- Offizieller Beitrag
dänn gäbt's immerhin mit Sicherheit no e Barrage und es wär nanig alles gloffe.
dänn gäbt's immerhin mit Sicherheit no e Barrage und es wär nanig alles gloffe.
so wie ich das vor em dütsche spiel mitbecho han, müessti das usglost werde!
zudem sind 4 vo dene 8 mannschafte gsetzt & spieled gäge die wo nöd gsetzt sind:
momentan isch griecheland eine vo de 4 gsetztä!
-> wänn d'grieche gsetzt sind, dänn hoffentlich au mir...
aber das chunt halt au uf die andere gruppe drufa, wer dött no 2.te wird.
drum muen au ohni die wo de schiesser händ am mittwuch min. 1pt oder meh ane!!!
D'Schwiizer wäred sogar "gsetzt", wie ich ghört han. Das heisst, mir würdet ehner gäg en zweite us em untere Teil vom FIFA-Ranking oder so schpile.
Ukraine wär e Möglichkeit oder eine vo de z'villne Balkan-Schtaate wo momentan uf Rang 1 oder 2 lieged. Vo dem her nöd so attraktiv vo de Affiche her, defür vo de Qualifikations-Chance.
Aber wie müend eifach gwünne am Mittwuch und dänn isch au guet.
portugal wär au e möglichkeit, findsch no guet?
dere meinig bin ich au, aber ich hoffe druf, dass sie am mi. glich wie die letschte spiel mached: nöd überzügend spielä und d'pünkt wo s'brucht hole!
Ja, im Momänt vom Match isch würklich scheissegal wie. Aber wänn objektiv uf die letschte drü Mätch zrugg luegsch, isch jede Match es Gegurke gsi.
Portugal isch natürlich schlächter platzier als mir. Das isch beruhigend. Ha ha - die wäred würklich no e Option, wänn's dänn so wiit würd cho.
ich ha s'gfühl das dä schiri hüt irgedwie no was verpfife wird, kei ahnig warum.
a dem match häsch glaubs gar nüt chöne verpfieffä: die eintä händ kei bock gha und eusi händ de trend vo de letschte spiel bis zum bitteren ende durezoge
ach ja stimmt: es isch ja gar nöd soo bitter, mir sind ja diräkt qualifiziert, aber nach dem brunz wo die hüt gspielt han, fühl ich "mich" (als schwiizer) nöd wm würdig....
da händs für 2006 irgendwie besser gspielt, aber egal: hauptsach mir sind debie!
Zitat von larlfnach dem brunz wo die hüt gspielt han, fühl ich "mich" (als schwiizer) nöd wm würdig....
Oh du Arme! Sottig gfühl chönt würklich nur Schwiizer ufbringe. Nur ja nöd freue über's erreiche voneme Ziel, meh hat ja alles no besser mache chönne. Mer het, mer het usw. usw.
Trotslos!
Mehr HÄT es grosses Ziel erreicht!! Ich find's geil. Ich freue mich für d'Schpiler und s'Mannschaftumfäld und ich freue mich uf de Juli 2010. D' WM ohni d'Schwiizer wär für mich definitiv wesentlich uninteressanter gsi, als es jetzt si wird.
BRAVO SCHWIIZ!!
Ein klitzekleine Bisschen Schadenfreude darf doch sein ...
Oder?
Zitat von MushuEin klitzekleine Bisschen Schadenfreude darf doch sein ...
Oder?
nöd nume es bitzli und au das Türke dihei blibed freut mich riesig.......
Gruss Lolo
Zitat von Lolonöd nume es bitzli und au das Türke dihei blibed freut mich riesig.......
Gruss Lolo
was ich da ganz cool find, isch england! zerscht fegeds kroate 5:1 und 4:1 weg und dänn händ sie sich die letscht wuche nöd würkli gäge d'niederlag i de ukraine gwehrt...rache ist definitiv süss!
gruess roli c.
Zitat von MushuOh du Arme! Sottig gfühl chönt würklich nur Schwiizer ufbringe. Nur ja nöd freue über's erreiche voneme Ziel, meh hat ja alles no besser mache chönne. Mer het, mer het usw. usw.
Trotslos!
Danke für dis Mitleid, jetzt isch es grad weniger schlimm... und ich chan mich sogar drüber freue, dass du dich freusch!
aber es bitzeli "Trotse" (chunt doch vo Trotslos, oder nöd?) muen ich glich.
Stimmt scho, dass d'Nati es grosses Ziel erreicht hät und es spötischtens bim Ahpfiff a de WM (oder bereits bi de Barrage Spiel) niemer meh interessiert, wie's das gmacht händ. Aber geschter isch eifach es scheiss Spiel gsi und irgendwie isch au nöd die Stimmig ufcho wie gäge d'Griechä...
Wahrschinlich liehts halt au dra, dass es hüt nüme so eifach isch die sogenannt schlächte Teams z'schlah und dass mir halt au nöd e grossi Nation sind, wo sich gwöhnt isch s'Spiel z'gstalte. Drum gsehnd mir immer besser us, wämmer gäge en sogenannt Grosse chönd spiele als gäge en Underdog...
Zitat von larlfDanke für dis Mitleid, jetzt isch es grad weniger schlimm... und ich chan mich sogar drüber freue, dass du dich freusch!
aber es bitzeli "Trotse" (chunt doch vo Trotslos, oder nöd?) muen ich glich.Stimmt scho, dass d'Nati es grosses Ziel erreicht hät und es spötischtens bim Ahpfiff a de WM (oder bereits bi de Barrage Spiel) niemer meh interessiert, wie's das gmacht händ. Aber geschter isch eifach es scheiss Spiel gsi und irgendwie isch au nöd die Stimmig ufcho wie gäge d'Griechä...
Wahrschinlich liehts halt au dra, dass es hüt nüme so eifach isch die sogenannt schlächte Teams z'schlah und dass mir halt au nöd e grossi Nation sind, wo sich gwöhnt isch s'Spiel z'gstalte. Drum gsehnd mir immer besser us, wämmer gäge en sogenannt Grosse chönd spiele als gäge en Underdog...
Deiner Analyse kann ich durchaus zustimmen. Aber das hat nichts damit zu tun, dass "Freude herrscht"; nichts anderes!
mit jedem bericht wo ich hüt läse & vorallem jedere Foti vo de jubelnde lüüt wird eim (mir) klarer/bewusster, dass d'Nati es grosses Ziel erreicht hät...
aber vo wäge "typisch schwiizerisch" hani grad no das gfunde:
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!