Ein jeder Spieler — auch ein noch so beschränkter, doofer — ist in seinem Inneren doch auch ein Mensch. Irgendwo. Ein bisschen. Sogar Alex Frei.
Schwiizer Nati
-
-
- Offizieller Beitrag
schön.
Wievill vo dene Eintagesfans sind ächt amel derart gschockt ab dene böse Lieder, dass sie das Jahre schpäter no wüssed und schlaflosi Nächt händ?
Was hett ächt s'Mami vom Fige dänkt, wänn sie mal Chloote - Z go luege isch?
-
-
kei ahnig...
känsch den du s'mami vom fige? -
- Offizieller Beitrag
-
ums mami vom RVA muesch der kei sorge mache, die bechunt regelmässig guete stoff vo de berge zugstellt...
-
- Offizieller Beitrag
Jetzt hani gmeint, es werdi no schpannend, aber nachdem Moldavie no usgliche hät, isch's es villicht glich nüme:
10.10.09 Luxemburg - Schweiz
10.10.09 Griechenland - Lettland14.10.09 Schweiz - Israel
14.10.09 Lettland - Moldawien
14.10.09 Griechenland - LuxemburgWänn bi Griecheland - Lettland keine vo beidne gwünnt und mir Luxemburg schlönd, simmer scho sicher a de WM mit debi.
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
Zrugg zu de Nati.
Es müesst rächt vill schief laufe. Da chamer chli rächne:
-
au hüt chan mer wieder säge:
wer i 2 spiel (gäge luxemburg & israel) nöd 4 pünkt holt, de hät anere wm au nüt verlore...drum: so wie israel gäge luxemburg gwüne und dänn chunt das scho guet!
-
-
- Offizieller Beitrag
Dänn wird CH - Israel scho langwiilig. Debi hani mi so schön a die schpannende letschte Schpiel vor de Qualis gwöhnt, wo bis jetzt glaub nume das in Dänemark e Enttüschig gsi isch.
Gilt eigentlich de Verglich us de diräkte Begägnig nöd i dene Tabällene????
-
ch-israel langwiilig?
sicher nöd: dänn wird erscht rächt 90min gfieret!!!
au wänns uf em platz nöd so toll wär, hauptsach mir händ party... (öppe so ähnlich wie die erschte 80.min gäge d'grieche)zellt dänn die diräkt begägnig überhaupt?
müesst diräkt mal uf de offiz. page go d'reglä läse... -
- Offizieller Beitrag
Chan ebe fascht nöd si, suscht würd de Schwiizer ja en Sieg lange und das hetted d'Medie ja wohl au bemerkt. Die Regle hät sich zwar i de letschte Jahre etabliert gha, eigentlich.
-
Nei dir. Begegnig zählt nöd.
-
- Offizieller Beitrag
Ja, das isch au mini Logik gsi, aber es wunderet mi, dass es so isch.
-
Das händ's nur apasst, well d'Schwiiz jetzt ändlich mal en Vorteil drus het. Ich han dä Ghadaffi in Verdacht;-)
-
- Offizieller Beitrag
Ich weiss gar nöd so rächt, öb ich söll uf es Unentschiede zwüsched de Grieche und de Lette hoffe, will irgendwie freui mi uf e Party in Basel am 14. Oktober!
-
- Offizieller Beitrag
Dieses Ego-Jubeln, bei dem man die Mannschaftskollegen wegstösst wie gestern auch von Frei gezeigt finde ich einfach unterste.
Oft profitiert der Torschütze zu 99% von der Vorarbeit eines anderen und braucht nur noch einzuschieben.
Aber dann der grosse Ego-Jubel......beschissen!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!