- Offizieller Beitrag

Schwuli Guerilla-Griller
-
-
- Offizieller Beitrag
De CD-Wäschsler isch immer no Standart, aber mer chan au de mp3 scheiss abspiele, wämmer dänn hett....klar wird ich alt!
-
- Offizieller Beitrag
Glaube chum, dass en CD-Wächsle no bi irgend eme Auto Schtandard wär.
Wänn, dänn USB-Aaschluss oder mp3-CD-Player. Wänn nöd sogar grad e Harddisc und chli e schlaui integrierti Abschpielsoftware etc.
Dummerwiis wohl au immer meh Sache wie en i-Pod Aaschluss, zum die no meh pusche.
-
- Offizieller Beitrag
So isches nöd!
Es isch sowohl-als-auch
Will die wo gwüssi Auto chaufed losed kei mp3!
Die Junge sind keis kaufkräfitigs Segment!
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Da chasch Gift drufneh!
-
- Offizieller Beitrag
nei danke, ich nimm kei gift. meinsch beidi pünkt oder dä erscht?
-
- Offizieller Beitrag
De letscht!
mp3 isch e Momäntufnahm und wird chum i d'Gschicht ihgah.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Ich han x Kollege wo mit dem Format au nüt am Huet händ.
Es gaht guet ohni!
-
- Offizieller Beitrag
Ja. Ich nimme au lieber e riese Box mit CDs mit i d'Ferie, als en chline mp3-Player.
Wänn jetzt mit Vinyl als Alternative würsch cho, will das für dich besser oder authentischer tönt OK. Aber CDs, ussert mit Abschtrich dihei mit ere Monschter-Soundaalag, sind hützutags kei Alternative meh, minere Meinig nah.
Und es muess ja nöd mp3 si, wo i d'Gschicht iigaht, aber s'Format wo mer immer und überall sini ganz Sammlig chan debi ha und nöd muess CDs wächsle die ganz Ziit, will eim eh nur drü Schtuck uf de neue Schiibe vo de Tina Turner gfalled.
-
- Offizieller Beitrag
-
gaht guet ohni....
hahaha..... hani au mal gseit....
jetzt frag ich mich wiäs ohni gange isch....
mp3 isch eifach nume praktisch.....
-
-
- Offizieller Beitrag
Im Gägesatz zu Abwäschmaschine, Auto, Natel bruchis aber würkli nöd!
Ich känn im Phall no jeeni Lüt wo nöd mal en Internetzuegang händ!
Ich chume brueflich zu Firmene (!) wo kei Homepage händ und wänn überhaupt e Bluewin-Mailadrässe!
Und die läbed trotzdem!?
-
Naja, lieber kei Homepage, als e schlächti, wo nie aktualisiert wird!!!
Zudem dänk ich, dass es z.bsp. amne "Familiä Malerbetrieb" nöd viel bringe wür, wänn er sini Dienst uf ere Page wür abühte... (ich gahn devo us, dass die ihri Ufträg wäge Referänze überchömed...)
...und trotzdem hetti gern e hdd im Auto...
hopp schwiiz! demnächst gahts ab (richtig bisel) :razz:
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!