..irgendwodure schad, isch würkli en guete Typ, aber das bringt eus uf en Iis au nöd wiiter, vo dem her absolut nahvollziehbar
Mach's guet Alain!
..irgendwodure schad, isch würkli en guete Typ, aber das bringt eus uf en Iis au nöd wiiter, vo dem her absolut nahvollziehbar
Mach's guet Alain!
...isch das übrigens en Fake, dass de Reist zu Lausanne wächsled? Oder wieso mues mer das da erfahre und uf de offizielle Page staht nüt?
Chan mir das mal öpper erchläre?
Zitat von Draft...isch das übrigens en Fake, dass de Reist zu Lausanne wächsled? Oder wieso mues mer das da erfahre und uf de offizielle Page staht nüt?
Chan mir das mal öpper erchläre?
Das isch miin Spruch!!!
Uf hockeyfans.ch und uf Slapshot.ch (sogar mit Kommentar vom Zahner!) isch es au druf.
De Reto häd sicher wieder e gueti Usred......
Abgäng werdet vom Verein doch NIE als allererschts kommentiert. Ich weiss ehrlich gseit gar nöd, öb mer Abgäng überhaupt so zmittst i de Saison uf de Page veröffentlicht. Früehner hät mer das jedefalls nie.
Und Type wo i dere Phase vo de Saison meckered wäge "News" über en knapp mittelmässige Verteidiger, wo de Verein wächsled, händ würklich nüt gschiiders z'tue.
Häsch ghört Draft!
Han ich gmeckered, du Pussy? Häsch geschter nöd dörfe? Dicke Hals?
Larry: Wieso frögsch de Reto? Läbsch nachli i de Vergangeheit?
Zitat von Draft
Larry: Wieso frögsch de Reto? Läbsch nachli i de Vergangeheit?
Häsch ja gseh: Es funktioniert!
Ui ui harrscher Umgang hier...dabei reicht der etwas genauere Blick!
Kaderliste: weg
Transferuebersicht: drauf
Seperate Meldung: nein
Sollen die hockeyfans und Slapshot damit ihr Paeckli schieben
ich finde es echt gut gemacht!!
wir waren die allerersten mit den neuen spielern und nummern
noch immer , heute, haben 4 teams vom A das kader 09/10 .....
natürlich auch die tiefflieger
!!
ein gutes team hat eben auch eine gute homepage :)-
hopp Z
gruss aus den ferien an alle
De Sandro isch im Schprachufenthalt und trotzdem isch d'Page immer aktuell!!!
und wo isch d'Chappe und d'Videos?
Alles schön sortiert im Chäller.
I dem Punkt (mit de Schpielerabgäng) will und chan ich dir nöd rächt gäh. Zudem isch es würklich voll aktuell uf de Page.
Das muesch Du au nöd!
Michel Zeiter zum EHC Visp
Die Reise der einstigen ZSC-Legende Michel Zeiter geht weiter und führt ihn zum Walliser NLB-Club EHC Visp und kehrt damit zu den Wurzeln seines Vaters zurück.
Nach etwas mehr als zwei Jahren in Langnau und der letzten Saison in Kloten wechselt Zeiter erstmals in seiner Karriere in die National League B. Dies, nachdem die Kloten Flyers aufgrund ihres Spielerüberschusses sich dafür entschieden haben, sich trotz eines weiterlaufenden Vertrags von Zeiter trennen zu wollen. Alle drei Parteien konnten sich nun auf eine Lösung einigen. Der Vertrag in Kloten wird aufgelöst und Zeiter steht für die kommenden zwei Jahre bis 2012 in Visp unter Vertrag.
Der 120-fache Internationale bestritt 837 NLA-Spiele (201 Tore/283 Assists). Mit den ZSC Lions holte er zwei Meistertitel und wurde zwei Mal Playoff-Topscorer wurde. In den letzten drei Jahren spielte Zeiter für die SCL Tigers (55 Punkte in 95 Spielen) und die Kloten Flyers (15 Punkte in 36 Spielen). Durch seine langjährige Erfahrung soll Zeiter sowohl auf als auch neben dem Eis im Team eine wichtige Rolle wahrnehmen. Der Familienvater von Zwillingstöchtern, welcher soeben seinen 36. Geburtstag feierte, besitzt durch seinen Vater, der Visper ist, Walliser Wurzeln.
Michel Zeiter wird nebst seinem Einstand als Spieler ebenfalls den Trainerstaff der 1. Mannschaft ergänzen und somit Réal Paiement (Headcoach) und Frank Brux (Assistent-Coach) in der Rolle eines Assistent-Coaches unterstützen. Er wird sich zudem in den kommenden Jahren als Trainer ausbilden lassen und die verschiedenen Trainerdiplome einholen. Quelle: hockeyfans
Visp? Ich weiss nöd....
Lausanne hetti no chöne begriffe, aber Visp?
Ja klar, er häd Walliser Wurzle!
Drum isch er ja au die ganz Zyt bim Z mit de SG Nummere umegfahre, isch mit oisem Pokal a d'Meischterfiir vo de Bratwürst und wo er in Chlote gsi isch häd er welle en Chlotener si. Und jetzt isch er en Wallisser!
Arme Zeiti, hät sogar müese mitem Zug gah...
dä holt sich dette erfahrig als trainer unterstützig, nachher macht er s'trainerdiplom oder suecht sich suscht e stell innerhalb vomene ishockeyverein und so wiiter.
wänn das halt im wallis isch, isch es halt im wallis.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!