt Nummer 1!
Das mer nöd fähig gsi isch (oder nöd häd welle), vor dem blöde Meeting no en Fuessballmatch anezbringe wos um CL gaht, isch schlicht underirdisch. Ich als Canape hetti druf bestande im Letzi z'spiele, dänn hettets halt mal de Finger müesse useneh bim umbaue.
Eimal meh unsäglich!
Das passt au grad:
ZSC Lions – Kloten Flyers am Samstag 31.10.09 neu um 15.45 Uhr
Die Partie ZSC Lions gegen die Kloten Flyers vom Samstag, 31.10.09 findet neu bereits um 15.45 Uhr (anstatt 19.45 Uhr) statt. Grund dafür sind umfangreiche Umbauarbeiten für den am Sonntag, 01.11.09 stattfindenden Swiss Cup (Turnen).
-
- Offizieller Beitrag
Partykiller Stadtregierung:
-
- Offizieller Beitrag
Sportstadt Züri!
-
Wänn d'Stadt öppis würd organisiere, würd's dänn wieder heisse: Stüürgäldverschwändig!
Ich find's ok wänn mers dezentralisiert. Git dänn au weniger Verchehrstörige!
-
wow, dä blick am abig lol...haut grad wieder uf die linke ine. total lächerlich.
wäg em umbau am bellevue en total verständliche entscheid; das ganze wär am lette oder ebe turbine sowieso geiler.
aber hauptsach 1 jahr vorher e tummi schnurre ha. supergähn, scheissblatt.
-
Vorallem au d'Kommentär dezue sind ja wohl wieder herrlich. Aber de Blick au als solches, schriebt gross vo me Verbot, debi isch es nur am Bellevue nöd möglich, da es Parkhuus baut wird. Hauptsach fetti Schlagziile.
Gruess Blickläser
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
de Goalie isch no glatt.
-
- Offizieller Beitrag
Neulich beim Schalke 04:
Vor jedem Schalke-Heimspiel wird aus dem Hauptfanblock ein
Kandidat für ein Gewinnspiel auserwählt. Man muss nur eine Frage richtig
beantworten,
dann bekommt man eine Dauerkarte für die nächste Saison geschenkt.Chantal wird auserwählt für dieses Gewinnspiel, der Stadionsprecher beginnt:
"Also Chantal, wenn Du mir diese eine Frage beantwortest, hast Du gewonnen.
Also, was ergibt 3x3?"Chantal: "5!"
Der Stadionsprecher guckt erschrocken. "Ähh,ne...
Das ganze Stadion singt: "Gib sie noch ne Chance! Gib sie noch ne Chance!"
Stadionsprecher: "OK, wenn Ihr denn alle wollt, naja, ok Chantal, das ist
aber wirklich deine letzte Chance: Was ist 3x3?"Chantal: "7!"
Der Stadionsprecher bekommt Schweißausbrüche, das Stadion singt
wieder: "Gib sie noch ne Chance! Gib sie noch ne Chance!"Stadionsprecher: "Naja, was soll ich denn machen? Chantal, nun hör mal, das
ist doch nicht so schwer, was ist 3x3?"Chantal: "9!"
Das Stadion: "GIB SIE NOCH NE CHANCE! GIB SIE NOCH NE CHANCE!"
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!