• Zitat von Larry

    Einmal mehr nervt mich die Stillose Verabschiedung eines langjährigen Spielers!

    Mann könnte doch auch beim Z irgendwann im Sommer ein Fest mit den Fans machen, muss nichts grosses sein, wo man bei einem Servelat und einem Bier ein paar Worte mit den Spielern wechseln kann und die Abgänge verabschieden kann.


    Sehr wahr.

    PS: Fanfäscht isch dä Samschtig übrigens.

  • Zitat von Larry

    Einmal mehr nervt mich die Stillose Verabschiedung eines langjährigen Spielers!

    Mann könnte doch auch beim Z irgendwann im Sommer ein Fest mit den Fans machen, muss nichts grosses sein, wo man bei einem Servelat und einem Bier ein paar Worte mit den Spielern wechseln kann und die Abgänge verabschieden kann.

    So schwer?

    für die einte klubs e sälbstverständlichkeit für eus schienbar ein ding der unmöglichkeit

  • Larry:

    Hat beim ZSC leider Tradition, dass man die Helden von früher wie Abfall behandelt. Ari Sulander bekommt wenns dann soweit ist einen feuchten Händedruck und einen Blumenstraus. Wirst sehen...

  • Du Sputnik, eifach nöd Öpfel mit Birre vergliiche: Iis im Hallestadion isch abtaut, und offebar hät sich am Alston sin Abgang nach em Saisonändi bestätigt. Was wottsch im April mache, wänn mer scho lang us de Playoffs dusse isch?

    Allerdings isch es scho so, dass verdienti Spiller grad bim Z eifach abgschobe / vergässe werded. Frög mich nöd a was das es liit.

    Provokativi Frag: Hät mer i de letschte 20 Jahr jemals en Spiller würdig verabschiedet?
    Wänn ich's mir allerdings richtig überlegge, isch die Frag gar nöd so provokativ. Wohl eher beschämend.

    Naja, ich wünsch ihm uf all Fäll alles gueti und wünsch mir, dass ich ihm das au no persönlich säge chan, sött ich ihn namal gseh

  • isch das nöd im 2001 gsi wo mer afangs saison en event gha hät alähsslich vom ene fründschaftsspiel, wo mer de zesi und de schrepfer verabschiedet hät? jede chlöti-totsch chunnt sis abschiedsspiel über aber bi eus söll nöd emal en bratwursch und bier-alass möglich si um spieler z'verabschiede - scheissegal ob s'iis scho abtaut isch oder nöd...

  • Zitat von Draft

    Du Sputnik, eifach nöd Öpfel mit Birre vergliiche: Iis im Hallestadion isch abtaut, und offebar hät sich am Alston sin Abgang nach em Saisonändi bestätigt. Was wottsch im April mache, wänn mer scho lang us de Playoffs dusse isch?

    Allerdings isch es scho so, dass verdienti Spiller grad bim Z eifach abgschobe / vergässe werded. Frög mich nöd a was das es liit.

    Provokativi Frag: Hät mer i de letschte 20 Jahr jemals en Spiller würdig verabschiedet?
    Wänn ich's mir allerdings richtig überlegge, isch die Frag gar nöd so provokativ. Wohl eher beschämend.

    Naja, ich wünsch ihm uf all Fäll alles gueti und wünsch mir, dass ich ihm das au no persönlich säge chan, sött ich ihn namal gseh


    hä?? mer muess es nöd jetzt mache...nägscht saison wär okay. wänn er mal spielfrei hät und nach züri chan cho. keis problem.

  • Zitat von Larry

    Ussert em Zeiti chunt mer keine in Sinn!!!!

    Und isch das nöd meh vo de Fans cho als vom Z sälber???

    das isch nur vo dä fans cho. und im nachhinein en epic fail.

  • Ich hoffe dass die Lüt da au mal läsed, villicht gits en Dänk-Astoss.

    Es isch, wie de Saft gschribe hät, sit Jahre beschämend. Und ja; es muess nöd hüt oder währed em abtaue si. . . mer cha das au Afang Saison mache ame Match oder binere Spillervorstellig oder was au immer.

    Es fählt i dere Beziehig halt biz am Stil, das entüscht mi immer wieder. Obwohl mer immer eine uf Stilvoll will mache. . . :gruebel:

  • Was hindert den ein Fan-Club den verdienten Spieler auf den ZSC-Lions-Platz zu bestellen und den Angst-Wurschtstand zu orientieren?

    Diese Kosten kann doch jeder Fan selber tragen.

    Ein oder zwei Mal den Anlass hier im Forum posten und schon haben wir eine tolle Verabschiedung.


    Gruss Kincap

  • Zitat von Kingcap

    Was hindert den ein Fan-Club den verdienten Spieler auf den ZSC-Lions-Platz zu bestellen und den Angst-Wurschtstand zu orientieren?

    Diese Kosten kann doch jeder Fan selber tragen.

    Ein oder zwei Mal den Anlass hier im Forum posten und schon haben wir eine tolle Verabschiedung.


    Gruss Kincap

    Ja scho. . . aber; wie chammer en Wurschtstand orientiere ? :gruebel:

  • Zitat von Messier

    Ja scho. . . aber; wie chammer en Wurschtstand orientiere ? :gruebel:

    In dem man den Betreiber anruft sein Anliegen präsentiert.
    Vielleicht braucht es eine Bewilligung.
    Diese könnte der Betreiber des Angst-Wurststandes sicher ohne weiteres beantragen.
    Nach zwei oder drei solchen Anlässen wird sich zeigen ob es Anlässe mit Wiederholungswert sind oder ob die Fans dies nicht wünschen.

    War das Deine Frage?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!