- Offizieller Beitrag
Ja super.....
Ja super.....
Ich fröge mich werum mer bi ticketcorner.com immer nonig dure chunt?
2. Chance folgt:
http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermi…/story/11393251
Zum Glück bin ich aus dem Alter raus, wo ich überall um jeden Preis dabei sein muss ...
Zitat von Mushu2. Chance folgt:
http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermi…/story/11393251
Zum Glück bin ich aus dem Alter raus, wo ich überall um jeden Preis dabei sein muss ...
das mitem jetzt no registriere isch also super
wirsch genau wieder nöd uf d'siite cho...
Zitat von Retound au die werdet morn nöd dure cho ;o)
Ich mache glaub e Mike Shiva Telefonberatig uf, will ich i d'Zuekunft chan luege. Allerdings nur i d'Zuekunft vo Vorverchaufssschtelle, aber immerhin.
Wunderet mich jetzt ehrlich gseit, dass sich es paar wunderet.
Die Tickets git's dänn ab hüt Namittag oder morn uf Ricardo, hät mer de Mike grad gseit.
Zitat von RetoIch mache glaub e Mike Shiva Telefonberatig uf, will ich i d'Zuekunft chan luege. Allerdings nur i d'Zuekunft vo Vorverchaufssschtelle, aber immerhin.
Wunderet mich jetzt ehrlich gseit, dass sich es paar wunderet.
Die Tickets git's dänn ab hüt Namittag oder morn uf Ricardo, hät mer de Mike grad gseit.
also bim cl-vorverkauf bin ich mitem login problemlos inecho, drum häts mi doch rächt überrascht. hett i aber würkli welle uf nummer sicher gah, wäri halt am 5i, halbi 6i nöimet go astah.
und de mike lügt, die tix sind vermuetli scho hüt vormittag uf ricardo
Wänn ich nöd so en fuule Siech wär, dänn wär ich so am 07:30 da bi mir i dere Poscht gstanden und hett jetzt 2 Tickets.
Isch echli blöd gsi erscht am 08:15 ufztauche.
Allerdings hetts ja au so chöne si wie in Chloote wos grad mal 2 Tix useglah händ.
Es git kei sicheri Methode!
Nei, eh git's kei sicheri Methode.
Trotzdem händ's es paar tuusig gschafft, a die huere Tickets cho und es werdet die gliche sie wie suscht amel au.
Viertel ab achti isch tatsächlich chli schpat,
Zitat von LarryWänn ich nöd so en fuule Siech wär, dänn wär ich so am 07:30 da bi mir i dere Poscht gstanden und hett jetzt 2 Tickets.
Isch echli blöd gsi erscht am 08:15 ufztauche.
Allerdings hetts ja au so chöne si wie in Chloote wos grad mal 2 Tix useglah händ.
Es git kei sicheri Methode!
also früeh astah isch minere meinig immer no s'sicherschte (das mitem system isch natürli würkli päch). aber würd ich ums verrecke anes konzert welle, würd ich mich nie nur ufs internet verlah.
Ah, gaht ja no günschtiger:
das mail vom ticketcorner, dass vip oder was au immer für mitglieder chönd vomene vorverchauf proifitiere isch ja au sdümmschte überhaupt (s'dümmscht für dir "richtige" fänd, aber nöd für dä verchauf vo dä tickets).
wer sich für AC/DC interessiert weiss dass es konzert isch und wänn dä ticketverchauf aafangt. mit dem mail händs alli druf ufmerksam gmacht, ebe au die wo nur tickets chaufed zum sie wieder zverchaufe und au sönig wo jetzt ebe nur as konzert gönd, wells erinneret worde sind.
han am 10i grad 2 tix chöne ergattere
wär suscht no öpper member?
bin momentan immer no uf de ticketcorner siite und chönt via login ine
ac/dc mitglied für 40 stutz im jahr, locker 2 tickets für hallestadion und bern.
vip member (ohni scheiss kreditcharte), au für beidi konzert, easy 2 tickets.
wämmer UNBEDINGT as ac/dc hätti welle, wärs problemlos gange.
dass bi dä normale ticketcorner siite praktisch kei chance häsch isch ja logisch, für das muemer kein prophet si.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!