Hilfe für mp3 Laie

    • Offizieller Beitrag

    Habe nun also einen neuen Autoradio (mit neuem Kleinwagen darum), welcher auch das mp3 Format lesen (sollen) kann.

    Nun;
    Mit einer Datendiskette ging es nicht.

    Mit einer MP3-Diskette (mit Nero) klappt es auch nicht.

    Mit einer Audio-CD sollen nur 70 Minuten speicherbar sein ...

    Was mach ich falsch? Oder ist das ganze doch nicht so ein Hit?

  • Ziemlich sicher liegts an dem CD Rohling, viele Geräte sind sehr heikel in der Rohling Frage.
    Andere ausprobieren, dabei müssen es nicht die teuersten sein.
    Ev. steht auf der Homepage des Herstellers mehr.

    Besser wäre allerdings wenn der Radio Speicherkarten lesen würde, funktioniert ziemlich gut. :wink:

    • Offizieller Beitrag

    Am beschte fänd ich mittlerwiile en USB-Aaschluss oder halt eifach en Cinch für en MP3-Player.

    Wobi USB und es schlaus Menü uf em Autoradio eigentlich kei Sach wär und vo de Bedienig her sicher s'beschte! Dänn chasch ja au de MP3-Player via USB als Harddisc aahänke und chasch dete wiitelrose, wo vorher grad gsi bisch, bevor is Auto iigschtiege bisch...

  • Versuch mal die CD mit dem langsamstmöglichen Tempo zu brennen. Mein Autoradio hat auch Mühe mit CDs, welche ich im Schnellzugstempo brenne.

    Es kann aber sogar am Brenner liegen. Habe ich schon mehrfach getestet und ist bei mir auch so. Mit dem einen Brenner kann ich einstellen was ich will, die CD wird im Auto never gelesen. Mit dem anderen Brenner und entsprechend heruntergeschraubtem Tempo, klappts tiptop.

    Ich weiss, nicht jeder hat mehrere Brenner, daran kann ich aber nichts ändern. Schöne Sunntig.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Am beschte fänd ich mittlerwiile en USB-Aaschluss oder halt eifach en Cinch für en MP3-Player.

    das han ich und dä nachteil isch halt, dass dänn s'lied nöd uf dä aazeig vom auto gsehsch und du nöd chasch d'stürradbedienig bruche zum es lied wiiter schalte und wänn au no en mp3-player mit touchscreen häsch, chasch das nöd mal blind mache, well dä chnopf ja nöd gschpürsch, muesch also immer druf luege. en halter für dä player muesch au no irgendwie und irgendwo aamache (wänn wetsch gseh, was so um em display aazeiged wird).

  • Zitat von Mushu

    Habe nun also einen neuen Autoradio (mit neuem Kleinwagen darum), welcher auch das mp3 Format lesen (sollen) kann.

    Nun;
    Mit einer Datendiskette ging es nicht.

    Mit einer MP3-Diskette (mit Nero) klappt es auch nicht.

    Mit einer Audio-CD sollen nur 70 Minuten speicherbar sein ...

    Was mach ich falsch? Oder ist das ganze doch nicht so ein Hit?


    Bi de MP3 CD Player vo mine Chind häts 2 Phänomen gäh:

    De einti hät MP3 nur abgspilt, wänn alli Dateie im oberste Verzeichnis gsi sind.

    De ander nur wänns es Verzeichnis z.B Musik gäh hät und dänn det drin die MP3 Dateie gläge sind.

    s'Bränntempo würd ich erscht am Schluss is Aug fasse.

    Als erschts d' Struktur, wie die cheibe Files uf die CD oder de USB Stick chömed

    Als zweits villicht na d' Bitrate (indirekt d'Kompression). Villicht isch die für der MP3 Radio z'höch?

  • dieses problem hat mich auch genervt. irgendwo bei heise.de gibt es sogar eine liste mit original-cds die bei einem bestimmten autoradiotyp nicht funktionieren. die ist erschreckenderweise auch ziemlich gross.

    habe schlussendlich den autoradio ausgewechselt und habe nun einen autoradio inkl. cd-player, diverser card-steckplätze und einem usb anschluss. hat mich inklusive montage etwa 180.- sfr gekostet aber einen x-fachen wert an nerven gespart.....

    • Offizieller Beitrag

    Zusammengefasst:

    - Daten-CD brennen (gäbe bei mir 166 Lieder)
    - Langsames Tempo brennen
    - Rohling wechseln
    - allenfalls Unterordner erstellen.

    Hab mir einen neuen Smart geleistet. Diese Radios kannst du nicht einfach ersetzen. Muss mit dem auskommen.

    Habe einen AUX-Anschluss, an den ich einen MP3-Player anschliessen könnte. Mit dem ganzen Nachteil der Bedienung.

    Mal schauen, ob ich's noch zum Laufen bring ...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von virus


    reschpäkt, du stahsch öffentlich dezue. wür ich mich nöd getraue. ;)

    Han näbed dä Familiekutsche sit sächs Jahre en (Occassion) Smart. Isch' unter em Schtrich s'günschtigschte Auto gsi, won i je gfahre bin. Jetzt isch er nüün Jährig gsi und ich het en müässe go vorfüähre ...

    Tja; und jetzt schtaht halt en neue(re) Smart i dä Garasch. Chli grösser, chli tüürer, und e chli meh Auto. Und es Cabi ...

    Macht doch Schpass. Isch nöd schwär dazuä z'Schtah ..... (Ganz im Gägesatz zu all dene Touaran, X4, X5, Porsches usw. wo zur Ziit i dä Garasche verschteckt werdet..)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Wänner Wintertauglich wär würd en als Zweitwage au chaufe.

    Us 6 Jahr Erfahrig chan i der säge:

    Für Wohnung-Geschäft, Wohnung-Zürich, Wohnung-Verwandtschaft usw. isch er alliwiil wintertauglich. Bin no niä irgendwo hänge blibe oder nöd wiiter cho.

    Und für alles anderi hämmer no d'Familiäkutschä ....

    Und im Gägesatz zu dir hockt mer nöd dä Baschti uf ....

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!